![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#31
|
|||
|
|||
|
Εγω πάντως θα έπαιρνα ένα καλό 1150adv!!
|
|
#32
|
|||
|
|||
|
τώρα να κάνω εγώ τον "αιρετικό" και να πω:
-Αν θες 800 πιο άνετο και πιο ταξιδιάρικο απο το F800gs κοίτα οπωσδήποτε το Triumph Tiger 800 XC. -Αν θες 1200 αλλά όχι R1200GS κοίτα οπωσδήποτε το Super Tenere. ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ!!! |
|
#33
|
|||
|
|||
|
Ενταξει το τιger εχει πολυ πιο ανετη σελα αλλα νομιζω πως το f800 με μια ζελατινα ειναι καλυτερο στο ταξιδι ασε που σε θεμα φορτοματος το 800 ειναι απιαστο ενω στο tiger τριζουν ολα
|
|
#34
|
|||
|
|||
|
Γεια και χαρα σε ολους...
Ειπα να μη γραψω τιποτα και να περιμενω ωστε να δω οσο το δυνατον περισσοτερες απαντησεις. Κατεληξα στο συμπερασμα οτι οι καινουριες 800 και 1200 ειναι μεν καλες,αλλα εχουν προβληματα αξιοπιστιας που ειτε μπορει καποιος να τα διορθωσει ειτε μπορει να τον ρημαξουν οικονομικα (αν εχει και σχετικα μικρο εισοδημα). Το 1150 θεωρω οτι ειναι "ευκαιρια" αυτον τον καιρο. Εχει σχετικα χαμηλη τιμη και αποδεδειγμενη αξιοπιστια,οποτε για μενα πιστευω θα ταιριαζε καλυτερα. Αν καταφερω και πεισω και τον εαυτο μου οτι δε θα μου φαινεται "γρια",τοτε μαλλον θα χτυπησω κανενα τετοιο. Δεν εχει και πολλα στις αγγελιες...Εντυπωση μου κανει παντως που εχω δει αγγελιες 1200 Adv που ζητουν να τα ανταλλαξουν με 1150! |
|
#35
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]()
|
|
#36
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#37
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δυσκολα θα εδινα το F8 μου για Tiger...ειδικα μιλωντας για μια επιλογη μοτοσυκλετας με γνωμονα το διπλο χαρακτηρα ΚΑΙ για χωμα... |
|
#38
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Λυπάμαι που στο πρώτο μου post αναγκάζομαι να υπερασπιστώ το μηχανάκι μου ( Τ 800 XC )αλλά πρέπει να σας πω ότι δεν τρίζει καθόλου και είναι το ίδιο τουλάχιστον "άπιαστο" στο φόρτωμα με το F800. Επίσης έχει έναν κινητήρα πολύ ανώτερο/καλύτερο στα ταξίδια και στις εθνικές οδούς. Γιατί ταξίδι δεν είναι μόνο η σέλα και ο ανεμοθώρακας. Το F800 είναι σίγουρα αρκετά καλύτερο στο χώμα και λίγο καλύτερο στη πυκνή κίνηση στη πόλη. Αν η πραγματική διαφορά τους στη τιμή - όχι καταλόγου - δεν ήταν περίπου 2500 ευρώ, το πιο πιθανόν θα ήταν να ήμουν κάτοχος F800gs. To F800 είναι ένα καταπληκτικό μηχανάκι αλλά δεν παίζει πια μόνο του και ο ανταγωνισμός έχει να προσφέρει εξίσου καλές προτάσεις. Για τις "χοντρές" κυρίες R1150-R1200 GS & EXPLORER 1200 δεν έχω προσωπική άποψη γιατί δεν τις έχω οδηγήσει.... ακόμη. |
|
#39
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Τι εννοεις οταν λες οτι εχουν αλλαξει τα δεδομενα της αγορας? |
|
#40
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Που στηριζεις οτι σε ταξιδι εχεις καλυτερο κινητηρα;Υπο ποια εννοια;Μιλας μονο για ιπποδυναμη σε απολυτα νουμερα;Με τι τροπο ταξιδευεις; Τι καταναλωση εχεις με το XC σε ταξιδι;Τι ελαστικοτητα και με ποσες στροφες/ταχυτητα ταξιδευεις; Προσωπικα εχω την αποψη οτι ο 3κυλινδρος σου ειναι πολυ πιο τραχυς απο τον 2κιλυνδρο τού F800GS;Δεν ισχυει; Καλως ηρθες και αναμενω την αποψη σου...ο διαλογος παντα μάς δινει κατι παραπανω σε γνωση
|
![]() |
|
|