![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ναι ρε boy......δεν ανακάλυψα τη πυρίτιδα...... Αλλά όλοι αυτοί παίζουν με τη περίπτωση να τους τσιμπήσουν σε κανά μπλόκο ? Γι αυτό ρωταω, είναι δυνατόν να είναι στο 50% τα αδήλωτα υγραέρια ? |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Καλά τα λες και μπορεί να είναι υπερβολή το 50%. Ξέρω όμως ανθρώπους που έβαλαν γκάζι, στη Βουλγαρία ας πούμε, όταν εδώ είχε 1500€++ , με 700€. Αυτοί δεν έχουν χαρτιά για να περάσουν ΚΤΕΟ και όταν το έκαναν ήλπιζαν ότι θα εξασφαλίσουν, ή ότι λόγω εναρμόνισης των Βουλγάρικων νόμων, με αυτούς της ΕΕ, δεν θα είχαν πρόβλημα. Όμως έχουν και τώρα πώς θα περάσουν ΚΤΕΟ;
Άρα 2 επιλογές μένουν: α. Δεν πάμε καθόλου ΚΤΕΟ β. Στέλνουμε μόνο την άδεια με 30-50€ επιπλέον και περνάμε ΚΤΕΟ, αλλά δεν αναφέρεται πουθενά το γκάζι. Και στις 2 περιπτώσεις είναι ρίσκο, αλλά συμβαίνει. Εγώ που θα βάλω γκάζι σε Forester σύντομα, θα το κάνω όπως πρέπει γιατί δεν είναι καιροί για παιχνίδια , αφενός, αλλά πλέον και οι τιμές για μετατροπή σε γκάζι στην Ελλάδα, είναι ανθρωπινές. |
#13
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
650 ευρα....σημερα στην π.ραλλη
![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() ....και στην Λ.Αθηνών στην κάθοδο πρίν το Παλατάκι στο Χαιδάρι. Βέβαια στα 650 ευρά δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος μετατροπής της άδειας κλπ που ανέρχεται περίπου στα 100 ευρώ. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, αλλά νομίζω σε όποιο ΚΤΕΟ της Ευρώπης προσέλθεις και ζητήσεις έλεγχο,
ο ελεγχος πραγματοποιήται και το χαρτί έχει Πανευρωπαική ισχύ. Οπότε ισχύει και το Βουλγαρικό ΚΤΕΟ.... Έχω δει στο ΚΤΕΟ, εδώ στην Αργολίδα, Γερμανό με αυτοκινούμενο, ένα αρχαίο Hanomag να περνάει και προς μεγάλη έκπληξη των παρευρισκομένων πέρασε και άψογα όλα. Σε ερώτηση μου προς τον ιδιοκτήτη, μου εξήγησε ότι είναι καθ' οδόν για Σιβηρία και το ΚΤΕΟ του έληγε. Μην λοιδωρείτε λοιπόν τα εκ Βουλγαρίας τοποθετημένα συστήματα, γιατί οι Βούλγαροι έχουν εμπειρία στο αέριο για κίνηση από το 1950.... Γνωστός μου μηχανικός και ιδιοκτήτης τουρμπο AUDI σε Βούλγαρο τεχνίτη κατέληξε για να του ρυθμίση το σύστημα αερίου που τοποθέτησε στο όχημα του. Προσωπικά έχω τοποθετήσει σύστημα της Ιταλικής ZAVOLI σε δίλιτρο Tuscon έκανα 18.000 χλμ από την τοποθέτηση και έχω εξοικονομήσει 2000 ευρώ μείον 1350 η τοποθέτηση βρείτε τη διαφορά και συνεχίζω απροβλημάτιστα όμως ![]() Εχω επίσης πολλούς με διάφορα προβλήματα, αλλά στο δικό μου δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα. ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Χάρη όσους ξέρω (10 τουλάχιστον....) με γκάζι από Βουλγαρία , δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Τυπικό είναι το θέμα. Άλλωστε ιταλικά συστήματα τοποθετούν κι αυτοί, όπως το 80% των κυκλοφορούντων "γκαζιών".
Δεν ξέρω αυτό με το ΚΤΕΟ αν ισχύει και από Βουλγαρία. Ίσως παίζει μόνο εντός ΕΕ. Και πάλι λέω ότι δεν το γνωρίζω. |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Να πούμε και το άλλο.....
Τα προβλήματα στα συστήματα γκαζιού προέρχονται κυρίως από ρυθμίσεις. Κοινώς, αν βάλεις ένα σύστημα με καλό εγκέφαλο και ρυθμιστεί σωστά, δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Το άλλο θέμα είναι η ζωή του κινητήρα σε βάθος χρόνου. Μιλάω για 150000 χλμ και μετά. Εκεί έχουμε το θέμα των ελατηρίων και των βαλβίδων - εδρών τους. Το αέριο δε λυπαίνει (σαν καύσιμο) όσο η αμόλυβδη. Απαιτεί λοιπόν άλλα μέταλλα , πράγμα που κανείς δεν κάνει σε μια μετατροπή. Τα αυτ/τα με γκάζι από κατασκευής, έχουν άλλα μέταλλα στις βαλβίδες, στις έδρες τους και στα ελατήρια πιστονιού. Ένα πράγμα με τα πρώιμα καταλυτικά... Θυμάστε; "καίω και αμόλυβδη...";;; Γιατί και η αμόλυβδη έχει το ίδιο θέμα σε σχέση με τη βενζίνη που περιέχει μόλυβδο. Με τα χρόνια έγιναν όλα τα αυτοκίνητα κατάλληλα για αμόλυβδη. Το Forester που είχα, έγραψε περίπου 280.000χλμ απροβλημάτιστα. Χωρίς ίχνος κόπωσης του κινητήρα. Αυτό που πρόκειται να πάρω, με 75000χλμ και να του βάλω γκάζι, δεν είμαι βέβαιος ότι θα βγάλει τόσα.... Αν φτάσω τις 200000χλμ, θα είμαι ικανοποιημένος και βέβαια θα "φύγει" πάλι. |
#19
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Τα πτυχία της δεν περνανε ΔΟΑΤΑΠ, ισχύουν strait through ![]() Γιατί να μην ισχύει και το ΚΤΕΟ της ![]() ![]() ![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Δεν ξέρω. Αν είναι έτσι, γιατί τόσοι και τόσοι δεν φέρνουν και ΚΤΕΟ από Βουλγαρία;
Απορίας άξιον.... |
![]() |
|
|