
01-09-2012, 22:13
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS
R 51/3
CB250RS
|
|
Απάντηση: Αξιοπιστία 1100-1150 GS
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_366
*Οι χάλκινες βίδες είναι ο αέρας, μην τις πειράξεις. Αν το έκανες σε συνεργρίο να τις ρυθμίσει.
* 800μλ εμπρός 180 περίπου πίσω, αν λέει το μανιουαλ 250μλ. έχει και ένα τσεκ κάτω από το παξιμάδι. Παραπάνω μλ θα σου πετάξει την φλαντζα.
Δεν χρειάζεται μέτρημα ποσότητας (μόνο στο διαφορικό του 1200 επιβάλλεται), βάζεις μέχρι το σπείρωμα.
Στο κιβώτιο που το σπείρωμα είναι οριζόντιο η βαλβολίνη έρχεται <<πρόσωπο>> στο διαφορικό έρχεται μέχρι την βάση του σπειρώματος … ισχύει και για το 1150 και για συμπλήρωμα !!
*Δεν θα πείραζα τις εισαγωγές, ούτε θα ``άλλαζα`` την ροή του αέρα. Φιλτράκι καινούργιο, μαν αν θες 10ε, και όλα μια χαρά.
*οι καδένες δεν, στο είπε και ο φίλος παραπάνω. Τους τεντωτήρες να αλλάξεις. Εάν κρύο ακούς έναν μεταλικό θόρυβο, θέλει αλλαγή. Συνήθως ο αριστερός την ``πατάει``70ε ιντερνετ 95 bmw και 40ε και 70 αντίστοιχα ο δεξιός.
Στην εκκίνηση και μέχρι 3-4 δευτερόλεπτα είναι φυσιολογικό, εάν ο κτύπος συνεχίζει τότε θέλουν αλλαγή οι υδραυλικοί τεντωτές.
*Ποτέ δεν είχα τεντώσει. κάθε 60,000 άλλαζα λουρί. 611 το νούμερο
Σωστά, αλλά θα έλεγα 2,500 μέχρι να πάρει η θερμοκρασία. 4,000 είναι το 50%.
Ναι, λειτουργία στο 50% του ορίου των στροφών είναι καλά, στις 2.500 και ιδίως κίνηση εντος πόλης (συνεχείς επιταχύνσεις) υποβάλεις τον κινητήρα σε μεγάλο φορτίο.
Η λειτουργία μέχρι να φτάσει στην σωστή θερμοκρασία πρέπει να είναι περίπου όπως στο <<στρώσιμο>>, το λάθος της λειτουργία με λίγες στροφές και μεγάλο φορτίο, τόσο στο στρώσιμο όσο και στην συνέχεια, επιφέρει αυξημένες φθορές.
Θα σου έλεγα να την δει κάποιος μηχανικός. Άλλο αυτός και άλλο εμείς οι ερασιτέχνες. Υπάρχουν εδώ και συνεργεία με καλές τιμές και καλά παιδιά.
Ένα βύξιμο π.χ. που είναι ένας ρελές 5ε θα σου αλλάξει την μοτοσικλέτα.
Ίσως χρειαστείς κουζινετάκια στα ιντζέκσιον. Εάν ακούς όταν αγγιζεις το γκάζι ένα χτύπημα, θέλουν αλλαγή.
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_366
Υπερβολή. Απλό λάδι (20/50 έβαζα καλοκαίρι 15/50 τον κρύο καιρό) και είσαι οκ. Καίει λάδι σαν αερόψυκτο ειδικά έπειτα από τις 3,000στρ. και αν το πιέζεις. Οπότε τι να συμπληρώσεις 1,5-2,0λιτρ  στα 5,000 κλμ στα 3,000κλμ βάζεις άλλα 2 λίτρα και τα αλλάζεις.
Τις αλεν μην τις σφύγεις πολύ, άλλαξε ροδέλες πάντα. Σφίγκουν μόνες τους με την ζέστη κυβωτίου κ κινητήρα.
Βρες εδώ και ένα σέρβις με πολλά στοιχεία που είχα βάλει όταν είχα το 1100. Μέχρι και νούμερα δισκόπλακων είχα. ΑΑΑ άλλαξε και όλα τα υγρά (φρένων), έυκολο είναι και λαδι στην ντίζα συμπλέκτη, δεν έχεις υδραυλική. Ρύθμισε τα φώτα σου (δεν είναι κ πολύ καλά στα 1100) και βάλε μια λάμπα οσκραμ +50%. Θα δεις διαφορά.
|
Γεια σου Κώστα !!!
Καθόλου υπερβολή, εάν κάποιος θέλει να βάζει κορυφαίας ποιότητας λαδί και δεν τον ενδιαφέρει το κόστος του …καλά κάνει. Ότι δουλεύει χωρίς πρόβλημα και με απλό ορυκτέλαιο δεν αναιρεί τα οφέλη της ποιότητας. Ομοίως με κάποιον που θέλει να βάζει 100αρα βενζίνη… γούστο του και καλά κάνει .
Το λαδί καίγεται μέχρι να έρθει ο κινητήρας σε θερμοκρασία λειτουργιάς. Από εκεί και μετά η κατανάλωση είναι ελάχιστη, εάν ο κινητήρας είναι σωστός και δουλεύει εκτός … κόκκινης περιοχής (ή και πλησίον αυτής).
Μην κοιτάς, εσύ είσαι γκαζοφονέϊτορ δεν μπαίνεις στα στατιστικά !!!
Εγώ με πάνω από 150.000 χιλ με 4 διαφορετικά 1100 GS, το περισσότερο που συμπλήρωσα ήταν 400ml και μόνο μια φορά. Συνήθως δεν χρειάζεται καθόλου συμπλήρωμα ή ελάχιστο μέχρι τα 5.000 χιλ που κάνω αλλαγή. 
Επίσης μια μόνο φορά έχω βάλει 100% συνθετικά 15/50 γιατί λόγο συνεχόμενων ταξιδιών τα κράτησα 8.500 χιλ και όταν τα άλλαξα έλλειπαν μόνο …250 ml (μισό τζαμάκι). Τα full synthetic αντέχουν άνετα 10.000 χιλ.
|