|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
Απάντηση: Σκέψη για αγορά R1200GS αλλά............
Απόσπασμα:
|
#22
|
|||
|
|||
Απάντηση: Σκέψη για αγορά R1200GS αλλά............
Εγώ θα γράψω μόνο για να πω ότι εξακολουθώ να θεωρώ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ το θέμα της δήθεν κακής ποιότητας του 1200GS. Σε άλλους κάτι θα τύχει, στους περισσότερους όχι, ΟΣΟ ΚΑΘΕ μοτό. Εμένα σε 5 χρόνια συμβίωσης μου έχουν τύχει μόνο θέματα αναλωσίμων (και από αυτά λίγα) πλην ενός σκασμένου μπροστινού αμορτισέρ στην αρχή της ζωής της όταν πήγα σε κάτι εντουροιστορίες (αλλάχτηκε χωρίς συζήτηση). Το "μαγικό" του να έχεις GS; Μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό εγώ την κυκλοφορούσα μια χαρά (απλά δεν έκανα υπερβολές) γιατί ένα σκασμένο μπροστινό telelever απλώς... δουλεύει χειρότερα, δεν είναι σαν να μη δουλεύει καθόλου (εκ' κατασκευής).
Μεταξύ των δυο μηχανών δεν είναι δυνατό να σχολιάσω γιατί είναι σαν να συγκρίνουμε τη μέρα με τη νύχτα. Πολύ απλά και όμορφα. Κάνε ότι νομίζεις. |
#23
|
|||
|
|||
Απάντηση: Σκέψη για αγορά R1200GS αλλά............
Υπάρχει μία παροιμία ... " όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια"...
Κακά τα ψέμματα οι κούκλες μας (R1200GS, GSA) έχουν ρεκόρ πωλήσεων. Σίγουρα είναι μία ακριβή μοτο, αλλά η ευστάθειά της, ο τρόπος που φρενάρεις και άλλα πολλά είναι ... ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ!! Σχετικά με βλάβες και τέτοια... μόνο τα BMW έχουν???? Οι άλλες μηχανές δεν έχουν?? Είναι μοτο που παράγονται μαζικά και δικαιολογείται ένα ποσοστό της παραγωγής να έχουν προβλήματα. Σε περίπτωση που η παραγωγή δεν ήταν μαζική τότε η τιμή της θα ήταν τέτοια που δεν θα μπορούσαν πάρα πολλοί να την αγοράσουν Φυσικά αντίστοιχα πολύ καλή είναι και οι R1150GS χωρίς ρεκόρ πωλήσεων! Φίλε πάρε όποια μοτο σου αρέσει πολύ, πάρα πολύ όμως!! Ότσν την βλέπεις και πόσο μάλλον όταν την οδηγείς να σε .... τρελαίνει! Εγώ προσωπικά αυτό έκανα. Μεταχειρισμένη του 2006 πήρα (πριν 2,5 χρόνια) ... κανένα πρόβλημα και μακάρι να μην έχω. Επίσης μερικές φορές τα φρένα του GS με γλίτωσαν από ... ξάπλες! Αυτά. Καλή επιλογή και πάντα όρθιες βόλτες! Last edited by dimitrisb; 16-06-2012 at 19:49. |
#24
|
|||
|
|||
Απάντηση: Σκέψη για αγορά R1200GS αλλά............
Λοιπόν να πω κι εγώ για την παροιμιώδη αξιοπιστία του V-strom.
Να μη λέμε μόνο για τις δικές μας (καλοπροαίρετα και για να ξεσκάμε που λέμε..., αλλά μας παίρνουν φαλάγγι οι "άλλοι") Είχα ένα του 2008 με ABS , μαύρο ματ. Ο αδερφός, ένα από τα πρωτα του 2005, όχι ABS. Ένας φίλος ίδιο με του αδερφού μου. Κι ο κολλητός (που έχει GS 30 years 2010 τώρα) είχε ένα μπλε του 2004, από τα πρώτα που ήρθαν. Το μπλε έκανε 130000 χλμ, χωρίς κανένα θέμα, αν και "βασανίστηκε" στα χέρια του φίλου μας. Τα δύο κόκκινα στις 27.000χλμ και στις 34.000 έβγαλαν σασμάν. Εννοείται το μοτέρ κάτω και επισκευή 1200€ ++. Το δικό μου στις 18.000 έκαιγε λάδια, δεν το πρόσεξα (το είχα μόλις αγοράσει μεταχειρισμένο και δεν έκανα τσεκ, βασιζόμενος στην αξιοπιστία... Μέγα Λάθος) και χτύπησε μπιέλα. Επισκευή 1200€+ επίσης! Μπορεί να μη φταίει το μηχανάκι για την έκταση της ζημιάς, αλλά ΕΚΑΙΓΕ ήδη λάδια και γι αυτό δε φταίω εγώ. Έφταιγε ο 1ος κάτοχος; Που να ξέρω; Και τι να έκανε δηλαδή, ώστε να καίει το μηχανάκι λάδια στις 18.000 χλμ; Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι ότι το κάθε μηχάνημα, είναι "ότι κάτσει"! Δεν μπαίνουν σε καλούπια αυτά και όλα έχουν παρουσιάσει αστοχίες. Πάρε ότι σου κάνει κέφι και κάνε το κέφι σου. επίσης τα 34.000 χλμ που έχεις με το στρώμα σε 3 χρόνια δεν είναι και πολλά.... Σε ένα χρόνο με το GS έχω 23.000 χλμ και Δόξα τω Θεώ, χωρίς προβλήματα, ή πρόβλημα |
#25
|
|||
|
|||
Φίλε έχω αλλάξει τα τελευταία 8 χρονια :
1. τις xt 660 ,45000km πρόβλημα κανένα εκτός απο τα γνωστά σβήσιματα που παρουσίασαν τα περισσότερα .Λυθεικε μετα απο εξη μήνες περιπου με διάφορες αλλαγές ανταλακτικων και πειραματισμους Φταίει αυτο όχι αυτο και τελικά Οκ . 2. Vstrom 55.000km πρόβλημα κανένα εκτός απο όταν το αγόρασαν που δεν ήταν σφιγμενος ο λαϊκός του τι μόνιμου .Για να ασχοληθεί κάποιος μαζί μου έπρεπε να το πάω σε τρεις συνέργια πρώτα .Οκ σε 1 εβδομάδα. 3. TDM ,57.000km πρόβλημα κανένα εκτός απο όταν πήγαινα πάνω ο 190km/h αναβοσβυνε η ένδειξη του ABS στον ταμπλό ,αλλαχτηκε η πίσω ζαντα και όλα καλα . 4. Gs1200r μέχρι σήμερα 77.000km ,κανένα πρόβλημα εκτός απο τρις καμένες λάμπες μπροστά ,έβαλα xenon και το έλυσαν. Απο την δική μου εμπειρία πιστεύω ότι είναι θέμα τύχης σε συνάρτηση και με το πως οδηγεί ο καθένας . Το σημαντικότερο είναι πόσο καιρό σε κάνει να γουσταρεις να οδηγας αυτο που έχεις ,πίστεψε με το GS δεν το βαριέσαι , το βλέπεις και θες βολτααααα.... Οπότε όλα είναι επιλογή μας και μόνο . |
#26
|
|||
|
|||
Απάντηση: Σκέψη για αγορά R1200GS αλλά............
Στο GS τελειώνουν οι μηχανές. Άσε τους άλλους να λένε.
|
#27
|
|||
|
|||
Απάντηση: Σκέψη για αγορά R1200GS αλλά............
Ο Δήμος τα είπε καλά.
Στο κάτω κάτω κάνε μια δοκιμή |
#28
|
|||
|
|||
Απάντηση: Σκέψη για αγορά R1200GS αλλά............
Απόσπασμα:
Τυχαίο που σε κάθε επισκευή πληρωσατε.....1200;;;; Το σημάδι...για αγορα gs1200 |
#29
|
|||
|
|||
Απάντηση: Σκέψη για αγορά R1200GS αλλά............
Απόσπασμα:
Είσαι γάτος!!! |
#30
|
|||
|
|||
Απάντηση: Σκέψη για αγορά R1200GS αλλά............
Πιθανότατα η ενδειξη του γενικού χιλιομετρητη μπορει να αλλάξει απο διάφορους ώστε να πετύχουν καλύτερη τιμη πώλησης. Η τιμή των χιλιομέτρων όμως που βλέπει ο εγκεφαλος της μηχανης αλλάζει και αυτός ή κρατάει τα αληθινά χιλιόμετρα; Μη μας πιάσουν κορόιδα αν βρεθεί κάτι.
Last edited by anastos; 25-06-2012 at 16:41. |
|
|