![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Επειδή το multiquote είναι ταλαιπωρία, θα σου απαντήσω με νούμερα.
1. Πάλι δεν το κατάλαβα. Η BMW ήταν οκ στους χρόνους της. Δεν ήρθε νωρίς το επόμενο. Δες όλες τις ανανεώσεις από το δικό σου και πέρα. Όσο για την διαδικασία παραγωγής ας περιμένουμε να δούμε. Από τώρα την καταδίκασες. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ κάποια πράγματα είναι μοιραία όταν ένα αντικείμενο από "λίγα και προσεγμένα" (όπως ίσως το 1100) γίνεται ευρέως καταναλωτικό. 2. ΟΚ. Επίσης δεν το βλέπω κακό. Γιατί η δική σου ή δική μου φιλοσοφία είναι καλύτερη; 3. Πάλι δεν μου λες τι θα "χειροτερέψει" τεχνολογικά στο νέο 1200 από το ΤΩΡΙΝΟ 1200. Στο τωρινό δεν θες tablet. Στο επόμενο έχει τα ίδια ηλεκτρονικά. Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Στο σημερινό με το CANBUS (μια τεχνολογία σχεδών 20 ετών στα αυτοκίνητα) ναι για να διαβάσεις τα διαγνωστικά θες μηχάνημα. Σου λέει όμως τι έχει η μηχανή, μερικά από τα οποία που σου λέει, πριν από τέτοια συστήματα ναι δεν χαλάγανε, μερικά όμως χαλάγανε και μύριζαν τα νύχια τους να βρούνε τι φταίει. Όσο για το θαυμαστό αυτό μηχάνημα που έχει η BMW, μπορείς και μόνος σου να αγοράσεις (ένα γενικό για CANBUS) δεν θυμάμαι με πόσα, νομίζω γύρω στα 200 ευρώ (η μηχανή κάνει 15 χιλιάρικα, τα 200 ευρώ θα τα αντέξει κάποιος). Μεγάλη δουλειά. 4. Ναι και; Από τη μία μιλάμε για το τέλειο μπαλαντέρ, από την άλλη για κάτι για τελείως ειδικό κοινό και χρήση. 5. Η BMW βγάζει κάποια μοντέλα. Μετά αλλάζει. Μετά ξαναλλάζει. Δεν σε καλύπτει κάποιο από αυτά, κοιτάς αλλού. Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να φτιάξει η BMW μια μηχανή ακριβώς για τα γούστα σου (ή τα δικά μου). Δεν υποχρέωσε να αγοράσεις. 6. Τι εδώ εννοείς η Ελλάδα; Ναι και; Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. 7. Στο μαγικό κόσμο του έλικα είμαι τα τελευταία 10 χρόνια. Δεν με θεωρώ νέο. Ούτε φυσικά παλιό. Ο έλικας μου είναι απλώς μια επιλογή επειδή μέχρι στιγμής ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ, όχι ότι θα μου κάνει υποχρεωτικά σε 10 χρόνια. Με αυτή την έννοια καλώς ήρθες εσύ στο μαγικό κόσμο του εμπορίου. Είμαι σίγουρος ότι και οι δικές σου εμμονές μπορεί να ακούγονται ανέκδοτο σε αυτούς που ορκιζόντουσαν στην R65. Μακάρι να έχεις δίκιο για την Ελλάδα το πως τη θεωρούν. Εγώ δεν το πολυπιστεύω, αλλά υποθέτω κάπου θα το ξέρεις, οπότε πάω πάσο. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=NLS;781926]Επειδή το multiquote είναι ταλαιπωρία, θα σου απαντήσω εν συντομία:με καλύπτεις απόλυτα όταν γράφεις ότι έχεις B.M.W. επειδή "τώρα" σου κάνει.Αυτή είναι και η διαφορά μας.Προσωπικά ανήκω στους "ιδεολόγους" της εταιρίας.Και γι' αυτό (μετά από 3 διαφορετικά μοντέλα) έχω απαιτήσεις χωρίς να πολυνοιάζομαι για το τι γίνεται αλλού.Και οι κανόνες του marketing και της αγοράς εν γένει είναι απολύτως αντιληπτοί και κατανοητοί.Είμαι βέβαιος ότι το νέο μοντέλο θα είναι καλύτερο του ήδη υπάρχοντος.Ευελπιστώ να μην παρουσιάσει τις "ιδιαιτερότητες" που είχε εμφανίσει το τωρινό.Και σε κάθε περίπτωση,αισθητικά,είναι "eyecatcher".
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Sorry παιδιά αλλά νομίζω ότι το διάγραμμα είναι λάθος. Η κοιλιά της ροπής στις τρύπες δε συμβαδίζει με ανάλογη βουτιά στην ιπποδύναμη χωρια που όπως είπα είναι πολυ αισοδοξο- αν κ σίγουρα θα είναι δυνατότερο κ οικονομικότερο σε κατανάλωση από το προηγούμενο.
Last edited by JohnGS1100; 25-10-2012 at 00:56. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Βουτιά δεν υπάρχει στην ιπποδύναμη, σκαλοπάτι όμως υπάρχει και μάλιστα σε απόλυτη αντιστοιχία με τις "κοιλιές" της ροπής. Όπως και στο υπάρχον μοντέλο. Αισιόδοξο δεν το λες, μιας και έχουμε αυξημένη συμπίεση από τη μια και απόδοση της δύναμης λίγο πιο ψηλά από την άλλη. Βάλε ότι το νυν μοντέλο έχει εντελώς "πνιγμένη" εισαγωγή και η ιπποδύναμη -στο στρόφαλο πάντα- των 125PS, είναι μια χαρά! Στην τελική, και 5 ίπποι λιγότεροι να είναι, ποιος νοιάζεται; Για ON/OFF μιλάμε! Τα άλλα είναι marketing
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Η 6η θα ειναι παλι τοσο κοντη (εννοωντας απο αλλαγη 5η σε 6η θα πεφτουν λιγο οι στροφες και θα ''φωναζει παλι ψηλα)???
Last edited by jmar; 26-10-2012 at 00:54. |
![]() |
|
|