![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#61
|
|||
|
|||
![]()
Τελικά το e-mail στην BMW Γερμανίας δεν βελτίωσε την κατάσταση, μιας και ουσιαστικά δρομολογήθηκε στην BMW Ελλάς.. οπότε φάυλος κύκλος..
![]() Θα προχωρήσω στην λύση της επισκευής του Press Direct με δικά μου έξοδα και Θέλω απλά να εκφράσω την απογοήτευση και δυσαρέσκεια μου προς την BMW Ελλάς, διότι περίμενα καλύτερη συμπεριφορά και σεβασμό, και στο τέλος ένιωσα κοροϊδία και αδικία.. ![]() |
#62
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#63
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#64
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() εκτός αν έχεις κάτι άλλο να προτείνεις, έχεις μήπως κάποια ιδέα, κάποιον που θα μπορούσα να απευθυνθώ? ![]() |
#65
|
|||
|
|||
![]()
Οπως σου ειχα πει και νωριτερα σ αυτο το θρεντ, με τα δικαστηρια δεν θα βγαλεις ακρη. Αν ο τεχνικος διευθυντης πει 'οχι' ειναι 'οχι' (δηλαδη καλυπτεται απο τη νομοθεσια-ελληνικη και ευρωπαικη- να το πει) , και κανενα δικαστηριο δεν θα σε δικαιωσει.
![]() Παρολα αυτα περιμενε να δεις τι θα λεει η γραπτη απαντηση που θα παρεις. Καμμια φορα μικρες λεπτομερειες μπορει να κανουν τη διαφορα, αλλωστε ο διαβολος κρυβεται στις λεπτομερειες ![]() Καλο κουραγιο -Ξανα! ΥΓ Παντως παρτους με το καλο και οχι με 'προσβολες' και 'τσαμπουκαδες'. Στη θεση σου ισως να πηγαινα να δω τον τεχνικο διεθυντη After Sales απο κοντα, αφου θα ειχα λαβει την αρνητικη γραπτη απαντηση. Ποτε δε ξερεις......Γερμανικη εταιρεια αλλα Ελληνικο το φιλοτιμο! Last edited by vrider; 20-06-2012 at 19:47. |
#66
|
|||
|
|||
![]()
πάρε τον Vasorfa
![]() ![]() ![]() |
#67
|
|||
|
|||
![]()
...απλά όταν μετά απο κάποιο καιρό (εδώ παίζει το πόσο) αρχίσεις να ξανακούς τον θόρυβο, χαλαρά έ?! ψυχραιμία..... Το λέω ως παθών....
|
#68
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() Είσαι σίγουρος οτι είναι το ίδιο? Είχες αλλάξει και δίσκο με την αλλαγή του Press Direct? Αν όχι, είναι πολύ πιθανό να κάνει θόρυβο το καρέ του δίσκου, μιας και "κουμπώνει" σε νέο μη φθαρμένο υλικό (το Press Direct) και είναι λογικό να κάνει εναν θόρυβο απο το ίδιο σημείο! ![]() |
#69
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Επικοινώνησα ξανά χτές με τον τεχνικό διευθυντή, χωρίς να καταλήξουμε σε κάτι καλύτερο. ![]() Όπως μου εξήγησε τελικά (και το επιβεβαίωσε σήμερα ο κ.Αντώνης) βάση εντολής της μαμάς εταιρείας, δεν κάνουν κάλυψη πια στο ανταλλακτικό του άξονα (με το Press Direct) σκέτο, αλλά καλύπτουν ολόκληρο το σασμάν (στην δικιά μου περίπτωση με 50%) και αυτό γιατί σε κάποια άλλη χώρα αλλάζανε τα Press Direct χωρίς να καθαρίσουν σωστά τα υπόλοιπα μέρη του σασμάν ![]() Ίσως και να μας κοροϊδεύουν, τί να πω, αλλα θέλω να φτιάξω άμεσα την χοντρή μου, συμπληρώνω 5 εβδομάδες που την έχω στο συνεργείο και δυστυχώς δεν έχω χρονικό περιθώρειο για να κάνω κάτι άλλο.. |
#70
|
|||
|
|||
![]()
Ειναι μια λογικη εξηγηση και πληρως αποδεκτη αλλα νομιζω οτι αν αποφασισει να σου απαντησει γραπτως στο γραμμα που εστειλες, αυτο το επιχειρημα δεν μπορει να το επικαλεστει.
Γι αυτο σου λεω, και συγγνωμη που γινομαι κουραστικος, ζητα τη γραπτη απαντηση στο μειλ που εστειλες. Να σου θυμισω οτι scripta manent ! Παντως για να επιβεβαιωσω τα λεγομενα του, και στη δικη μου περιπτωση αλλαχτηκε ολοκληρο το κιβωτιο και οχι μονο μερη του. |
![]() |
Tags |
κροτάλισμα, press direct |
|
|