GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 10-08-2012, 17:53
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
μαλλον κανεις πλακα.......
με 30-50 ευρω..περνας οτι θελεις απο ΚΤΕΟ

Ναι ρε boy......δεν ανακάλυψα τη πυρίτιδα......
Αλλά όλοι αυτοί παίζουν με τη περίπτωση να τους τσιμπήσουν σε κανά μπλόκο ?

Γι αυτό ρωταω, είναι δυνατόν να είναι στο 50% τα αδήλωτα υγραέρια ?
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 10-08-2012, 18:04
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;

Καλά τα λες και μπορεί να είναι υπερβολή το 50%. Ξέρω όμως ανθρώπους που έβαλαν γκάζι, στη Βουλγαρία ας πούμε, όταν εδώ είχε 1500€++ , με 700€. Αυτοί δεν έχουν χαρτιά για να περάσουν ΚΤΕΟ και όταν το έκαναν ήλπιζαν ότι θα εξασφαλίσουν, ή ότι λόγω εναρμόνισης των Βουλγάρικων νόμων, με αυτούς της ΕΕ, δεν θα είχαν πρόβλημα. Όμως έχουν και τώρα πώς θα περάσουν ΚΤΕΟ;
Άρα 2 επιλογές μένουν:
α. Δεν πάμε καθόλου ΚΤΕΟ
β. Στέλνουμε μόνο την άδεια με 30-50€ επιπλέον και περνάμε ΚΤΕΟ, αλλά δεν αναφέρεται πουθενά το γκάζι.
Και στις 2 περιπτώσεις είναι ρίσκο, αλλά συμβαίνει.

Εγώ που θα βάλω γκάζι σε Forester σύντομα, θα το κάνω όπως πρέπει γιατί δεν είναι καιροί για παιχνίδια , αφενός, αλλά πλέον και οι τιμές για μετατροπή σε γκάζι στην Ελλάδα, είναι ανθρωπινές.
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 10-08-2012, 18:45
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλά τα λες και μπορεί να είναι υπερβολή το 50%. Ξέρω όμως ανθρώπους που έβαλαν γκάζι, στη Βουλγαρία ας πούμε, όταν εδώ είχε 1500€++ , με 700€. Αυτοί δεν έχουν χαρτιά για να περάσουν ΚΤΕΟ και όταν το έκαναν ήλπιζαν ότι θα εξασφαλίσουν, ή ότι λόγω εναρμόνισης των Βουλγάρικων νόμων, με αυτούς της ΕΕ, δεν θα είχαν πρόβλημα. Όμως έχουν και τώρα πώς θα περάσουν ΚΤΕΟ;
Άρα 2 επιλογές μένουν:
α. Δεν πάμε καθόλου ΚΤΕΟ
β. Στέλνουμε μόνο την άδεια με 30-50€ επιπλέον και περνάμε ΚΤΕΟ, αλλά δεν αναφέρεται πουθενά το γκάζι.
Και στις 2 περιπτώσεις είναι ρίσκο, αλλά συμβαίνει.

Εγώ που θα βάλω γκάζι σε Forester σύντομα, θα το κάνω όπως πρέπει γιατί δεν είναι καιροί για παιχνίδια , αφενός, αλλά πλέον και οι τιμές για μετατροπή σε γκάζι στην Ελλάδα, είναι ανθρωπινές.
650 ευρα....σημερα στην π.ραλλη
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 10-08-2012, 19:07
diomiles Ο/Η diomiles βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Αιγαλεω Αθηνα
Μoto: f650gs
Μηνύματα: 912
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
650 ευρα....σημερα στην π.ραλλη

....και στην Λ.Αθηνών στην κάθοδο πρίν το Παλατάκι στο Χαιδάρι.

Βέβαια στα 650 ευρά δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος μετατροπής της άδειας κλπ που ανέρχεται περίπου στα 100 ευρώ.
Reply With Quote
  #15  
Παλιό 10-08-2012, 20:58
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
....

Αυτοί δεν έχουν χαρτιά για να περάσουν ΚΤΕΟ και όταν το έκαναν ήλπιζαν ότι θα εξασφαλίσουν, ή ότι λόγω εναρμόνισης των Βουλγάρικων νόμων, με αυτούς της ΕΕ, δεν θα είχαν πρόβλημα. Όμως έχουν και τώρα πώς θα περάσουν ΚΤΕΟ;


......
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από erman Εμφάνιση μηνυμάτων
 ......


Εμπόριο βεβαιώσεων, με ταρίφα από 30 έως 350 ευρώ...

...... δεν λείπουν τα κρούσματα πώλησης βεβαιώσεων από ορισμένα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και κάποιους πιστοποιημένους μηχανικούς, οι οποίοι βεβαιώνουν παρατύπως ότι δήθεν η εγκατάσταση έγινε στο συνεργείο τους από τους ίδιους, ενώ στην πραγματικότητα αφορά μη πιστοποιημένο σετ αγνώστου προέλευσης.


.......
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 10-08-2012, 21:39
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, αλλά νομίζω σε όποιο ΚΤΕΟ της Ευρώπης προσέλθεις και ζητήσεις έλεγχο,

ο ελεγχος πραγματοποιήται και το χαρτί έχει Πανευρωπαική ισχύ.

Οπότε ισχύει και το Βουλγαρικό ΚΤΕΟ....

Έχω δει στο ΚΤΕΟ, εδώ στην Αργολίδα, Γερμανό με αυτοκινούμενο, ένα αρχαίο Hanomag να περνάει και προς μεγάλη έκπληξη των παρευρισκομένων πέρασε και άψογα όλα.

Σε ερώτηση μου προς τον ιδιοκτήτη, μου εξήγησε ότι είναι καθ' οδόν για Σιβηρία και το ΚΤΕΟ του έληγε.

Μην λοιδωρείτε λοιπόν τα εκ Βουλγαρίας τοποθετημένα συστήματα,
γιατί οι Βούλγαροι έχουν εμπειρία στο αέριο για κίνηση από το 1950....

Γνωστός μου μηχανικός και ιδιοκτήτης τουρμπο AUDI
σε Βούλγαρο τεχνίτη κατέληξε για να του ρυθμίση το σύστημα αερίου που τοποθέτησε στο όχημα του.

Προσωπικά έχω τοποθετήσει σύστημα της Ιταλικής ZAVOLI σε δίλιτρο Tuscon
έκανα 18.000 χλμ από την τοποθέτηση και έχω εξοικονομήσει 2000 ευρώ μείον 1350 η τοποθέτηση βρείτε τη διαφορά

και συνεχίζω απροβλημάτιστα όμως

Εχω επίσης πολλούς με διάφορα προβλήματα,

αλλά στο δικό μου δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα.
Reply With Quote
  #17  
Παλιό 10-08-2012, 21:58
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;

Χάρη όσους ξέρω (10 τουλάχιστον....) με γκάζι από Βουλγαρία , δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Τυπικό είναι το θέμα. Άλλωστε ιταλικά συστήματα τοποθετούν κι αυτοί, όπως το 80% των κυκλοφορούντων "γκαζιών".
Δεν ξέρω αυτό με το ΚΤΕΟ αν ισχύει και από Βουλγαρία. Ίσως παίζει μόνο εντός ΕΕ. Και πάλι λέω ότι δεν το γνωρίζω.
Reply With Quote
  #18  
Παλιό 10-08-2012, 22:06
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;

Να πούμε και το άλλο.....
Τα προβλήματα στα συστήματα γκαζιού προέρχονται κυρίως από ρυθμίσεις. Κοινώς, αν βάλεις ένα σύστημα με καλό εγκέφαλο και ρυθμιστεί σωστά, δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Το άλλο θέμα είναι η ζωή του κινητήρα σε βάθος χρόνου. Μιλάω για 150000 χλμ και μετά. Εκεί έχουμε το θέμα των ελατηρίων και των βαλβίδων - εδρών τους. Το αέριο δε λυπαίνει (σαν καύσιμο) όσο η αμόλυβδη. Απαιτεί λοιπόν άλλα μέταλλα , πράγμα που κανείς δεν κάνει σε μια μετατροπή. Τα αυτ/τα με γκάζι από κατασκευής, έχουν άλλα μέταλλα στις βαλβίδες, στις έδρες τους και στα ελατήρια πιστονιού. Ένα πράγμα με τα πρώιμα καταλυτικά... Θυμάστε; "καίω και αμόλυβδη...";;;
Γιατί και η αμόλυβδη έχει το ίδιο θέμα σε σχέση με τη βενζίνη που περιέχει μόλυβδο. Με τα χρόνια έγιναν όλα τα αυτοκίνητα κατάλληλα για αμόλυβδη.
Το Forester που είχα, έγραψε περίπου 280.000χλμ απροβλημάτιστα. Χωρίς ίχνος κόπωσης του κινητήρα.
Αυτό που πρόκειται να πάρω, με 75000χλμ και να του βάλω γκάζι, δεν είμαι βέβαιος ότι θα βγάλει τόσα.... Αν φτάσω τις 200000χλμ, θα είμαι ικανοποιημένος και βέβαια θα "φύγει" πάλι.
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 10-08-2012, 22:10
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Χάρη όσους ξέρω (10 τουλάχιστον....) με γκάζι από Βουλγαρία , δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Τυπικό είναι το θέμα. Άλλωστε ιταλικά συστήματα τοποθετούν κι αυτοί, όπως το 80% των κυκλοφορούντων "γκαζιών".
Δεν ξέρω αυτό με το ΚΤΕΟ αν ισχύει και από Βουλγαρία. Ίσως παίζει μόνο εντός ΕΕ. Και πάλι λέω ότι δεν το γνωρίζω.
Η Βουλγαρία είναι ΕΕ

Τα πτυχία της δεν περνανε ΔΟΑΤΑΠ, ισχύουν strait through

Γιατί να μην ισχύει και το ΚΤΕΟ της
Reply With Quote
  #20  
Παλιό 10-08-2012, 22:14
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσα οχήματα κυκλοφορούν με υγραέριο ;;;

Δεν ξέρω. Αν είναι έτσι, γιατί τόσοι και τόσοι δεν φέρνουν και ΚΤΕΟ από Βουλγαρία;
Απορίας άξιον....
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:51.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!