Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS
Τα κύρια "κάστρα" της διαφορετικότητας είναι ο boxer (παραμένει), η αερόψυξη του (παραμένει κατά 75%), ο άξονας (παραμένει - δεν είναι πια διαφορετικό το έβαλαν και όλοι οι άλλοι), το telelever (παραμένει) και το paralever (παραμένει). Ε οκ κάποια άλλα μικρά πράγματα θυσιάστηκαν.
Όπως σου είπαν, η μηχανή δεν χαμήλωσε. Αντίθετα έχει 0.8mm περισσότερο "κενό" από κάτω (καλά άντε μέτρα το στην πράξη), σέλα στο ΙΔΙΟ ύψος αλλά πιο ρυθμιζόμενη και λεπτότερη μπροστά με αποτέλεσμα να κερδίζεις 2 πόντους σε σχέση με την παλιά στο πάτημα σου (μικρότερη καμάρα το καβάλο, πως να το πω) - ΧΩΡΙΣ να χαμηλώσει ξαναλέω.
Εγώ της το είπα και γελάσαμε μαζί. 
|
ΒΟΧERARA μια ζωή αυτό είναι BMW..................
Ναι το δίαβασα ότι είναι πιο ψηλό.
Μαλλομ εμένα μου φάνηκε χαμηλό, ίσως έχω σηνηθίσει απ το adve........
Υ.Γ. το θαλασσί το χρωματάκι δεν αρέσει και τόσο







