![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
. Τα μηχανακια μας δεν εχουν αρκετη δυναμη για να χρειαζεται προσοχη στο γκαζι κατα την εξοδο οταν ειναι καλο το οδοστρωμα...
Το πιο συνηθισμενο παντως λαθος που κανουν οι δικυκλιστες κατα τη στροφη αφορα στο σημειο που εστιαζουν το βλεμα τους. ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΠΕΞ και κατοπιν ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ. Η μοτοσυκλετα παει εκει που κοιταμε! Συγχαρητήρια φίλε Gemat ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Οταν θελεις να κατεβασεις χρονους (να πας πραγματικα γρηγορα) το φρεναρισμα μεσα στην στροφη ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ!!! κ γενικα πρεπει να αποφευγεται .Πολυ σωστα ο Gemat εγραψε ,οτι η μοτο παει εκει που κοιταμε ,αυτο εφαρμοζεται κ οταν θελουμε να αποφυγουμε καποιο εμποδιο.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Όταν πέρναγα το California Superbike School κάποιος το ρώτησε το συγκεκριμένο "σύστημα"....
Απορρίφθηκε αμέσως όχι μόνο από τους Έλληνες δασκάλους αλλά και από τους 3 Βρεττανούς συναδέλφους τους... είτε θα φρενάρεις....είτε θα γκαζώνεις.... το να τα κάνεις και τα 2 ταυτόχρονα και φαίνεται και είναι λάθος.... |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Έχω τύχει σε βόλτες με πολλά παιδιά που έχουν βγάλει css. Στις τροφές πότε ο ένας παραπονιόταν ότι έχανε το μπροστινό, πότε ο άλλος το πίσω και η ουσία ήταν ότι όλ' αυτά γίνονταν γιατί κυνηγούσαν τον δικό μου ρυθμό. Δεν θα πω ποιος είναι σωστός και ποιος λάθος, απλά από τη στιγμή που μου βγαίνει και γενικά κινούμαι με σβέλτους ρυθμούς, θ' αναρωτηθώ ποιος ο λόγος ν' αλλάξω τρόπο οδήγησης?? |
![]() |
|
|