![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Καλησπέρα παιδιά,
αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Ενώ το γκάζι ήταν σχεδόν στο τέρμα έβαλα μπροστά τη μηχανή, πήρε και κατόπιν έσβησε χωρίς να ξαναπάρει. Τι πιθανολογείται ότι συμβαίνει; |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Φίλε Δημήτρη κατ αρχάς περνα από το καλώς ήλθατε να σε γνωρίσουμε και να σε καλωσορίσουμε.
Δεύτερον να μάθουμε και τι Μοτοσυκλέτα εχεις ; και γιατί βάζεις τη μοτο μπροστά με τέρμα γκάζι ; ![]()
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Honda ? Kawasaki ? Piaggio ? Floretta ? Jawa ? Royal Enfield ? φουρκόνι ?
Τι μοτό έχεις ? αν έχεις ? Γινε πιό συγκεκριμένος/η στο πρόβλημά σου...πες μας ποιός/ποια είσαι, αν ψάχνεις για συνεργείο ή παρέα για κουβέντα, φιλία, sex κτλ κτλ Συνηθίζουμε να αυτοπαρουσιαζόμαστε με λίγα λόγια για εμάς και τη μούρλια μου που πρέπει κατά 50,1% να αφορά τις 2 ρόδες και μάλιστα προτιμούμε σφόδρα τις BMW αν και συμπαθούμε και τους υπόλοιπους κατόχους συμπάσχοντας με το γεγονός οτι ακόμα δεν έχουν αγοράσει μία.... Αυτά από εμένα Καλως ήλθες άγνωστε Χ
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δώσε μερικές ακόμη πληροφορίες
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Χίλια συγνώμη,
καθυστέρησα λίγο γιατί έπρεπε να βάλω τα παιδιά για ύπνο. Είμαι σχετικά νέος στο forum (4/2012 -αν δεν κάνω λάθος) κάτι διαβάζω κατά καιρούς αλλά δεν ασχολούμε με τον υπολογιστή παρά ελάχιστα. Λοιπόν, έχω, εδώ και δέκα χρόνια σχεδόν, ένα 1150GS (2003). Πριν είχα το DR800 big. Ποτέ δε βάζω μπροστά τον κινητήρα με γκάζι βεβαίως, αλλά πατώντας τη μανέτα του συμπλέκτη (αποσυμπλέκοντας το δίσκο), για ευνόητους λόγους. Το ένα τέκνο όμως έπαιζε..., τέλος πάντων. Η ουσία πάντως είναι ότι δεν έχει ξαναπάρει μπροστά, δίνει ρεύμα, γυρίζει η μίζα αλλά τίποτα. Έχετε κάτι υπόψη σας. Ευχαριστώ για το χρόνο σας... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Αν έπαιζε το παιδάκι με το γκάζι, μήπως έχει μπουκώσει;;;;
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Όχι, μακάρι να 'ταν αυτό. Φοβάμαι κάτι χειρότερο (οικονομικά εννοώ)...
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Ο χαλφ σενσορ ειναι....
![]() Εαν εχει βενζινα εχει και ρευμα (αφου γυρναει όπως μας λες) τοτε ειναι το εξαρτημα που ειναι στον καθρεφτη τις μηχανης και μεσα στο καπακι το μαυρο (μπροστα) ... Last edited by commander; 13-11-2012 at 23:04. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Αγαπητοί φίλοι, πρωί-πρωί τη φόρτωσα για Παναγιωτόπουλο, γιατί αν είναι όντως έτσι τα πράγματα όπως τα λέει και ο φίλος commander, (πράγμα που μου πέρασε και μένα απο το μυαλό, και είναι ο αισθητήρας λ (ανάφλεξης), 5-10-2012 μου τον άλλαξε (324,94€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και εργασίας) και όταν του είπα ότι στο Χαντζάρα (Μιχαλακοπούλου) όλο το έργο κοστίζει 275€, το επιβεβαίωσε και μου ανταπάντησε ότι εκείνος δε δίνει εγγύηση. Κοντός ψαλμός αληλούϊα... Θα σας ενημερώσω για την αξιοπιστία και την εντιμότητα του Παναγιωτόπουλου δεδομένου ότι τον έχω τεστάρει και δεν είναι φθηνός (καμία όμως σχέση με τον "Βαγιανέλη")... Ίδωμεν...
|
![]() |
|
|