![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Μια ερώτηση προς το φόρουμ.
Μετά από μια τεράστια λακουβα έχω την αίσθηση ότι το τιμόνι σε σχέση με την τροχο έχει άποκληση...γίνεται κάτι τέτοιο ή είναι στο μυαλό μου; Ευχαριστώ |
#2
|
|||
|
|||
![]()
δεν ξερω πως οριζεις τη "μεγαλη λακουβα" αλλα σιγουρα μπορει να συμβει μετα απο πτωση, αρα δεν αποκλειεται....
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Αγαπητέ gemat δεν είχα πτώση ποτέ..απλά οδηγούσα σε ελληνικό δρόμο καλοφτιαγμένο...και δεν την πρόσεξα...αλλά ρωτώ αν στραβώνει το μπροστινό Σύστημα τηςbmw ...telelever
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
αφου μπορει να στραβωσει απο πτωση, μπορει και να στραβωσει και απο ενα γερο ζορισμα που δεν οδηγει σε πτωση....αυτο εγραψα!
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ευχαριστώγια την τοποθέτηση σου
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε μου είναι πράγματι πιθανό να στραβώσει το τιμόνι σε σχέση με τη μπροστινή ρόδα. Συνήθως το "στραβωμα" οφείλεται στις μπότες του μπροστινού συστήματος που "στρίβουν" επανω στη γέφυρα τους λόγω της πρόσκρουσης. Οπότε ξεσφίγγεις τις 4 βίδες της γέφυρας (2 δεξιά και 2 αριστερα τις γέφυρας) και στρίβεις τις μπότες όσο χρειαζεται για να ευθυγραμμίσεις ξανά το σύστημα.
Όταν τελειώσεις ξανασφίγγεις. Αν έχεις δυναμόκλειδο νομίζω πως οι βίδες αυτές θέλουν 25nm. Προσοχή.... θέλει υπομονή και μικρορυθμίσεις. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Να σαι καλά Κωστή!!!!!καθομουν ενώ είμαι διακοπές και κοιταζα το μπροστινό εστιάζοντας εκεί που μου λες..αλλά δεν ήμουν σίγουρος αν θα έκανα σωστά λύνοντας το...οπότε μόλις γύρισω θα το ρύθμισω..
![]() Ευχαριστώ πολυγια την ανακούφιση.. ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Με το vstromi που είχα παλιότερα έπεσα σε λακούβα/χαντάκι/χαράδρα και ξεκwλιασα όχι μόνο το μπροστινό αλλά και τη ζάντα
![]() ![]() ![]() Gamo τους εργολάβους μου μέσα ![]() ![]() ![]() Last edited by menis; 28-08-2012 at 21:17. |
![]() |
|
|