![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#151
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Α, και μην του πολυμπαινεις του NLS........ θα γινεις.....δυοσμος!!!! Αλλα ας τα αφησουμε αυτα, σημερα ειναι η γιορτη σας που λεει και ο μανιακος πιο πανω. |
#152
|
|||
|
|||
![]()
Δε βαριέσαι το κέφι μου κάνω, μπάντως λέγανε οι χοντάκηδες για τους κινητήρες τους ότι είναι οι καλύτεροι κ δεν υπάρχουν κ άλλες χοντράδες, αλλά ρε συ να μιλάνε οι μπεμβεδάκηδες για μοτόρια 110 κ 125 άλογα .. μάλλον δεν έχουν οδηγήσει dero που πιάνει 8.500 στροφές για πλάκα.
|
#153
|
|||
|
|||
![]()
Off topic αλλά δείτε ένα dero πριν 5 χρόνια, μιλάμε για καρπυρατεράτο, V2 με αλαγμένα πιστόνια από ΜΚ-2, εκκεντροφόρια από VTR1000 και χαρτογράφηση σε ηλεκτρονική.
Ακούστε κ ήχο μιας κ μιλάγαμε για ήχο από το νέο GS. Δε τα λέω αυτά για να κοντράρω κανέναν, απλά υπάρχουν λέμε. |
#154
|
|||
|
|||
![]()
Πολλά πράγματα υπάρχουν.
|
#155
|
|||
|
|||
![]()
Όχι εσύ είσαι άσχετος με τους υπολογιστές (όχι πλήρως πιθανά, αλλά σε σχέση με μένα), εγώ είμαι άσχετος με τη μηχανολογία (όχι πλήρως, αλλά σε σχέση με σένα) αλλά ΚΑΙ οι δυο είμαστε άσχετοι με τη νομοθεσία. ΚΑΙ οι δυο ξέρουμε τα ίδια από ότι βρίσκουμε στο δίκτυο.
Εκτός αν είσαι ΚΑΙ δικηγόρος. Για τη σχέση σου με το marketing δεν θα συζητήσω. Η δική μου Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ MARKETING είναι μικρή. Το τι θα παρουσιαστεί σε... δυο χρόνια (ενώ έπρεπε με παλαιότερα posts σου να παρουσιαστεί σήμερα), θα το δούμε να 'μαστε καλά, σε δυο χρόνια. Μου λες δηλαδή ότι ΦΕΤΟΣ πουλάνε μηχανή που σε δυο χρόνια δεν θα μπορεί να πουλιέται πιθανά ούτε σαν μεταχειρισμένη. Ενδιαφέρον. Δεν λέω ότι κάνεις λάθος (εξάλλου πότε κάνεις λάθος εσύ σε κάτι) Πάντως το πιθανότερο είναι ότι ότι υπάρχει εδώ και καμιά πενταετία (το λιγότερο) με προϋποθέσεις μπορεί να γίνει euro4 (και ίσως και 5). Αλλά εγώ δεν βλέπω κανένα άγχος που... θα έπρεπε να είχαν. Α εντέχνως δεν έχεις ακόμα σχολιάσει. Μάπα το νέο καρπούζι; (δεν θα σε λάβω υπόψη - αλλά πολλοί σε λαμβάνουν, κάνε τους τη χάρη) Απόσπασμα:
|
#156
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αφού τα βρίσκετε με το Γιώργο μη ξεχάσεις να πάρεις τη μηχανάρα του όταν την πουλήσει. ![]() |
#157
|
|||
|
|||
![]()
Νάτοοοοοο AUTO MOTO FREE | Η πρώτη του νέου GS
|
#158
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Αλλα έτσι όπως πειράζεις τον Γ. περιμένεις να σου απαντήσει ![]() |
#159
|
|||
|
|||
![]()
Το εργαλείο είναι κούκλα από όλες τις απόψεις, με ζελατίνα, οργανα, στησιμο, εμφάνιση κλπ!!!!!! Μπράβο στον σχεδιασμό τους.
Αν εξαλείψει τα οποια ελάχιστα,λίγα ή παραπάνησια προβλήματα αξιοπιστίας που θεωρώ (προσωπικη αποψη) οτι εχουν τα GS, δεν θα παίζεται με τίποτα, θα είναι αρχηγός από τους αρχηγούς. Ας προσέχαν οι αντίπαλοι, ας αφουγκραζόταν το αγοραστικό κοινό. Αφου δεν κάνανε οι χοντακοσχιστοματισχεδιαστές χαρακίρι μετά το αθλιο σε εμφάνιση crosstourer, ας χαζεύουν το νεο τζι ες με τις μεγάλες πωλήσεις που θα κάνει συνεχίζοντας την επιτυχιμένη πορεία του. Και πάλι ευγε και μπράβο τους!!!!!!!! Για τους φανατικούς της προπέλας ειναι πράγματι γιορτη!!!!!! Last edited by GregoryA; 02-10-2012 at 17:25. |
#160
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ δεν βλέπω μαύρο.
![]() Wishlist για το... facelift (πρέπει να είναι παγκόσμια πρώτη): - All black. - Color display (α λα GT). - Κάνα 5άρι μουλαράκια ακόμα. - Euro7 (αφιερωμένο). |
![]() |
|
|