GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 17-07-2012, 13:27
b52 Ο/Η b52 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2012
Περιοχή: Peristeri
Μoto: BMW 1200GS Adventure
Μηνύματα: 14
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από MOYTPO Εμφάνιση μηνυμάτων
Μηπως εχεις και εσυ Metzeler tourance exp?????
Xμ!! θα δω και θα σου πω, τι φοραέι απο καινούργια ?
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 17-07-2012, 13:36
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Αυτο που θα πω, δεν το ξέρω απο προσωπική πείρα, γιατί ως γνωστών... Δεν τρέχω! Όμως οφείλω να το πω και οποίος θέλει το κρατάει, οποίος θέλει το πετάει.
Ίσως και να "γλυτωσω" κάποιους... γρήγορους αναβάτες απο τα χειρότερα!


Γνωστός του αδελφού μου (και δικός μου) έιχε και εχει παρα πολλά μηχανάκια στην κατοχή του, άλλα για "κανονική" χρήση και άλλα για πίστα (τρέχει σε αγώνες χρόνια τώρα).
Για το GS μας είπε ότι έχει ένα βασικό μειωνεκτημα στις στροφές:
"Πλαγιαζει παρα πολυ, όμως δεν σε προειδοποιεί! Αν "φύγεις, θα φύγεις απότομα".

αυτο είχα να πω. Τα συμπέρασματα/σχόλια δικά σας!
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 17-07-2012, 13:57
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή

Σταμπιλιζατερ μπαίνει.
Πιο εύκολο είναι να μπει στο απλο παρα στο adv αλλα μπαίνει.
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 17-07-2012, 16:51
tsak8 Ο/Η tsak8 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R 1200 GS '05
Μηνύματα: 545
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο που θα πω, δεν το ξέρω απο προσωπική πείρα, γιατί ως γνωστών... Δεν τρέχω! Όμως οφείλω να το πω και οποίος θέλει το κρατάει, οποίος θέλει το πετάει.
Ίσως και να "γλυτωσω" κάποιους... γρήγορους αναβάτες απο τα χειρότερα!


Γνωστός του αδελφού μου (και δικός μου) έιχε και εχει παρα πολλά μηχανάκια στην κατοχή του, άλλα για "κανονική" χρήση και άλλα για πίστα (τρέχει σε αγώνες χρόνια τώρα).
Για το GS μας είπε ότι έχει ένα βασικό μειωνεκτημα στις στροφές:
"Πλαγιαζει παρα πολυ, όμως δεν σε προειδοποιεί! Αν "φύγεις, θα φύγεις απότομα".

αυτο είχα να πω. Τα συμπέρασματα/σχόλια δικά σας!
Και αυτο ειναι που δεν μπορω να συνηθισω και εγω με τιποτα..
"Βραχος" και ανεση αλλα μεχρι που;
Reply With Quote
  #15  
Παλιό 25-07-2012, 15:08
tutygs Ο/Η tutygs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: athina
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 12
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alkinoos Εμφάνιση μηνυμάτων
Σταμπιλιζατερ μπαίνει.
Πιο εύκολο είναι να μπει στο απλο παρα στο adv αλλα μπαίνει.
Κατά τη γνώμη μου δεν χρειάζεται
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 25-07-2012, 19:54
J-P-HELLAS Ο/Η J-P-HELLAS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ΑΧΑΡΝΕΣ
Μoto: HP2 ENDURO honda sh300
Μηνύματα: 862
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

οταν το ανοιγεις πανω απο τα 160-170χλμ, κοιτα να ειναι και το ρεζερβουαρ γεματο τουλαχιστον στα 3/4, και ξαναδοκιμασε,
επειδη ειναι πιο φαρδυ το ρεζερβουαρ και πιο ψηλο σαν μηχανακι απο το απλο, μπαινει ο αερας αναμεσα στους κυλινδρους και στο τεποζιτο και εχει την ταση να ανασηκωνει το μπροστινο μερος, επισης αν εχεις προσθετο τζαμακι στην ζελατινα, βγαλτο γιατι κουναει ολη την ζελατινα και σου κουναει ολο το μπροστινο
Reply With Quote
  #17  
Παλιό 25-07-2012, 21:50
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από tutygs Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατά τη γνώμη μου δεν χρειάζεται
Ναι, δεν είναι κ απαραίτητο.
Πιο πολυ σε super motard μετατροπή χρειάζεται η σε καγκουρικο τροπο οδήγησης.
Reply With Quote
  #18  
Παλιό 25-07-2012, 21:51
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από J-P-HELLAS Εμφάνιση μηνυμάτων
οταν το ανοιγεις πανω απο τα 160-170χλμ, κοιτα να ειναι και το ρεζερβουαρ γεματο τουλαχιστον στα 3/4, και ξαναδοκιμασε,
επειδη ειναι πιο φαρδυ το ρεζερβουαρ και πιο ψηλο σαν μηχανακι απο το απλο, μπαινει ο αερας αναμεσα στους κυλινδρους και στο τεποζιτο και εχει την ταση να ανασηκωνει το μπροστινο μερος, επισης αν εχεις προσθετο τζαμακι στην ζελατινα, βγαλτο γιατι κουναει ολη την ζελατινα και σου κουναει ολο το μπροστινο
Αυτο με το πρόσθετο τζαμακι το έχω παρατηρήσει κ εγω.
Πλέον μόνο σε ταξίδια το βάζω που ουτος η άλλος δεν τρέχω.
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 25-07-2012, 22:02
b52 Ο/Η b52 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2012
Περιοχή: Peristeri
Μoto: BMW 1200GS Adventure
Μηνύματα: 14
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Tο πρόσθετο τζαμακι όμως το θέλω στα ταξίδια για τα μυγακια - έντομα, τι να το κάνω μέσα στή πόλη ?
Reply With Quote
  #20  
Παλιό 25-07-2012, 22:08
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Ασάφεια δεν δικαιολογείται στο βαθμό που να θες σταμπιλιζατέρ. Έχει ξαναγίνει η συζήτηση (και μεγάλη κόντρα), πολλοί παρεξηγούν την GS για ZXR.
Μπαίνει όπως σου είπαν (όχι βέβαια BMW, γιατί να βγάλει για την GS κάτι τέτοιο η BMW).

Τέσπα. Η GS πλαγιάζει πολύ (για το είδος της). ΠΟΛΥ περισσότερο από ένα Varadero με στοκ αμορτισέρ και ΑΠΕΙΡΩΣ γρηγορότερα.
Πρώτα βρίσκουν τα μαρσπιέ (τουλάχιστον στο απλό GS, στο Adv δεν ξέρω). Αυτό για μένα λέγεται "προειδοποίηση" (τώρα πως για άλλους δεν λέει κάτι δεν ξέρω). Αν έχεις την τάση να κατεβάζεις λίγο το μπροστά μέρος των παπουτσιών, θα βρουν αυτά. Μετά από λίγο ανάλογα τι σίδερα έχει η μηχανή στους κυλίνδρους. Εκεί είναι το "ξαφνικό" που λένε πιο πάνω. Αν τα σίδερα είναι τέτοια που ουσιαστικά να προσφέρουν μεγάλη επιφάνεια γλίστρας και χωρίς ελαστικότητα (όπως τα μαρσπιέ) εύκολα άμα πας ακόμα πιο κάτω θα γίνουν μοχλός και έφυγες.

Τα λάστιχα πάντως μπορούν να φαγωθούν μέχρι την άκρη τους. Πανεύκολα δε (χωρίς καμιά ιδιαίτερη τέχνη) ένα πόντο πριν το χείλος.

Αν θες κάτι παραπάνω, λάθος μηχανή. Πούλα τη.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

Last edited by NLS; 25-07-2012 at 22:13.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:45.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!