![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Υπάρχουν κάποιοι κανόνες, κάποιες προϋποθέσεις κλπ, για όλα......
Και βέβαια υπάρχουν στον αθλητισμό γενικώς και στο μηχανοκίνητο ειδικώς. Δε θα υπεισέλθω στη λογική της στείρας κριτικής, ούτε θα υπερασπιστώ την ΕΛΠΑ, ή οποιονδήποτε. Απλώς λέω ότι υπάρχουν κάποιοι κανόνες και σ'υμφωνα με αυτούς γίνεται το παιχνίδι. Έχουν δημιουργηθεί ομοσπονδίες για το αυτοκίνητο και τη μοτο (σε αγωνιστικό πλαίσιο αναφέρομαι) και είναι υπεύθυνες για κάθε τι που αφορά στους οδηγούς - μέλη τους. Οι οδηγοί , όπως και όλοι οι αθλητές, ανήκουν σε κάποιο σωματείο. Όταν συμμετέχουν σε διοργανώσεις που δεν τις στηρίζει το σωματείο τους, υπάρχουν συνέπειες.... Σαν να λέμε ο Χ ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, συμμετείχε σε αγώνα της Β' Εθνικής στο γήπεδο του χωριού του, επειδή ήταν εκεί για διακοπές..... Γίνεται? Όχι! Θα υποστεί συνέπειες? Βέβαια.... ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Η ΕΛΠΑ έστω ότι κλείνει.
Ποιος θα οργανώσει αγώνες? Με τι υλικά? Ποιος οργανωτής, promoter κλπ θα υποστεί το τεράστιο κόστος? Από το 2005-6 η ΕΛΠΑ κάνει μόνο το Ακρόπολις (κι αυτό μέχρι το 09). ΌΛΟΙ οι νυν οργανωτές κλπ, πληρώνουν παράβολο στην ΕΛΠΑ για να χρησιμοπούν τα υλικά της!!!! Μόνο αυτή έχει χρονόμετρα, display timers, κι ένα σωρό άλλα υλικά υποστήριξης, όπως FIV 's (first impact vehicles), ασθενοφόρο 4Χ4, σακίδια Α' βοηθειών, οξυγόνα, υλικά απεγλωβισμού..... Ατέλειωτος κατάλογος!!!!! Απίθανο-αδύνατο να τα έχει μια εταιρεία όλα αυτά. Μιλάμε για τρελό κόστος, που δεν αποσβαίνεται. Το έδειξε η πράξη. Δε μιλάω θεωρητικά. Έτσι όπως υπάρχει σήμερα, βολέυει όλους να υπάρχει και δε μπορούν χωρίς αυτήν. Τώρα για τα κακώς κείμενα, τις διοικήσεις της κλπ, είναι γνωστά στο χώρο των αγώνων και οι απόψεις άπειρες... Δε μπαίνω σε τέτοια λογική κριτικής, απλά αναφέρω τη χρησιμότητά της. |
#13
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
σωστός σε όλα η ΕΛΠΑ δεν μπορεί και δεν πρέπει να κλείσει. .Τώρα όσον αφορά το διοικητικό τμήμα (βλέπετε κράτος) είναι το ίδιο καΙ το αυτό...... ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Καποτε πηγαν δυο φιλοι για κυνηγι.Στο βουνο τούς πιανει νυχτα και μπαινουν σε μια σπηλια(ετσι νομιζαν)...εντρομοι ακουνε ενα ουρλιαχτο....τοοοουυυυυυυυυυυυυυτττττ!!!Αμεσως μετα ενας εκ των δυο βρισκεται στο Νοσοκομειο της περιοχης με πολλαπλα καταγματα και ρισκο στη ζωη του...Ως εκ θαυματος συνερχεται και εξι μηνες μετα περνά απο τον ιδιο φιλο για να φυγουν παλι για κυνηγι...Κρυο εξω,λεει ο φιλος να φτιαξω ενα τσαγακι πριν φυγουμε...Βαζει την τσαγιερα στην σομπα και οταν ζεσταθηκε το νερο ακουστηκε το σφυριγμα "τουυυυυυυυυυυυυυυυτ"...Αιφνιδιαζεται ο εντρομος απο το παρελθον τραυματισμενος κυνηγος και χωρις να δει τι ηταν γυριζει μια την καραμπινα και ΜΠΑΜ....την τσακιζει την τσαγιερα!!!Τι εκανες ρε του λεει ο αλλος;;;;Φιλε,αυτα ειναι καλο να τα σκοτωνεις μικρα γιατι μεγαλα δεν τα πιανεις με τιποτα...
![]() Με καταλαβες τι θελω να πω,ελπιζω... |
#16
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Γνωστό το ανέκδοτο. Δεν καταλαβαίνω όμως τον παραλληλισμό... ![]() ![]() ![]() ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Το δυσκολο λοιπον κατα την αποψη μου με την ΕΛΠΑ ειναι οτι "τωρα που μεγαλωσε"μεσα απο τα τοσα χρονια δυσκολα αφηνει τους αγωνες... Προσωπικα μονο παραπονα εχω δει απο τους αθλητες του μηχανοκινητου τοσα χρονια...θα μπορουσε να ηταν πολυ αλλιως.Προτασεις και σκεψεις σαφως και υπηρξαν αλλά η "πιτα" κοβεται απο εναν...απ'οσο γνωριζω δηλαδη,εκτος και ειναι αλλιως η εικονα και η πραγματικοτητα και θελω να ακουσω. Δεν με νοιαζει καμμια ΕΛΠΑ,κανενας φορεας,καμμια ταμπελα.Προσωπικα με νοιαζει οτι οι αγωνες του μηχανοκινητου πεθαινουν,χρονια παλευουν μονοι τους οι αγωνιζομενοι και θα ηθελα πολυ αλλιως την εικονα και ουσια... ![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δε διαφωνώ επί της ουσίας. Ειδικά περί Μανιατόπουλου. Εγώ αναφέρθηκα στο περιστατικό του καρτ. Επίσης, μεγάλο μέρος ευθύνης φέρει και η ΕΘΕΑ. Για την κατάντια των αγώνων μιλάω. Εξάλλου, όπως είπα και πριν, η ΕΛΠΑ έχει χρόνια που έχει απεμπλακεί από τους αγώνες. Μόνο υλικά και υποδομές παρέχει πλέον. Αλλά οι αγώνες πεθαίνουν..... Και σίγουρα δε φταίει η ΕΛΠΑ και μόνο αυτή. Δε βγαίνει άκρη φίλε. Αν μπεις -που μάλλον θα μπαίνεις- στο 4Τ φόρουμ, θα δεις τι κουλουβάχατο γίνεται γι αυτό το θέμα, εδώ και χρόοονια.... Σιγά μη βγει άκρη ![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Η ΕΛΠΑ μόνο το Ακρόπολις και το Ράλυ ΕΛΠΑ (πάλαι ποτέ Χαλκιδικής...) οργάνωνε. Οι λέσχες (ΑΛΑ, ΠΑΛΑΣ, ΑΛΑΜ κλπ) διοργάνωναν τους αγώνες, υπό την αιγίδα (=παράβολα για όλα τα υλικά και τις παροχές) της ΕΛΠΑ. Οι λέσχες υπάρχουν και συνεχίζουν( ; ) να διοργανώνουν. Απλά πλέον μπήκε και η ιδιωτική πρωτοβουλία στη μέση (Start Line -Πασαλής, Iron Team-Σιδέρης κλπ). Ότι κι αν άλλαξε -θεωρητικά προς το καλύτερο- έφερε τους αγώνες σε χειρότερη κατάσταση. Φυσικά παίζουν ρόλο και οι οικονομικές συγκυρίες κλπ. Πάντα υπήρχε έλλειψη προβολής, λίγοι σχετικά θεατές και φυσικά απουσία χορηγών κλπ. Με τους ιδιώτες οργανωτές και promoter δεν έγινε κάτι καλύτερο. Και κανείς τους δεν μπόρεσε να έχει την υλικοτεχνική υποδομή της ΕΛΠΑ. Ασφαλώς βέβαια, η ΕΛΠΑ είναι δημόσιο και έχει επιχορήγηση. Γι αυτό και είναι η μόνη που διαθέτει αυτά τα υλικά. Οι ιδιώτες για να αποκτήσουν αυτά τα υλικά , θα βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη και δε πάρουν τίποτα πίσω. Εδώ με τσάμπα υλικά και μπαίνουν μέσα! Τι να λέμε τώρα? |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Ξερεις που βλεπω εγω το κακο;Οταν χανεται η αγαπη και η ουσια,που ειναι οι αγωνες και μεταπιπτουμε σε στερεοτυπα και καλουπια,οπως η τυπικη Λεσχη.Που ναι μεν ως "ιδεα" η λεσχη εχει χωρο υπαρξης και λογο υπαρξης αλλά δεν ειμαι σιγουρος ποσο καλο κανουν στους αγωνες οταν σκεφτονται "υπαλληλικα" και οχι με τα ματια του αγωνιζομενου.Με καταλαβαινεις...Τωρα οσο για χορηγους,στηριξη,προβολη κλπ κλπ..αστα βραστα...
Τεσπα,ελπιζω κοντα σε πολλα άλλα,επ'ευκαιριας του ξεσκαρταρισματος της "κρισης" να ανοιξει κι ενα νεο πλαισιο και μελλον και στους αγωνες...Μακαρι γιατι προσωπικα τους θεωρω και εκτονωση και αθλητισμο και απολαυση.Και ως συμμετεχων και ως θεατης ![]() |
![]() |
|
|