![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() Αυτό κοιτούσα κι εγώ, 3 συμπίεσης κι 1 λαδιού, προφανώς λόγω αερόψυκτου μοτερ, που σημαίνει μεγαλύτερες ανοχές. ![]() ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Εγω πάλι, βλέπω 3 ελατηρια συμπιεσεως και 2 ελατηρια λαδιού!!!
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Πολύ καλό. ![]() ![]() ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Μου κάνει εντύπωση όμως πως οι σπουδαστές χαρακτηρίζουν … <<boxter>> τον τύπο του κινητήρα αλλά και πως δεν ρώτησαν από ποιο μοντέλο της BMW είναι και έγραψαν αυθαίρετα <<R 60>>. Καμία σχέση μιας και ο κινητήρας προέρχεται από R 51/2 , το γνωστό στην Ελλάδα ως <<μπεκάτσα>> !!! BMW R51/2 …μετεξεταστέοι !!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|