![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Xμ!! θα δω και θα σου πω, τι φοραέι απο καινούργια ?
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Αυτο που θα πω, δεν το ξέρω απο προσωπική πείρα, γιατί ως γνωστών... Δεν τρέχω! Όμως οφείλω να το πω και οποίος θέλει το κρατάει, οποίος θέλει το πετάει.
Ίσως και να "γλυτωσω" κάποιους... γρήγορους αναβάτες απο τα χειρότερα! Γνωστός του αδελφού μου (και δικός μου) έιχε και εχει παρα πολλά μηχανάκια στην κατοχή του, άλλα για "κανονική" χρήση και άλλα για πίστα (τρέχει σε αγώνες χρόνια τώρα). Για το GS μας είπε ότι έχει ένα βασικό μειωνεκτημα στις στροφές: "Πλαγιαζει παρα πολυ, όμως δεν σε προειδοποιεί! Αν "φύγεις, θα φύγεις απότομα". αυτο είχα να πω. Τα συμπέρασματα/σχόλια δικά σας! |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Σταμπιλιζατερ μπαίνει.
Πιο εύκολο είναι να μπει στο απλο παρα στο adv αλλα μπαίνει. |
#14
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() "Βραχος" και ανεση αλλα μεχρι που; |
#15
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]()
οταν το ανοιγεις πανω απο τα 160-170χλμ, κοιτα να ειναι και το ρεζερβουαρ γεματο τουλαχιστον στα 3/4, και ξαναδοκιμασε,
επειδη ειναι πιο φαρδυ το ρεζερβουαρ και πιο ψηλο σαν μηχανακι απο το απλο, μπαινει ο αερας αναμεσα στους κυλινδρους και στο τεποζιτο και εχει την ταση να ανασηκωνει το μπροστινο μερος, επισης αν εχεις προσθετο τζαμακι στην ζελατινα, βγαλτο γιατι κουναει ολη την ζελατινα και σου κουναει ολο το μπροστινο |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Ναι, δεν είναι κ απαραίτητο.
Πιο πολυ σε super motard μετατροπή χρειάζεται η σε καγκουρικο τροπο οδήγησης. |
#18
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Πλέον μόνο σε ταξίδια το βάζω που ουτος η άλλος δεν τρέχω. |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Tο πρόσθετο τζαμακι όμως το θέλω στα ταξίδια για τα μυγακια - έντομα, τι να το κάνω μέσα στή πόλη ?
|
#20
|
|||
|
|||
![]()
Ασάφεια δεν δικαιολογείται στο βαθμό που να θες σταμπιλιζατέρ. Έχει ξαναγίνει η συζήτηση (και μεγάλη κόντρα), πολλοί παρεξηγούν την GS για ZXR.
Μπαίνει όπως σου είπαν (όχι βέβαια BMW, γιατί να βγάλει για την GS κάτι τέτοιο η BMW). Τέσπα. Η GS πλαγιάζει πολύ (για το είδος της). ΠΟΛΥ περισσότερο από ένα Varadero με στοκ αμορτισέρ και ΑΠΕΙΡΩΣ γρηγορότερα. Πρώτα βρίσκουν τα μαρσπιέ (τουλάχιστον στο απλό GS, στο Adv δεν ξέρω). Αυτό για μένα λέγεται "προειδοποίηση" (τώρα πως για άλλους δεν λέει κάτι δεν ξέρω). Αν έχεις την τάση να κατεβάζεις λίγο το μπροστά μέρος των παπουτσιών, θα βρουν αυτά. Μετά από λίγο ανάλογα τι σίδερα έχει η μηχανή στους κυλίνδρους. Εκεί είναι το "ξαφνικό" που λένε πιο πάνω. Αν τα σίδερα είναι τέτοια που ουσιαστικά να προσφέρουν μεγάλη επιφάνεια γλίστρας και χωρίς ελαστικότητα (όπως τα μαρσπιέ) εύκολα άμα πας ακόμα πιο κάτω θα γίνουν μοχλός και έφυγες. Τα λάστιχα πάντως μπορούν να φαγωθούν μέχρι την άκρη τους. Πανεύκολα δε (χωρίς καμιά ιδιαίτερη τέχνη) ένα πόντο πριν το χείλος. Αν θες κάτι παραπάνω, λάθος μηχανή. Πούλα τη. Ελπίζω να σε βοήθησα. Last edited by NLS; 25-07-2012 at 22:13. |
![]() |
|
|