![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#61
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αν προσπαθήσεις να βάλεις τον αισθητήρα του 09 σε διαφορικο 05, απλά δεν μπαίνει. Έχει μεγαλύτερη διάμετρο! Η εκδοχή με το μηχανουργειο που λες, μπορει να γίνει (αλλάζοντας φυσικά το βήμα modul, και στο πηνιο και στην κορώνα). Το πόσο "περιθώριο" έχεις στο να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις δόντια, θα στο καθορίσει σε μεγάλο βαθμό, η μέγιστη διάμετρος των γραναζιων. Αυτη δεν μπορει να ξεπεραστεί με τίποτα όπως καταλαβαίνεις! Εν ολιγης, το επιθυμητό αποτέλεσμα, σε σχέση πάντα με το κόστος και το όλο τρέξιμο/ψάξιμο κτλ, για εμενα δεν αξίζει! Για αυτο ας χαρούμε τις μηχανές μας, όπως είναι ![]() |
#62
|
|||
|
|||
![]()
Η διάμετρος που λες αλλάζει ελάχιστα μιλάμε για 2-3 δόντια διαφορά για να μακρύνει 10-15%. Για το αν αξίζει ή όχι δε ξέρω, πχ. αν το κυκλοφορας περισσότερο στη βόλτα κ μέσα στην πόλη δεν είναι αναγκαίο, αλλά αν είσαι στο ταξίδι συνέχεια επιβάλλεται κ για λόγους οικονομίας κ ησυχίας
![]() |
#63
|
|||
|
|||
![]()
Παιδιά, ελπίζω κάποιος κάποτε να μπορέσει να βρει όλη αυτήν τη γνώση και εμπειρία που παραθέτετε σε τούτο εδώ το νήμα.
![]() Εννοώ ότι μιας και υπάρχει ψωμί και υλικό για το συγκεκριμένο θέμα της αλλαγής των σχέσεων μετάδοσης, γιατί δεν το βάζετε σε ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ νήμα με κατάλληλο τίτλο έτσι, ώστε να το βρουν και οι μεταγενέστεροι. ![]() Έτσι όπως εξελίσσεται το νήμα μου θυμίζετε πηγαδάκι. ![]() |
#64
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Επίσης παρα πολυ βασικό, μα παρα πολυ βασικο, είναι το κατα πόσο θα είναι αξιόπιστο και σαφώς όχι επικίνδυνο το αποτέλεσμα για τον αναβάτη πρώτα απο ολα, και μετα για τους άλλους! Σε αυτο το θέμα, δεν πιστεύω να φτάσει ή ακόμα και να ξεπεράσει κανένας τον ίδιο τον κατασκευαστή, που έχει καταναλώσει ώρες ατέλειωτες σε δοκιμές, σε χρήμα, και έχει βρει το κατα δύναμην, την χρυσή τομή, για το εκάστοτε μηχάνημα που σχεδιάζει! Με γνώμονα την τελευταία παραγραφο μου, θα ξαναπώ την γνώμη μου για τέτοιου είδους τροποποιήσεις: Μην κάνετε αλλαγές σε ζωτικής σημασίας εξαρτήματα (μηχανικά-ηλεκτρονικά) πέραν απο ότι προτείνει ο κάθε κατασκευαστής! Η γνώμη του και η άποψη του, είναι για εμένα "ευαγγέλιο"! Τώρα περι ορεξεως... |
#65
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#66
|
|||
|
|||
![]()
Όχι δα!!! Μη σταματάτε.
Απλά ανοίξτε καινούριο θέμα γιατί όλο και κάποιος θα ενδιαφέρεται. Αν ήταν απλό σπαμ δεν θα ασχολιόμουν ![]() ![]() ![]() |
#67
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ψάχνω να το βρω στην αναζήτηση τόση ώρα, να το παραθεσω, μα τίποτα ![]() |
#68
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Για να συνεχίσουμε το θέμα, το θέμα κατασκευής μερών σε διαφορικά, πηνία, γραναζιών κλπ. το έχω δει πάμπολες φορές σε μηχανουργεία, που ουσιαστικά κάνουν κατασκευές πολύ πιο ανθεκτικές κ με περισσότερες προδιαγραφές σε σκληροτράχηλη χρήση. Έχω δει παραγγελία σε ακρόμπαρα από την suzuki για τα 4Χ4 της, σε μηχανουργείο της περιοχής μου, που τα πουλάει στους πελάτες της σαν "αμερικάνικης" προέλευσης κ ικανά για χωμάτινη χρήση, προκειμένου να διαλύσει την κάθε αμφιβολία τους. Σημειωτέον ότι οποιαδήποτε απόπειρα αλλαγής των μερών αυτών εντός εγγύησης έχει αποτύχει όπως μου είπε ο μηχανουργός. Ακόμα έχω δει σε μηχανουργεία να κατασκευάζουν custom γρανάζια για σασμαν αγωνιστικής χρήσης, δισκόφρενα, αποστάτες τροχών κ ότι μπορεί να φανταστείτε με χαρακτηριστική ακρίβεια. Στο θέμα μας τώρα, αν βγάλεις τα γρανάζια του διαφορικού στο μοντέλο 2009 είναι 11:33 μπορείς να το κάνεις 10:34 με μέταλο που αντέχει μεγαλύτερη καταπόνηση, βαμένο με υδική επίστρωση κλπ κλπ αυτά τα ξέρουν οι μηχανουργοι έχουν μέταλα για κάθε περίσταση κ είναι γνώστες που χρειάζεται ελαστικότητα, που σκλήρυνση, βαφή κτλ. Last edited by JohnGS1100; 09-10-2012 at 14:58. |
#69
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#70
|
|||
|
|||
![]()
Αυτό :
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Στο <<μαργαριτάρι>> περί αλλαγής άξονα δεν είδα τίποτα. ![]() |
![]() |
|
|