![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Σαν μικρα παιδια κανετε λες και ειναι δικιες σας οι αντιπροσωπειες. Το crosstourer(διασχηζω μια αποσταση τουριστικα) ειναι ενα vfr 1200 με ορθια θεση οδηγησης με κομενη ιπποδυναμη ετσι απλα. Ολα τα honda παντα εκαιγαν κατι παραπανω οπως επισης για αξιοπιστια δεν χρειαζονται συσταση και συζητηση. Η honda παραγει τεχνολογια δεν αντιγραφει και οσο αφορα αξονα και ζαντες με ακτινες νομιζω οτι ολοι απο την ιδια λιμνη ψαρευουνε. Αφου πουλαει το bmw με αυτα τα χαρακτηριστικα κοιτανε να του μιασουνε. Εξαλου τον αξονα δεν τον γενησε η bmw και το συστημα πισω που εχει και ονομαζετε paralever η telelever ( τα μπερδευω ) ειναι πατεντα της ELF και εχει πληρωσει κατι εκκατομυρια για να την παρει και να την χρησιμοποιησει, οποτε... ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ολα καλα ειναι και ολα χαλανε αλλα λιγοτερο αλλα περισοτερο σημασια εχει εμεις που τα καβαλαμε να τα ευχαριστιομαστε και να χαιρομαστε οπως μπορουμε και οποτε μπορουμε. Ορθια χιλιομετρα παντα παιδια
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Μπράβο φίλε μου. Μιλάς τη γλώσσα της αλήθειας.Η συγκεκριμένη Βαρβαρέζικη εταιρία απλά σχεδίασε μια μηχανή και βγήκε στην παγκόσμια αγορά για εξεύρεση προμηθευτών . Να και ο λόγος που κάθε χρόνο τα μοντέλα της έχουν σχεδόν όλα διαφορετική ποιότητα κατασκευής. Για το λόγω αυτό δεν μιλάνε ποτέ για ποιότητα και αξιοπιστία. Και τι ποιότητα μπορεί να έχει ένας άξονας κατασκευασμένος στην Ανατολική Τουρκία. Τα χιτώνια στη Μαλαισία και τα Ηλεκτρικά στην Κορέα. Το μόνο που κατασκευάζουν οι Γερμανοί στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι το χαλάκι για τα γόνατα όταν βλέπεις τη στάθμη λαδιού...........................
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Νάπο, είσαι απλά Θεός!!! Δεν υπάρχεις λέμε!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
και εδω πολυ καλα αναφερεις αυτο που ειπα προ ετων σχετικα με την κριση στην ευρωπη, σχεδον το 85% των προϊοντων της γερμανιας πλεον φτιαχνεται σε τριτες χωρες.... συγκεκριμενα προχθες με ζητησαν καλουπια ( κανουμε το σχεδιασμο καλουπιων χυτοπρεσσαριστων αλουμινιων ) για.... βιετναμ... φτιαξανε λεει εργοστασιο τα παιδια μιας μεγαλης εταιριας οχηματων και μεταφερανε ολη την παραγωγη εκει.... κοστος αλουμινενιου μπλοκ κινητηρα στην γερμανια 550 ευρω ιταλια 450 ελλαδα 430 σουιδια 610 ..... κινα 220 ( δεν στελνουμε πλεον καλουπια διοτι αντιγραφουν τα παντα και φερνουν ιμιτασιον) ... βιετναμ ..... 150 η τελικη τιμη παντως των γερμανικων προϊοντων δεν επεσε και πολυ.. θα ελεγα αυξηθηκε... |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Να είσαι καλά Αδερφέ. Υπάρχει τελικά Θεός. Πες πες στο τέλος κάποιος θα με υποστηρίξει. Δώσε παραγγελία για το γλυκό της τετάρτης.................. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
στην Βεροια.......θα πιουμε τον καφε???????????
![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Τώρα μπήκα σπίτι. Είχα πάει Αγία Μαρίνα. Γράψε λάθος. Ιούλιο που θα πάμε Σκύδρα μπορώ να πεταχτώ μέχρι Βέροια. Του το χρωστάω. Δεν βλέπεις κάθε μέρα κάποιον να γράψει υπέρ σου.Έλεος πια............... |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() η αληθεια ειναι οτι δεν βλεπω κανενα εργοστασιο με βαρια βιομηχανια στη γερμανια πλεον.... ολα απλα φτιαχνουν φασον εκτος και μονο συναρμολογουν... εννοω το 80% ... φυσικα και υπαρχει η βαρια βομηχανια αλλα εμπρο στους συναρμολογιτες ειναι μηδαμινη πλεον... |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Τρόποι καλής συμπεριφοράς στο τραπέζι… (Παγκοσμίως!) | black_hawk | Κόσμος | 6 | 31-12-2011 12:10 |
| Στη μαζική παραγωγή το Honda Crosstourer | paliouras39 | Άλλες εταιρίες | 12 | 26-10-2011 01:35 |
| ΝΕΟ HONDA CROSSTOURER (ex VARADERO) | IOTH1X | Άλλες εταιρίες | 1 | 27-05-2011 21:40 |
| Honda NT 700 VA vs Suzuki AN 650 Exec ABS Ένα μίνι συγκριτικό | siraxanz | Άλλες εταιρίες | 48 | 10-05-2011 10:24 |