![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
ακομα δεν το ειδαμε, ακομα δεν το οδηγησαμε.......σχεδον πανομοιοτυπο οπτικα με τον προκατοχο του........το βαπτισαμε αποτυχημενο.....ΓΙΑΤΙ?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Διοτι Γιωργο βλεπω μια καστερ αντε γεια.... και δεν με αρεσε η παρατηρηση του ποιο ασφαλτινου στησιματος...
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Χμμμ.... Αυτό το κόλλημα με τις μεγάλες "τσοπερίστικες" κάστερ, το έχω κι εγώ! Εδώ φάινεται μεγάλη η γωνία. Πάντως στο crosstourer που έχει 27 νομίζω, έγραψαν όλοι ότι είναι πολύ "στριφτερό" ακόμα πιο πολύ κι από το υπάρχον GS με τις 23 περίπου μοίρες.... Από τα περιοδικά αυτό και τα συγκριτικά τους. Δεν οδήγησα το Honda... Έχει κανείς υπόψη του δεδομένα για τα τεχνικά χαρακτηρηστικά, διαστάσεις κλπ του νέου GS? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Η GS με το telelever έχει συγκεκριμένο εύρος κάστερ που μπορεί να παίξει. Επίσης για τον ίδιο λόγο το κάστερ στην GS δεν έχει σχέση με τις πραγματικές δυνατότητες στριψίματος κλπ. (αυτό είναι και το όλο κόλπο με το telelever, είναι σαν άλλη γωνία στην απόσβεση κραδασμών και σαν άλλη γωνία στην χρήση) |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Έχεις δίκιο σ' αυτό, αλλά λόγω τοποθέτησης ψυγείου μάλλον έχει αυξηθεί και το μεταξόνιο. Μετά την παρατήρηση του φίλου για την κάστερ, είδα τις φώτο πιο προσεκτικά και -αν είναι αληθινές - μάλλον έχουν αυξηθεί τα μεγέθη σε σχέση με το υπάρχον GS. Νταξ' τώρα, να χουμε να λέμε... ![]() Όπου να 'ναι βγαίνει και θα μάθουμε ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Από τις φωτό έχει γίνει εμφανές ότι τα ψυγεία είναι δυο και πλαϊνά. Άρα κανένας λόγος να αυξηθεί το μεταξόνιο (άσε που άμα σκύψεις θα δεις ΤΡΕΛΟ χώρο εκεί - μωρό χωράει). Το μόνο αυξημένο (και αυτό θα δούμε) είναι ότι μάλλον το "απλό" GS είναι ελαφρώς παχύτερο στο χώρο του ντεπόζιτου από το τωρινό - για τον λόγο που είπα. (ποτέ δεν μου άρεσε ο όρος "απλό"... δηλ. σε τι είναι πιο "απλο" από το άλλο;...) Όπως και να έχει και λες και συ να έχουμε να λέμε μέχρι να βγει να δούμε τελικά τι είναι αυτό το "πράμα". ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Από τις photoshop στατικές ή από τις πραγματικές υπό γωνία; Θα μας τρελάνεις. Εμένα ίδιο μου φαίνεται. Σου πάω και ένα στοιχηματάκι όπως είμαστε. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Υγρος πολυδισκος συμπλεκτης και υγροψυξη ειναι τεχνικα αδυνατον να αφησουν γεωμετρια και βαρη στα ιδια επιπεδα με την τωρινη GS. Βαρος το οποιο δεν ειναι συμπαγες αλλα κινουμενο -λογω εξτρα υγρων- και χωρος (υδροψυξη) θα μεταβαλουν απο ελαχιστα μεχρι αρκετα τα γεωμετρικα της χαρακτηριστικα.....λεω εγω. Ειδωμεν, κοντος ψαλμος αλελλουια...αλλα μην καταδικαζουμε κατι πριν το δουμε....... Ο φορεστερ εγραψε για τις 27 μοιρες του κροσστουρερ και οτι ειναι πολυ στριφτερο, εχει δικιο, στριβει σαν τρενο στις ανοικτες και χωλαινει στις κλειστες. Το αντιθετο συμβαινει στις GS, στριβουν σαν τρενα στις κλειστες και πανε καλα στις ανοικτες, διοτι οι ανοικτες θελουν σταθεροτητα που την προσφερει μια μεγαλη καστερ...η μικρη καστερ σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι νευρικη......... Στο χωμα βεβαια η μικρη καστερ ειναι εκ των ουκ ανευ......αλλα κι εκει ας κραταμε μικρο καλαθι για το νεο GS..... |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Γιώργο αυτό που λες είναι φυσιολογικό και δε μου κάνει καμία εντύπωση. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι στο ΜΟΤΟ στο τεύχος Ιουλίου , αν δεν κάνω λάθος, ο συντάκτης έγραφε ότι το Honda υπερέχει του GS σε οποιοδήποτε δρόμο. έτσι ακριβώς το διατύπωνε και γι αυτό μου έκανε εντύπωση, τη στιγμή που εκτός της κάστερ, έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο από το GS. Πώς γίνεται να στρίψει πιο γρήγορα κι εύκολα σε κλειστά "S" και σε φουρκέτες; Θα ήθελα να οδηγήσω το Honda κάποια στιγμή, αλλά όχι στην Αθήνα. Σε στροφιλίκι το θέλω ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Τελευταία νέα απο την Λιβύη | bloger73 | Επικαιρότητα | 11 | 18-03-2011 21:22 |
"Η Τελευταία Ομιλία (Ράντυ Πάους)", κι άλλη τροφή για σκέψη... | gemara | Διάφορα | 8 | 06-11-2010 13:07 |
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 16:13 |
Τελευταία για το r1200gs | sakmant | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 5 | 06-07-2010 17:31 |
F650GS H Τελευταία εξόρμηση | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Χωμάτινες εξορμήσεις | 3 | 24-01-2010 12:45 |