Απο την ζέστη και την υψηλη θερμοκρασία του λαδιού στο διαφορικο, σε συνδιασμο με το ότι δεν έχει εξαεριστικο το διαφορικο σου (διόρθωσε με αν έχεις την πιο πρόσφατη GS με εξαεριστικο στο διαφορικο), "πέταξε" την τσιμουχα η πίεση που αναπτύχθηκε μέσα σε αυτο, αλλα την πέταξε ομοιομορφα.
Προφανώς, όταν καθαρισες την εκει περιοχή, ίσως να την πιεσες προς τα μέσα (εσκεμενα ή όχι).
Ε, αυτο ήταν αρκετό για να ξαναπατησει πάλι σωστά στην θέση της και να στεγανοποιησει ξανα.
Αυτο πιστεύω ότι έγινε φιλαρακι

!
Υ.γ
Αν έχει εξαεριστικο το διαφορικο σου, η παραπάνω εικασια, παει "καλιά" της, που λένε και στο χωριό μου