![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Το πρώτο μηχανοκίνητο δίκυκλο μαζικής παραγωγής στον κόσμο που ονομάσθηκε μοτοσυκλέτα (motorrad στα Γερμανικά)κατασκευάσθηκε το 1894 στην Γερμανία. Σχεδιάσθηκε από δύο μηχανικούς ατμομηχανών και ξεκίνησε η παραγωγή του σε μία εποχή που τα μηχανοκίνητα οχήματα ήταν η απόλυτη καινοτομία.
![]() ![]() Ο κινητήρας των 1500cc, ήταν τετράχρονος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος με δύο παράλληλους κυλίνδρους. Απέδιδε 2,5 ίππους στις 250σ.α.λ. και εξασφάλιζε τελική ταχύτητα 40 χλμ/ω. Η σχεδίαση θύμιζε ατμομηχανή. Οι κύλινδροι ήταν παράλληλοι με το έδαφος και οι δύο μακριές μπιέλες μετέδιδαν την κίνηση απευθείας στην πίσω ζάντα που ήταν συμπαγής και το κέντρο της λειτουργούσε και σαν στρόφαλος! ![]() Φρένο υπήρχε μόνο ένα στον μπροστινό τροχό. Η τεράστια αλλά όμορφη μανέτα, έσπρωχνε με έναν απλό μηχανισμό τα δύο ξύλινα τακάκια κάθετα στο πέλμα του ελαστικού. Για αποστάσεις φρεναρίσματος φυσικά δεν υπάρχουν πληροφορίες…… ![]() Ο ένας από τους σωλήνες του πλαισίου φιλοξενούσε το λάδι για την λίπανση του κινητήρα. Οι βαλβίδες εξαγωγής λειτουργούσαν με ένα απλοποιημένο σύστημα ωστηρίων, ενώ οι βαλβίδες εισαγωγής ανοίγουν ‘ατμοσφαιρικά’ χάρη στα μαλακά ελατήρια με την υποπίεση που δημιουργεί το πιστόνι. ![]() Έπαιρνε μπροστά με σπρώξιμο αφού για την εκκίνηση δεν υπήρχε ούτε καν μανιβέλα ενώ δεν διέθετε ούτε συμπλέκτη! ![]() Τον Απρίλιο του 2010 στην Αμερική, μία αυθεντική Hildebrand & WolfMuller πουλήθηκε σε γερμανό συλλέκτη, χωρίς να είναι αναπαλαιωμένη, κάτι περισσότερο από 100000€. Στις 6 Ιανουαρίου του 2011, μία ακόμη H&W πουλήθηκε 161000 δολάρια! Όπως και η προηγούμενη και αυτή πουλήθηκε σε δημοπρασία του οίκου Bonhams που έγινε στα πλαίσια της ετήσιας έκθεσης κλασσικής μοτοσυκλέτας στο Las Vegas. ![]() ![]() www.motorsite.gr |
#2
|
|||
|
|||
![]() ![]() Κωδικός φωτογραφίας HW011.jpg ![]() Κωδικός φωτογραφίας HW012.jpg ![]() Κωδικός φωτογραφίας HW013.jpg ![]() Κωδικός φωτογραφίας HW014.jpg ![]() ![]() Κωδικός φωτογραφίας HW016.jpg Κωδικός φωτογραφίας HW017.jpg Κωδικός φωτογραφίας HW018.jpg ![]() Κωδικός φωτογραφίας HW019.jpg ![]() ![]() Κωδικός φωτογραφίας HW016.jpg Κωδικός φωτογραφίας HW017.jpg Κωδικός φωτογραφίας HW018.jpg ![]() Κωδικός φωτογραφίας HW019.jpg ![]() ![]() Κωδικός φωτογραφίας HW021.jpg ![]() ![]() Κωδικός φωτογραφίας HW021.jpg ![]() www.motorsite.gr Last edited by kcregs; 24-07-2012 at 21:19. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
τι λετε ρε παιδια! πολυ μηχανημα!
παλι οι γερμανοι μπροστα! ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Δεν τους γουστάρω τους γερμανούς!!!Ηταν σε τεχνολογία παντα μπροστά από όλους!!!Οι άλλοι(Αμερικανοι-Ιαπωνες) αντεγραψαν τα πάντα!!!
RESPECT!!! ![]() ![]() ![]() Last edited by pyrosbestis; 25-07-2012 at 17:17. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Διάβασε κανείς το 1500cc?
![]() send from my Samsung GS-III white beast |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Πολύ το τεκμήριο ε?
|
#7
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Πάντως πολύ όμορφο θέμα αλλά και θέαμα. |
#8
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Πολύ θα ήθελα κάποιες περισσότερες αναλυτικές πληροφορίες
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|