GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Νέα μοντέλα BMW

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Κλειστό θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 14-09-2012, 23:18
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
Πασχάλη αυτή είναι μεγάλη κουβέντα..... δύστυχος τα πράγματα είναι όπως τα περιμέναμε.... αλλη μια αποτυχημενη σχεδιαστικα μηχανη....

Πως το ειπαμε το αλλο? tiger?
ακομα δεν το ειδαμε, ακομα δεν το οδηγησαμε.......σχεδον πανομοιοτυπο οπτικα με τον προκατοχο του........το βαπτισαμε αποτυχημενο.....ΓΙΑΤΙ?
  #2  
Παλιό 14-09-2012, 23:29
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
ακομα δεν το ειδαμε, ακομα δεν το οδηγησαμε.......σχεδον πανομοιοτυπο οπτικα με τον προκατοχο του........το βαπτισαμε αποτυχημενο.....ΓΙΑΤΙ?
Διοτι Γιωργο βλεπω μια καστερ αντε γεια.... και δεν με αρεσε η παρατηρηση του ποιο ασφαλτινου στησιματος...
  #3  
Παλιό 15-09-2012, 01:06
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
Διοτι Γιωργο βλεπω μια καστερ αντε γεια.... και δεν με αρεσε η παρατηρηση του ποιο ασφαλτινου στησιματος...


Χμμμ....
Αυτό το κόλλημα με τις μεγάλες "τσοπερίστικες" κάστερ, το έχω κι εγώ!
Εδώ φάινεται μεγάλη η γωνία.
Πάντως στο crosstourer που έχει 27 νομίζω, έγραψαν όλοι ότι είναι πολύ "στριφτερό" ακόμα πιο πολύ κι από το υπάρχον GS με τις 23 περίπου μοίρες....
Από τα περιοδικά αυτό και τα συγκριτικά τους. Δεν οδήγησα το Honda...
Έχει κανείς υπόψη του δεδομένα για τα τεχνικά χαρακτηρηστικά, διαστάσεις κλπ του νέου GS?
  #4  
Παλιό 15-09-2012, 18:41
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Χμμμ....
Αυτό το κόλλημα με τις μεγάλες "τσοπερίστικες" κάστερ, το έχω κι εγώ!
Εδώ φάινεται μεγάλη η γωνία.
Πάντως στο crosstourer που έχει 27 νομίζω, έγραψαν όλοι ότι είναι πολύ "στριφτερό" ακόμα πιο πολύ κι από το υπάρχον GS με τις 23 περίπου μοίρες....
Από τα περιοδικά αυτό και τα συγκριτικά τους. Δεν οδήγησα το Honda...
Έχει κανείς υπόψη του δεδομένα για τα τεχνικά χαρακτηρηστικά, διαστάσεις κλπ του νέου GS?
Ρε παιδιά χαλαρώστε.
Η GS με το telelever έχει συγκεκριμένο εύρος κάστερ που μπορεί να παίξει.
Επίσης για τον ίδιο λόγο το κάστερ στην GS δεν έχει σχέση με τις πραγματικές δυνατότητες στριψίματος κλπ. (αυτό είναι και το όλο κόλπο με το telelever, είναι σαν άλλη γωνία στην απόσβεση κραδασμών και σαν άλλη γωνία στην χρήση)
  #5  
Παλιό 15-09-2012, 18:51
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδιά χαλαρώστε.
Η GS με το telelever έχει συγκεκριμένο εύρος κάστερ που μπορεί να παίξει.
Επίσης για τον ίδιο λόγο το κάστερ στην GS δεν έχει σχέση με τις πραγματικές δυνατότητες στριψίματος κλπ. (αυτό είναι και το όλο κόλπο με το telelever, είναι σαν άλλη γωνία στην απόσβεση κραδασμών και σαν άλλη γωνία στην χρήση)
για σου δικηγορε της μπεμπε.... περιμενουμε μην αγχωνεσε...

  #6  
Παλιό 16-09-2012, 10:41
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδιά χαλαρώστε.
Η GS με το telelever έχει συγκεκριμένο εύρος κάστερ που μπορεί να παίξει.
Επίσης για τον ίδιο λόγο το κάστερ στην GS δεν έχει σχέση με τις πραγματικές δυνατότητες στριψίματος κλπ. (αυτό είναι και το όλο κόλπο με το telelever, είναι σαν άλλη γωνία στην απόσβεση κραδασμών και σαν άλλη γωνία στην χρήση)


Έχεις δίκιο σ' αυτό, αλλά λόγω τοποθέτησης ψυγείου μάλλον έχει αυξηθεί και το μεταξόνιο. Μετά την παρατήρηση του φίλου για την κάστερ, είδα τις φώτο πιο προσεκτικά και -αν είναι αληθινές - μάλλον έχουν αυξηθεί τα μεγέθη σε σχέση με το υπάρχον GS.
Νταξ' τώρα, να χουμε να λέμε...
Όπου να 'ναι βγαίνει και θα μάθουμε
  #7  
Παλιό 16-09-2012, 11:05
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχεις δίκιο σ' αυτό, αλλά λόγω τοποθέτησης ψυγείου μάλλον έχει αυξηθεί και το μεταξόνιο. Μετά την παρατήρηση του φίλου για την κάστερ, είδα τις φώτο πιο προσεκτικά και -αν είναι αληθινές - μάλλον έχουν αυξηθεί τα μεγέθη σε σχέση με το υπάρχον GS.
Νταξ' τώρα, να χουμε να λέμε...
Όπου να 'ναι βγαίνει και θα μάθουμε
Λάθος και αυτό (η τοποθέτηση του ψυγείου).
Από τις φωτό έχει γίνει εμφανές ότι τα ψυγεία είναι δυο και πλαϊνά.
Άρα κανένας λόγος να αυξηθεί το μεταξόνιο (άσε που άμα σκύψεις θα δεις ΤΡΕΛΟ χώρο εκεί - μωρό χωράει).

Το μόνο αυξημένο (και αυτό θα δούμε) είναι ότι μάλλον το "απλό" GS είναι ελαφρώς παχύτερο στο χώρο του ντεπόζιτου από το τωρινό - για τον λόγο που είπα.
(ποτέ δεν μου άρεσε ο όρος "απλό"... δηλ. σε τι είναι πιο "απλο" από το άλλο;...)

Όπως και να έχει και λες και συ να έχουμε να λέμε μέχρι να βγει να δούμε τελικά τι είναι αυτό το "πράμα".
  #8  
Παλιό 15-09-2012, 18:38
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
Διοτι Γιωργο βλεπω μια καστερ αντε γεια.... και δεν με αρεσε η παρατηρηση του ποιο ασφαλτινου στησιματος...
Συγνώμη μέτρησες κάστερ από που;
Από τις photoshop στατικές ή από τις πραγματικές υπό γωνία;

Θα μας τρελάνεις.

Εμένα ίδιο μου φαίνεται. Σου πάω και ένα στοιχηματάκι όπως είμαστε.
  #9  
Παλιό 16-09-2012, 11:18
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
Διοτι Γιωργο βλεπω μια καστερ αντε γεια.... και δεν με αρεσε η παρατηρηση του ποιο ασφαλτινου στησιματος...
καπου ειχα γραψει οτι ας κραταμε μικρο καλαθι για την νεα GS σε σχεση με τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα, το μεγεθος και γενικα την φιλοσοφια της και τον προορισμο της σε σχεση με αυτην που θα αντικαταστησει.
Υγρος πολυδισκος συμπλεκτης και υγροψυξη ειναι τεχνικα αδυνατον να αφησουν γεωμετρια και βαρη στα ιδια επιπεδα με την τωρινη GS.
Βαρος το οποιο δεν ειναι συμπαγες αλλα κινουμενο -λογω εξτρα υγρων- και χωρος (υδροψυξη) θα μεταβαλουν απο ελαχιστα μεχρι αρκετα τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα.....λεω εγω.

Ειδωμεν, κοντος ψαλμος αλελλουια...αλλα μην καταδικαζουμε κατι πριν το δουμε.......

Ο φορεστερ εγραψε για τις 27 μοιρες του κροσστουρερ και οτι ειναι πολυ στριφτερο, εχει δικιο, στριβει σαν τρενο στις ανοικτες και χωλαινει στις κλειστες. Το αντιθετο συμβαινει στις GS, στριβουν σαν τρενα στις κλειστες και πανε καλα στις ανοικτες, διοτι οι ανοικτες θελουν σταθεροτητα που την προσφερει μια μεγαλη καστερ...η μικρη καστερ σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι νευρικη.........
Στο χωμα βεβαια η μικρη καστερ ειναι εκ των ουκ ανευ......αλλα κι εκει ας κραταμε μικρο καλαθι για το νεο GS.....
  #10  
Παλιό 16-09-2012, 13:02
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
καπου ειχα γραψει οτι ας κραταμε μικρο καλαθι για την νεα GS σε σχεση με τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα, το μεγεθος και γενικα την φιλοσοφια της και τον προορισμο της σε σχεση με αυτην που θα αντικαταστησει.
Υγρος πολυδισκος συμπλεκτης και υγροψυξη ειναι τεχνικα αδυνατον να αφησουν γεωμετρια και βαρη στα ιδια επιπεδα με την τωρινη GS.
Βαρος το οποιο δεν ειναι συμπαγες αλλα κινουμενο -λογω εξτρα υγρων- και χωρος (υδροψυξη) θα μεταβαλουν απο ελαχιστα μεχρι αρκετα τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα.....λεω εγω.

Ειδωμεν, κοντος ψαλμος αλελλουια...αλλα μην καταδικαζουμε κατι πριν το δουμε.......

Ο φορεστερ εγραψε για τις 27 μοιρες του κροσστουρερ και οτι ειναι πολυ στριφτερο, εχει δικιο, στριβει σαν τρενο στις ανοικτες και χωλαινει στις κλειστες. Το αντιθετο συμβαινει στις GS, στριβουν σαν τρενα στις κλειστες και πανε καλα στις ανοικτες, διοτι οι ανοικτες θελουν σταθεροτητα που την προσφερει μια μεγαλη καστερ...η μικρη καστερ σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι νευρικη.........
Στο χωμα βεβαια η μικρη καστερ ειναι εκ των ουκ ανευ......αλλα κι εκει ας κραταμε μικρο καλαθι για το νεο GS.....


Γιώργο αυτό που λες είναι φυσιολογικό και δε μου κάνει καμία εντύπωση. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι στο ΜΟΤΟ στο τεύχος Ιουλίου , αν δεν κάνω λάθος, ο συντάκτης έγραφε ότι το Honda υπερέχει του GS σε οποιοδήποτε δρόμο. έτσι ακριβώς το διατύπωνε και γι αυτό μου έκανε εντύπωση, τη στιγμή που εκτός της κάστερ, έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο από το GS. Πώς γίνεται να στρίψει πιο γρήγορα κι εύκολα σε κλειστά "S" και σε φουρκέτες;
Θα ήθελα να οδηγήσω το Honda κάποια στιγμή, αλλά όχι στην Αθήνα. Σε στροφιλίκι το θέλω
Κλειστό θέμα


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Τελευταία νέα απο την Λιβύη bloger73 Επικαιρότητα 11 18-03-2011 21:22
"Η Τελευταία Ομιλία (Ράντυ Πάους)", κι άλλη τροφή για σκέψη... gemara Διάφορα 8 06-11-2010 13:07
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 jmar Πωλήσεις μοτοσυκλετών 40 11-10-2010 16:13
Τελευταία για το r1200gs sakmant Πωλήσεις μοτοσυκλετών 5 06-07-2010 17:31
F650GS H Τελευταία εξόρμηση ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Χωμάτινες εξορμήσεις 3 24-01-2010 12:45


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:53.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!