![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Δεν χρειάζεται να περιμένεις ζέσταμα κινητήρα, απλά καλό είναι να οδηγάς μέχρι 3.500 -4.000 στροφές μέχρι να ζεσταθεί.
Αυτό που ακούς από το κιβώτιο μπορεί να είναι από τον συμπλέκτη και το καρέ του δίσκου. Δεν είναι ανησυχητικό άμεσα, καλό όμως είναι να ψαχτείς για ανταλλακτικά με άνεση χρόνου γιατί όταν παρουσιαστεί η ανάγκη θα πέσεις στα δόντια της <<μαμάς>>. ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
*800μλ εμπρός 180 περίπου πίσω, αν λέει το μανιουαλ 250μλ. έχει και ένα τσεκ κάτω από το παξιμάδι. Παραπάνω μλ θα σου πετάξει την φλαντζα. *Δεν θα πείραζα τις εισαγωγές, ούτε θα ``άλλαζα`` την ροή του αέρα. Φιλτράκι καινούργιο, μαν αν θες 10ε, και όλα μια χαρά. *οι καδένες δεν, στο είπε και ο φίλος παραπάνω. Τους τεντωτήρες να αλλάξεις. Εάν κρύο ακούς έναν μεταλικό θόρυβο, θέλει αλλαγή. Συνήθως ο αριστερός την ``πατάει``70ε ιντερνετ 95 bmw και 40ε και 70 αντίστοιχα ο δεξιός. *Ποτέ δεν είχα τεντώσει. κάθε 60,000 άλλαζα λουρί. 611 το νούμερο Απόσπασμα:
Θα σου έλεγα να την δει κάποιος μηχανικός. Άλλο αυτός και άλλο εμείς οι ερασιτέχνες. Υπάρχουν εδώ και συνεργεία με καλές τιμές και καλά παιδιά. Ένα βύξιμο π.χ. που είναι ένας ρελές 5ε θα σου αλλάξει την μοτοσικλέτα. Ίσως χρειαστείς κουζινετάκια στα ιντζέκσιον. Εάν ακούς όταν αγγιζεις το γκάζι ένα χτύπημα, θέλουν αλλαγή. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Τι ισχύει τελικά οι βίδες στα ιντζεκσιον που ρυθμίζονται με ίσιο κατσαβίδι, είναι μόνο για το ρελαντί ή για όλο το φάσμα των στροφών?
Last edited by JohnGS1100; 02-09-2012 at 00:05. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Η μηχανή κάνει αυτό το βίξιμο κ δε μπορώ να δω από που είναι ![]() Το κάνει στο ρελαντί κ όταν πάω να ξεκινήσω. Τσέκαρα μπουζί, φίλτρα, λάδια, μπεκάκια όλα σωστά είναι. Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό το ρελέ, που βρίσκεται πάνω στην μοτό? κ από που το προμηθεύονται ? |
![]() |
|
|