GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #61  
Παλιό 09-10-2012, 12:19
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Από κατανάλωση τι λέει το απλό 1200 gs??

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν άλλαζες μόνο τα εσωτερικά κορωπήνια από του 2005 στου 2009 ?
Ή αν άλλαζες τις θέσεις του ABS από του 2009 στο 2005 ?

Νομίζω ένας ειδικευμένος μηχανικός σε συνεργείο με κάποια εμπειρία μπορεί να καταλάβει τι εννοώ κ τι χρειάζεται στην πράξη για να γίνει.

Μία πιο extreme λύση είναι να λύσεις το δικό σου διαφορικό να βγάλεις τα εσωτερικά γρανάζια κ να φτιάξεις ένα γρανάζι σε τόρνο με τα δόντια που θέλεις κ όσο "μακρύ" θέλεις. Το κάνεις κ πιο ανθεκτικό με ότι καλύτερο μέταλο υπάρχει. Σα να αλλάζεις γρανάζια σε αλυσίδα.
Όλα γίνονται αμα το ψάξεις

RealOEM.com BMW K255 R 1200 GS Adve. 06 (0382,0397) Right-angle gearbox
Το να αλλάξεις πχ κορώνα απο του 05 στο 09; Το δακτυλιδι του ABS είναι "πιασμενο" στην πίσω πλευρά της κορώνας. Άρα αλλάζοντας το, θα έχεις ένα δακτυλιδι του 05 που πρέπει να συνεργαστεί με έναν αισθητήρα του 09!

Αν προσπαθήσεις να βάλεις τον αισθητήρα του 09 σε διαφορικο 05, απλά δεν μπαίνει. Έχει μεγαλύτερη διάμετρο!

Η εκδοχή με το μηχανουργειο που λες, μπορει να γίνει (αλλάζοντας φυσικά το βήμα modul, και στο πηνιο και στην κορώνα). Το πόσο "περιθώριο" έχεις στο να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις δόντια, θα στο καθορίσει σε μεγάλο βαθμό, η μέγιστη διάμετρος των γραναζιων. Αυτη δεν μπορει να ξεπεραστεί με τίποτα όπως καταλαβαίνεις!

Εν ολιγης, το επιθυμητό αποτέλεσμα, σε σχέση πάντα με το κόστος και το όλο τρέξιμο/ψάξιμο κτλ, για εμενα δεν αξίζει!
Για αυτο ας χαρούμε τις μηχανές μας, όπως είναι !!!
Reply With Quote
  #62  
Παλιό 09-10-2012, 12:39
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Από κατανάλωση τι λέει το απλό 1200 gs??

Η διάμετρος που λες αλλάζει ελάχιστα μιλάμε για 2-3 δόντια διαφορά για να μακρύνει 10-15%. Για το αν αξίζει ή όχι δε ξέρω, πχ. αν το κυκλοφορας περισσότερο στη βόλτα κ μέσα στην πόλη δεν είναι αναγκαίο, αλλά αν είσαι στο ταξίδι συνέχεια επιβάλλεται κ για λόγους οικονομίας κ ησυχίας .
Reply With Quote
  #63  
Παλιό 09-10-2012, 13:06
Translatoras Ο/Η Translatoras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς-Πειραϊκή
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 761
Προεπιλογή Απάντηση: Από κατανάλωση τι λέει το απλό 1200 gs??

Παιδιά, ελπίζω κάποιος κάποτε να μπορέσει να βρει όλη αυτήν τη γνώση και εμπειρία που παραθέτετε σε τούτο εδώ το νήμα.

Εννοώ ότι μιας και υπάρχει ψωμί και υλικό για το συγκεκριμένο θέμα της αλλαγής των σχέσεων μετάδοσης,
γιατί δεν το βάζετε σε ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ νήμα με κατάλληλο τίτλο έτσι, ώστε να το βρουν και οι μεταγενέστεροι.


Έτσι όπως εξελίσσεται το νήμα μου θυμίζετε πηγαδάκι.

Reply With Quote
  #64  
Παλιό 09-10-2012, 13:20
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Από κατανάλωση τι λέει το απλό 1200 gs??

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Η διάμετρος που λες αλλάζει ελάχιστα μιλάμε για 2-3 δόντια διαφορά για να μακρύνει 10-15%. Για το αν αξίζει ή όχι δε ξέρω, πχ. αν το κυκλοφορας περισσότερο στη βόλτα κ μέσα στην πόλη δεν είναι αναγκαίο, αλλά αν είσαι στο ταξίδι συνέχεια επιβάλλεται κ για λόγους οικονομίας κ ησυχίας .
Η απόφαση λοιπόν, είναι καθαρά προσωπική υπόθεση, και γίνεται με βάση προσωπικά κριτήρια όπως, τι θέλει απο την μηχανη του, τι τον ευχαριστεί, ποσά λεφτά έχει να διαθέσει, πόσο χρόνο κτλ κτλ...
Επίσης παρα πολυ βασικό, μα παρα πολυ βασικο, είναι το κατα πόσο θα είναι αξιόπιστο και σαφώς όχι επικίνδυνο το αποτέλεσμα για τον αναβάτη πρώτα απο ολα, και μετα για τους άλλους!
Σε αυτο το θέμα, δεν πιστεύω να φτάσει ή ακόμα και να ξεπεράσει κανένας τον ίδιο τον κατασκευαστή, που έχει καταναλώσει ώρες ατέλειωτες σε δοκιμές, σε χρήμα, και έχει βρει το κατα δύναμην, την χρυσή τομή, για το εκάστοτε μηχάνημα που σχεδιάζει!
Με γνώμονα την τελευταία παραγραφο μου, θα ξαναπώ την γνώμη μου για τέτοιου είδους τροποποιήσεις:
Μην κάνετε αλλαγές σε ζωτικής σημασίας εξαρτήματα (μηχανικά-ηλεκτρονικά) πέραν απο ότι προτείνει ο κάθε κατασκευαστής! Η γνώμη του και η άποψη του, είναι για εμένα "ευαγγέλιο"!
Τώρα περι ορεξεως...
Reply With Quote
  #65  
Παλιό 09-10-2012, 13:22
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Από κατανάλωση τι λέει το απλό 1200 gs??

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Translatoras Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά, ελπίζω κάποιος κάποτε να μπορέσει να βρει όλη αυτήν τη γνώση και εμπειρία που παραθέτετε σε τούτο εδώ το νήμα.

Εννοώ ότι μιας και υπάρχει ψωμί και υλικό για το συγκεκριμένο θέμα της αλλαγής των σχέσεων μετάδοσης,
γιατί δεν το βάζετε σε ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ νήμα με κατάλληλο τίτλο έτσι, ώστε να το βρουν και οι μεταγενέστεροι.


Έτσι όπως εξελίσσεται το νήμα μου θυμίζετε πηγαδάκι.

Έχεις δίκιο! Σταματάμε
Reply With Quote
  #66  
Παλιό 09-10-2012, 13:37
Translatoras Ο/Η Translatoras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς-Πειραϊκή
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 761
Προεπιλογή Απάντηση: Από κατανάλωση τι λέει το απλό 1200 gs??

Όχι δα!!! Μη σταματάτε.

Απλά ανοίξτε καινούριο θέμα γιατί όλο και κάποιος θα ενδιαφέρεται.

Αν ήταν απλό σπαμ δεν θα ασχολιόμουν
Reply With Quote
  #67  
Παλιό 09-10-2012, 14:17
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Από κατανάλωση τι λέει το απλό 1200 gs??

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Translatoras Εμφάνιση μηνυμάτων
Όχι δα!!! Μη σταματάτε.

Απλά ανοίξτε καινούριο θέμα γιατί όλο και κάποιος θα ενδιαφέρεται.

Αν ήταν απλό σπαμ δεν θα ασχολιόμουν
Έχει υπάρξει στο παρελθόν τέτοιο ακριβώς θέμα.
Ψάχνω να το βρω στην αναζήτηση τόση ώρα, να το παραθεσω, μα τίποτα !!!
Reply With Quote
  #68  
Παλιό 09-10-2012, 14:54
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Από κατανάλωση τι λέει το απλό 1200 gs??

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER Εμφάνιση μηνυμάτων
Η απόφαση λοιπόν, είναι καθαρά προσωπική υπόθεση, .......................


Μην κάνετε αλλαγές σε ζωτικής σημασίας εξαρτήματα (μηχανικά-ηλεκτρονικά) πέραν απο ότι προτείνει ο κάθε κατασκευαστής! Η γνώμη του και η άποψη του, είναι για εμένα "ευαγγέλιο"!
Τώρα περι ορεξεως...
Sorry αλλά το τι εγκρίνει ή προτείνει ο κατασκευαστής έρχεται σε 2η μοίρα. Υπάρχουν λόγοι marketing, οικονομίας, διαθεσιμότητας, ποτιλιτής management, λίστας προμηθευτών, ακόμα κ λάθη που τα πληρώνουν ακριβά οι καταναλωτές.

Για να συνεχίσουμε το θέμα, το θέμα κατασκευής μερών σε διαφορικά, πηνία, γραναζιών κλπ. το έχω δει πάμπολες φορές σε μηχανουργεία, που ουσιαστικά κάνουν κατασκευές πολύ πιο ανθεκτικές κ με περισσότερες προδιαγραφές σε σκληροτράχηλη χρήση. Έχω δει παραγγελία σε ακρόμπαρα από την suzuki για τα 4Χ4 της, σε μηχανουργείο της περιοχής μου, που τα πουλάει στους πελάτες της σαν "αμερικάνικης" προέλευσης κ ικανά για χωμάτινη χρήση, προκειμένου να διαλύσει την κάθε αμφιβολία τους. Σημειωτέον ότι οποιαδήποτε απόπειρα αλλαγής των μερών αυτών εντός εγγύησης έχει αποτύχει όπως μου είπε ο μηχανουργός.
Ακόμα έχω δει σε μηχανουργεία να κατασκευάζουν custom γρανάζια για σασμαν αγωνιστικής χρήσης, δισκόφρενα, αποστάτες τροχών κ ότι μπορεί να φανταστείτε με χαρακτηριστική ακρίβεια.

Στο θέμα μας τώρα, αν βγάλεις τα γρανάζια του διαφορικού στο μοντέλο 2009 είναι 11:33 μπορείς να το κάνεις 10:34 με μέταλο που αντέχει μεγαλύτερη καταπόνηση, βαμένο με υδική επίστρωση κλπ κλπ αυτά τα ξέρουν οι μηχανουργοι έχουν μέταλα για κάθε περίσταση κ είναι γνώστες που χρειάζεται ελαστικότητα, που σκλήρυνση, βαφή κτλ.

Last edited by JohnGS1100; 09-10-2012 at 14:58.
Reply With Quote
  #69  
Παλιό 09-10-2012, 15:12
Translatoras Ο/Η Translatoras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς-Πειραϊκή
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 761
Προεπιλογή Απάντηση: Από κατανάλωση τι λέει το απλό 1200 gs??

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
....................................

Για να συνεχίσουμε το θέμα, .......................


Reply With Quote
  #70  
Παλιό 09-10-2012, 19:50
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Από κατανάλωση τι λέει το απλό 1200 gs??

Αυτό :
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα ρωτήσεις μηχανικό. Αν ταιριάζει ο άξονας από του 2005 μοντέλο στο διαφορικό σου τότε αλλάζεις μόνο αυτό.
Όπως γράφεις <<άξονας>> και <<διαφορικό>> είναι ξεχωριστά τμήματα .(και ενώνονται με πολύσφηνο)


Μπορείς επίσης να δεις σε κανένα site ανταλλακτικών bmw αν δίνει τον ίδιο κωδικό στο διαφορικό για τα αντιστοιχα μοντέλα. Αν είναι ίδιος τότε φοράτε το ίδιο διαφορικό οπότε αλλάζεις τον άξονα.
... με αυτό :
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν παρατηρήσεις προσεκτικά στους κωδικούς είναι διαφορετικά τα διαφορικά.
Δίνει 31:11 δόντια του 2005 κ 32:11 δόντια του 2009. Δηλ. του 2005 για περιστροφή άξονα 31 φορές δίνει 11 στροφές στην ρόδα, ενώ του 2009 θέλει 32 φορές περιστροφή ο άξονας για να δώσει 11 στροφές οπότε είναι πιο κοντό.

Συγκεκριμένα δίνει :

Διαφορικό πίσω άξονα 2005 31:11 = 2,82 κωδ. 33117694845.
Διαφορικό πίσω άξονα 2009 32:11 = 2,91 κωδ. 33117718441.

Αλλάζοντας μόνο την τελική σχέση μετάδοση μακραίνει ελάχιστα. (2,91-2,82) / 2,91) περίπου 3,1 %
Δεν χρειάζεται να κοιτάξω τίποτα γιατί αυτό που <ανακάλυψες> ώστε να απαντήσεις στον εαυτό σου (μπλε υπογράμμιση), το γνωρίζει όλος ο BMWοκόσμος !



Στο <<μαργαριτάρι>> περί αλλαγής άξονα δεν είδα τίποτα.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:38.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!