![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Έιχε προηγηθεί καμμια εργασία στο εν λόγο σημείο παλαιότερα;
Μήπως στο είχαν σφίξει πολυ περισσότερο απο όσο πρέπει; Μήπως επεσες σε καμμια λακουβα-τούνελ; Μήπως ήρθες σε επαφή με κάποιο αυτοκίνητο (με λίγα χλμ εννοείται) και δεν έδωσες σημασια, και το είδες τώρα; |
#12
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
-Απο μεγάλη λακουβα. -Απο επαφή με άλλο αντικείμενο ή πτώση. -Απο αστοχία υλικού. Τώρα τι απο ολα αυτα έγινε ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΑΤΙ.
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ. |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Αποκλείεται να έγινε αυτό με τη μια έτσι,θα είχε ξεκινήσει το ράγισμα σε μικρότερο βαθμό κ τώρα που έσπασε το είδες.Το ίδιο πάντως φτιάχνεται.
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Σαφώς και κολλάει, μα δεν προβλέπεται λόγο της "ζωτικής" σημασίας του εν λόγο εξαρτηματος!!!
|
#16
|
|||
|
|||
![]()
Πέρα από το πολύ σφίξιμο,ίσως το αντίθετο να ήτανε λίγο λάσκα κ με τα κενά την έκανε.
|
#17
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Μα δεν θα καταλάβαινε κάποιο θόρυβο ή χτύπημα κατα την οδήγηση; |
#18
|
|||
|
|||
![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Στο 13ο ταινιάκι ο Jim Von Baden το αναφέρει στους περιοδικούς ελέγχους, αλλά πόσο να χαλαρώσει για να χει τζόγο?
|
![]() |
|
|