![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Υποπλαίσιο με αριθμό πλαισιου
Μετα απο ενα ατύχημα που είχα και η ζημιά ηταν στο μπροστινό μέρος βγηκε οτι εχει πάρει και το πάνω μέρος απο το μπροστινό πσαλίδι, δηλαδή το υποπλαίσιο εκει που έχει το καρτελάκι με τους αριθμούς. Αυτο ναι μεν ειναι λίγο ακριβούτσικο.. αλλά τι γίνεται με τον αριθμό πλαισίου; Μου είπαν οτι δε γίνεται να δηλώσω στο μηχανολογικό αλλαγή αριθμού πλαισιού. Με λίγα λόγια ο μαστορας μου είπε οτι απο την στιγμή που πήρε το πλαίσιο η μηχανή βγαίνει άχρηστη. Εκτός αν θέλω να είμαι παράνομος..... |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Έτσι ακριβώς.
Κ να συμπληρώσω πως αυτο το "πράμα" που έχει πάνω το ταμπελακι με τους αριθμούς ΔΕΝ θεωρητε πλαίσιο. Επίσης, λόγο κατασκευής κ θέσεως ποτε δεν στραβωνει μονοπαντα ούτε δεξια-αριστερά. Πάντα στραβωνει προς τα μέσα κ η μηχανη λόγο των σινεμπλοκ που έχει στη τιμονοπλακα δεν φαίνεται να πηγαίνει στραβά. Ακόμα κ αν δε το επισκευασεις, η φθορά θα περιορίζεται στα σινεμπλοκ. Αν πάλι σε τρώει να το φτιάξεις, φτιάχνεται εύκολα σε ειδικευμένο μαγαζι που ασχολητε αποκλειστικα με τέτοια πράματα. Αν σε ενδιαφέρει, ενημέρωσε με να σου στείλω πμ με τα στοιχεία του. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ο άξονας της μπροστά ρόδας μετρήθηκε σε σχέση με άλλο μηχανάκι και ειναι κοντά στα 3 εκατοστά μέσα!
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Οσο για το αν πηγαινει στραβα την οδήγησα και ειναι λες και πας σε κορυφογραμμή...
Νομιζεις οτι πας να πέσεις μια αριστερα μια δεξια... |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Εφόσον δεν έχω δόλο εγώ θα άλλαζα το υπο-πλαίσιο και ότι άλλο χρειαζόταν για να κυκλοφορώ νόμιμα. Δεν θα ίσιωνα ένα υπο-πλαίσιο που μπήκε μέσα 3 cm.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ωπα παιδια, αλλαζει το πραμα!!!
3cm ειναι παρα πολλα!!! Καταρχην σιγουρεψου για το σεταρισμα των μηχανων. Αν αυτη που δοκιμασες να μετρησης εχει πιο χαλαρη αναρτιση εμπρος κ βυθιζει περισσοτερο απο την δικια σου τοτε σιγουρα η εμπρος ροδα ειναι πιο μπροστα. Δεν εχουμε συμβατικες αναρτισεις. Οταν συμπιεζεται η εμπρος αναρτηση, εκτος απο την κινηση πανω-κατω, κανει κ εμπρος πισω. Για να το διαπιστωσεις απλα βαλε καποιον να ζουλαει το μπροστινο κ παρατηρησε κατα την συμπιεση πως απομακρυνεται ο τροχος απο τους λαιμους της εξατμισης. Απο εκει κ περα αν οντος η μηχανη οδηγιεται οπως λες τοτε το πιθανο να μην ειναι μονο το πλαισιο. Αυτο ουτος η αλλος κραταει το τιμονι σταθερο. Για κανα telelever σε κοβω η ακομα πιο πιθανο να εχει στριψει η κατω πλακα που κραταει τα καλαμια. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ειναι ΚΑΙ το τελελεβερ και αλλα..
Απλα ρώτησα για εκεινο το κομάτι τι παίζει με τον αριθμό... |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Στο ξαναλεω, αυτο ειναι μια βλακεια κ μιση που επισκευαζεται 100% με ασφαλεια.
Χρειαστηκε να το ψαξω εκτενως το συγκεκριμενο θεμα γιατι σηκωσε γερανος GS1200 με κλειδωμενο τιμονι κ οχι απλα του το στραβωσε, του το εκανε μούτι κ ετρεχα κ δεν εφτανα να δω τι θα κανω με αυτο το θεμα τοσες μερες. Το πηγα για φτιαξιμο σε συγκεκριμενο μαγαζι κ εντυπωσιαστικα με τη δουλεια που εκανε. Δεν αφησε ουτε καν σημαδι!!! Για το telelever υπαρχει ειδικο εργαλειο που τα μετρανε. Πριν το αλλαξεις τσεκαρε το σε καποια αντιπρωσωπια αλλα για να λες telelever θα ηταν καλη η "σουπα" σου. Τσεκαρε κ τον αξονα του telelever. Αν ειναι εστω κ λιγο στραβος δεν θα βγαινει. Μην τον χτυπησεις, το πιο πιθανο ειναι να κανεις ζημια σε καμια ψυχτρα κυλινδρου. Αν εχω δικιο κ δε μπορεις να τον βγαλεις, πες μου να σου εξηγησω πως βγαινει βουτυρο!!! |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εάν είναι τόσο άσχημα κτυπημένο –στραβωμένο και δεν επιδιορθώνεται όπως σου λέει ο Αλκίνοος τότε μπορείς να το αλλάξεις. http://www.yme.gr/imagebank/categori...1182762459.pdf http://www.0300.gr/admin/uploads/plaisia.pdf ![]() Last edited by TEOSS; 11-08-2012 at 02:46. |
![]() |
|
|