![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ας το δούμε ρεαλιστικότερα το θέμα ...
![]() Μπορεί ο Νίκος, να γράφει 200 +, αλλά η σκέψη του να είναι, όχι το "τελίκιασμα" της μοτό του, αλλά πώς θα μπορούσε να φτιάξει το μοτέρ του, ν' αποδίδει λίγο παραπάνω σε ιπποδύναμη΄ ή να έχει λίγο καλύτερο "μπαμ" ..... ![]() Εκεί άλλωστε πρέπει να εστιαστούμε κ να του δώσουμε - όποιος έχει - κάποιες συμβουλές ... Αυτό ίσως βοηθήσει κ κάποιο άλλο μέλος μας που στο μέλλον ήθελε κάτι ανάλογο .... ![]() .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() ![]() R 1200 GS φυσικα ![]() Τι αλλο;;;;;;; ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Και για να βαζουμς τα πραγματα στην θεση τους.
Ταξιδευω καλα!!! Ουτε τρελος ειμαι, ουτε τασεις αυτοκτονιας εχω!!! Υπαρχουν ομως κατι δρομοι, (σ.σ. Βουλγαρια μετα την Σοφια, Ρουμανια Βουκουρεστι-Πιτεστι, κλπ) Που το Varadero (οταν ειχα παει μ αυτο) το εσπασα. Απο εμπειρια λοιπον ξερω, οτι σε καποιους δρομους, τα 200 ειναι λιγα!!! Απ την αλλη μου αρεσει η ιδεα οτι αν θελω μπορω να παω με παραπανω. Οσο για τις "RRR" λυσεις,.... Δεν παιζουν λογω αυχενα. ![]() Ουτε ως τον Πειραια δεν μπορω να παω με σκυφτο μηχανακι. Αφου και το GS το οδηγαω με κολλαρο. ![]() Και πριν μου προτεινετε το FJR σας απαντω οτι κι αυτο σκυφτο ειναι ![]() Ερωτω λοιπον. Επειδη αν το R 1200 GS αν εβγαζε καμια 40αρια χιλιομετρα παραπανω (με τον μεγαλο ανεμοθωρακα) θα ηταν η τελεια μηχανη. Ειναι δυνατες καποιες βελτιωσεις χωρις να το καταστρεψω; Και ποιες!!! |
#14
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
εγω θα σου ελεγα να κοιταξεις το BMW K1300 GT που ειναι τετρακυλινδρο με 180+ αλογα μεγαλο φερινγκ και ορθια σχετικα θεση οδηγησης για να μπορεις να βγαζεις καποιες λογικες μεσες ωριαιες ταχυτητες 200+ τωρα αν, ντε και καλα θες boxer ψαξου με κανενα RT ή LT αλλα προσοχη οτι μηχανη και να καταληξεις ποτέ μα ΠΟΤΕ μην προσπαθησεις να κανεις τετοια μακρινα ταξιδια χιλιαδων χιλιομετρων με "πουσαρισμενο" μοτερ δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να εχεις την αξιοπιστια που εχει αυτο το ιδιο σε νορμαλ "μαμα" εκδοση οτι κερδιζεις σε "πουσαρισμα" χανεις σε αξιοπιστια και χρονικη διαρκεια μια αλλη περιπτωση ειναι να ψαχτεις με τα γραναζωματα αλλα δεν θα στο συνιστουσα με καποιο boxer γιατι ειναι ψοφια απο ιπποδυναμη και μονο στις χαμηλομεσαιες που εχουν ροπη θα περπατας στις ψηλες θα σε παρουν τα κλαματα, ασε που σε ανηφορες με στροφες φορτωμενος θα σε πιανουν κραμπες απο τα ανεβοκατεβασματα οσο για τα διαφορα σχολια που εχουν γινει μεχρι στιγμης εχω να σου πω οτι εσυ μονο ξερεις τι οδηγος εισαι και τι εμπειριες εχεις απο ταξιδια και υψηλες ταχυτητες οποτε εισαι ενιληκας και πιστευω να αποφασισεις το σωστο παντως αν ειναι να ξεκινησεις για Ουγγαρια ή και πιο μακρια με 120-140 Km να ξυρισεις το κεφαλι σου γιατι θα γυρισεις με αλογοουρα/κοτσιδα ![]() ![]() ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
ξεχασα αλλη μια περιπτωση ειναι να περιμενεις την νεα GS που σιγουρα θα ειναι πιο δυνατη ( υπολογιζω 120+ΗΡ) και ισως και 50 με 100 κυβικα παραπανω οποτε θα εχει μεγαλυτερη τελικη και λογω μεγαλυτερης ιπποδυναμης ισως μπορεις να παιξεις με τα γραναζωματα χωρις πολυ μεγαλη απωλεια
![]() ![]() ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Αγαπητε Alext σου αναγνωριζω οτι αν και καθιστος, ορθα μιλησες.
Η αληθεια ειναι οτι ποτε ως τωρα δεν εχω "γαργαλησει" μηχανη. Ως τωρα ημουν της φιλοσοφιας "Αυτος που το εφτιαξε να πηγαινει με "τοσα" φροντισε να του δωσει φρενα και κρατηματα για τα "τοσα". Ομως αυτη τη μηχανη την ερωτευτηκα ρε φιλε. Ειναι απολαυση και στο Επαρχιακο δικτυο και στην πολη. Ακομα και για τις Εθνικες οδους της Ελλαδας μια χαρα ειναι. Αν βγεις ομως σε καμια Autostrada σε καμια Autobank κλπ, ε πως να το κανουμε. Χρειαζεσε κατι γρηγορο. Ξερεις τι παθαινεις αν σε παρει ο υπνος (απ το κρυο και την ανετη ευθεια) ενω πηγαινεις με 140-160; Εξω οι ανθρωποι δεν ανεβοκατεβαινουν τα βουνα. τα τρυπανε και τα ενωνουν με γεφυρες. Το να διανυεις ενα τουνελ επι 15 λεπτα ενω πηγαινεις με 100 χιλιομετρα ειναι το συνηθες οχι το παραξενο. Οπως και το να περνας απο πλαγια σε πλαγια πορευομενος πανω σε γεφυρα υψους 10 οροφων. Δυο ρευματων, 3-4 λωριδων ανα ρευμα, συν Λ.Ε.Α. Με τσιμεντενια μπαριερα στην μεση καλο φωτισμο και σημανση κι εννιοτε και παρκιν. Εννοειτε βεβαια οτι σε προσπερνανε σαν σταματημενο μ αυτα τα χιλιομετρα. Any way παρασυρθηκα κι αρχισα τις διηγησεις. Η ουσια ειναι οτι αν εβγαζε καμια 40αρια χιλιομετρα παραπανω, ωστε να εχω ταχυτητα ταξιδιου τα 180-200, θα την παντρευομουνα. Δεν εχω ως τωρα γνωρισει πιο καλοτροπη και συνεργασιμη μοτοσικλετα. Παρα τις ιδιαιτεροτητες που απλως της δινουν χαρακτηρα, υπερεχει μακραν των υπολοιπων της κατηγοριας της. Κι οπως λες κι εσυ οι ελπιδες μας ειναι στην επομενη GS. Αυτη μπορει να ειναι η απολυτη μηχανη ταξιδιου. Υπομονη |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Λύση στο πρόβλημά σου φίλε μας υπάρχει ΑΛΛΑ θέλεις λεφτά αρκετά 6-8 χιλιάρικα (βάζεις τα "άντερα" του HP2) ΚΑΙ δεν θα έχεις τα χλμ που θέλεις αλλά την επιτάχυνση μόνο για τελικές θέλεις και το σασμάν του ΑΛΛΑ πολλά λεφτά .
Μετά από αυτό το πόστ μπήκα σε σκέψεις και σε mode φιλοσοφίας ![]() ![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Σωστός..!
|
#19
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ισως ετσι καταλαβεις οτι το θεμα μου δεν ειναι το να πηγαινω στην παραλιακη Σουνιου με πολλα, αλλα σε μια ευθεια!!! Αττικη οδο που θα με οδηγησει ως την παραλιακη. |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Ρε παιδιά, σχωρνά τε με... Αν στο γιό μου έλεγα τέτοιες ιστορίες για το πως να κάνω την GS να περνάει τα 200 (που τα περνάει άνετα) θα με αποκαλούσε με την γνωστή λέξη... αυστραλιανής καταγωγής!
Μιας και μιλάτε για "εμπειρία", η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια και όσο μεγαλύτερη εμπειρία έχουμε, τόσο πιο αργά πηγαίνουμε. Αν δεν ξέρετε το γιατί, δεν έχετε αρκετή εμπειρία ακόμη.- Έχω κάνει χιλιάδες χλμ στο Ευρωπαϊκό δίκτυο και όλοι, μα όλοι οι μηχανόβιοι ταξιδεύουν με 140 περίπου. Ουδέποτε με πέρασε ποτέ κάποιος σαν σφήγκα δίπλα μου, όπως συμβαίνει εδώ κάθε τρεις και λίγο όταν πηγαίνεις μέχρι την Κόρινθο πχ και σε περνάνε οι "έμπειροι" με 200 και 300. Κι ούτε θέλω να θυμηθώ την απόλαυση να οδηγάς μηχανή (ή και αυτοκίνητο) στην Αμερική με τους απίθανους δρόμους και τα φανταστικά τοπία γιατί θα με πάρουν τα κλάματα!!! Βέβαια αν ζει κάποιος στο εξωτερικό, σε μέρη όπου υπάρχουν ανοικτοί, ασφαλείς και άνετοι δρόμοι, όπου καθημερινώς για να πάει στη δουλειά του ή τη βόλτα του, το 120-140 είναι το standard, δεν του κάνει κέφι μόλις δει ίσιο και ανοιχτό δρόμο να πλακωθεί σε τελικές, γιατί απλά είναι ξε...καπνισμένος και ξέρει ότι δεν κερδίζει τίποτε, πέραν του ότι εφαρμόζεται ο νόμος. Εδώ εγώ έχω συλλάβει τον εαυτό μου, μετά από μια βδομάδα διανύσεως 300χλμ ξεκίνα-σταμάτα μέσα στην Αθήνα, μόλις βγω στην Αττική οδό πχ. να ξε...καπνίζω τη μηχανή και μόλις βλέπω το 140 να μουρμουράω, "σύνελθε, είσαι θνητός και κυκλοφορούν ένα σωρό άσχετοι τριγύρω" (σαν κι αυτόν σήμερα το πρωί που με 80 άλλαξε σε αγωνιστικό στυλ λωρίδα κυκλοφορίας στέλνοντάς με δεξιά να κολλήσω στο πεζοδρόμιο για να μην πέσω πάνω του και άδειασα όση αδρεναλίνη είχα μαζέψει εδώ και μια βδομάδα... "Δε σε είδα" μου ψέλισε στα φανάρια, ο καραγκιόζης που πήγαινε σαν ανώμαλος, χωρίς φλας και χωρίς σεβασμό του ΚΟΚ μέσα στην κίνηση...) Καλύτερα να χρησιμοποιείτε τη μηχανή σας για απόλαυση και χαλάρωμα στις βόλτες και τα ταξίδια σας, παρά να ενοχλείτε και τους άλλους (οποιασδήποτε εθνικότητας) που έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν τον ίδιο δρόμο με σας και να μην απειλούνται από "βόμβες" 250+ κιλών (2ος νόμος του Νεύτωνα ή Θεμελιώδης νόμος της Μηχανικής) που βουίζουν με 200 δίπλα τους. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Περι ελεγχου... | Troublemaker | Απαραίτητα έγγραφα | 3 | 03-09-2009 12:22 |