GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 16-11-2012, 22:17
Ranger_fou Ο/Η Ranger_fou βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: athens
Μoto: R1150GS
Μηνύματα: 32
Προεπιλογή Δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs

Καλησπερα,
Αποτομα πριν απο λιγο αφου εβαλα μπροστα την μηχανη κρυα οπως ηταν, ακουσα ενα δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs (128000χλμ).
ανοιξα καπακι και η καδενα με ενα κατσαβιδι παιζει και κανει τον θορυβο που ακουγα οταν την εβαλα μπροστα τα δοντια ειναι ok.
αυριο την παω με οδικη στο συνεργειο, τι λετε να ειναι? τεντωτηρας? η καδενα σε φυσιολογικες συνθηκες παιζει?
ευχαριστω
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 17-11-2012, 23:24
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs

Έτσι όπως το περιγραφεις, σαφώς και παίζει να θέλεις τεντωτηρα(ες)!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 17-11-2012, 23:33
panagiotis.farmer Ο/Η panagiotis.farmer βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Ανω Διμηνιο Κορινθιας
Μoto: R1150GS(02) DRZ400S(04) DT175(80)
Μηνύματα: 4,764
Προεπιλογή Απάντηση: Δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs

Αν ειναι τεντωτηρας συνηθως χαλαει ο αριστερος
γιατι ειναι ψηλα και δεν κραταει λαδι.
Εγω εβαλα απο το 1200 που κραταει λαδι και ολα καλα.
Δεν υπαρχει προβλημα ταιριαζει κανονικα.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 18-11-2012, 17:00
Ranger_fou Ο/Η Ranger_fou βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: athens
Μoto: R1150GS
Μηνύματα: 32
Προεπιλογή Απάντηση: Δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs

θα δουμε αυριο, θα ενημερωσω.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 18-11-2012, 19:14
PITS Ο/Η PITS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Μoto: GS 1150 ADV Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΩΝ GS!!!!!
Μηνύματα: 730
Προεπιλογή Απάντηση: Δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs

+1150 τεντωτηρας απλο να το αλλαξεις και μονος σου εχει και καπου φωτοοδηγο
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 18-11-2012, 19:19
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από panagiotis.farmer Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν ειναι τεντωτηρας συνηθως χαλαει ο αριστερος
γιατι ειναι ψηλα και δεν κραταει λαδι.
Εγω εβαλα απο το 1200 που κραταει λαδι και ολα καλα.
Δεν υπαρχει προβλημα ταιριαζει κανονικα.
.......
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 18-11-2012, 21:33
panagiotis.farmer Ο/Η panagiotis.farmer βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Ανω Διμηνιο Κορινθιας
Μoto: R1150GS(02) DRZ400S(04) DT175(80)
Μηνύματα: 4,764
Προεπιλογή Απάντηση: Δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs

Αν το κανεις μονος σου οταν βγαλεις το σωμα του
ψεκασμου να μην πειραξεις το TPS.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 18-11-2012, 21:35
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
.......
spam on
Αυτο να το γράψεις στο άλλο θέμα...

1200 εναντίον... 1150

(δεν υπάρχει θέμα, αλλα λέμε τώρα )
Spam of
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 18-11-2012, 22:40
PanLampro Ο/Η PanLampro βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2012
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: GS 1150 /2002 vespa PX 150 /1980 (πιστοποιημενη κλασικη)
Μηνύματα: 150
Προεπιλογή Απάντηση: Δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ! ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕ ΤΟ!

Mπορει να ναι τεντωτήρας ή γλυστρα ή και τα δύο.
Κατω απο την χαρακτηριστικη πλακετα του ψεκασμου (προσεχε μην αγγιξεις τις βιδες της πλακετας , ειναι ρυθμισμενη), λυνεις τη βιδα - καπακι του τεντωτήρα.
1. Αν βρεις τον τεντωτηρα στη θεση του , σημαινει οτι η γλυστρα (ειναι πιο μεσα και την παταει ο τενωτηρας) ειναι ακομα στη θεση της. Αρα ξεκινας αλλαζοντας τεντωτηρα. Ζητα τον βελτιωμενο που δουλευει με το λαδι , χωρις ελατηριο - λενε οτι δεν χαλαει ποτε! απο οτι θυμαμαι ~65€.

2.ΑΝ ΔΕΝ βρεις τον τεντωτηρα στη θεση του ξεκινα προσευχες...
Πας απο καπακι (εγω θα πήγαινα σε μαστορα...) λυνεις και βρισκεις τη γλυστρα σπασμενη (όπου και περασε- έπεσε ο τεντωτήρας).
Αν Δεις και ψαρεψεις τον τεντωτήρα αλλαζεις γλυστρα και μετα τεντωτηρα (ετσι κι αλλιως τον βελτιωμένο)
Αν δεν φαινεται , προφανως περασε στο καρτερ (χωραει!!)
Δεν γλυτωνεις το λυσιμο.

By the book, η αλλαγη γλυστρας θελει κατεβασμα το μισό μοτερ (αφου πρώτα λυσεις τη μιση μοτοσυκλετα) Αλλα υπαρχει κολπο παρακαμψης (δεν το ξερω, δεν το χρειαστηκα, ΑΚΟΜΑ!).

Ρωτα που θα πέσεις γιατι τα νουμερα που παιζουνε για εργασια ειναι αγρια...
Καλή τυχη
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 18-11-2012, 23:11
Ranger_fou Ο/Η Ranger_fou βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: athens
Μoto: R1150GS
Μηνύματα: 32
Προεπιλογή Απάντηση: Δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από PanLampro Εμφάνιση μηνυμάτων
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ! ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕ ΤΟ!

Mπορει να ναι τεντωτήρας ή γλυστρα ή και τα δύο.
Κατω απο την χαρακτηριστικη πλακετα του ψεκασμου (προσεχε μην αγγιξεις τις βιδες της πλακετας , ειναι ρυθμισμενη), λυνεις τη βιδα - καπακι του τεντωτήρα.
1. Αν βρεις τον τεντωτηρα στη θεση του , σημαινει οτι η γλυστρα (ειναι πιο μεσα και την παταει ο τενωτηρας) ειναι ακομα στη θεση της. Αρα ξεκινας αλλαζοντας τεντωτηρα. Ζητα τον βελτιωμενο που δουλευει με το λαδι , χωρις ελατηριο - λενε οτι δεν χαλαει ποτε! απο οτι θυμαμαι ~65€.

2.ΑΝ ΔΕΝ βρεις τον τεντωτηρα στη θεση του ξεκινα προσευχες...
Πας απο καπακι (εγω θα πήγαινα σε μαστορα...) λυνεις και βρισκεις τη γλυστρα σπασμενη (όπου και περασε- έπεσε ο τεντωτήρας).
Αν Δεις και ψαρεψεις τον τεντωτήρα αλλαζεις γλυστρα και μετα τεντωτηρα (ετσι κι αλλιως τον βελτιωμένο)
Αν δεν φαινεται , προφανως περασε στο καρτερ (χωραει!!)
Δεν γλυτωνεις το λυσιμο.

By the book, η αλλαγη γλυστρας θελει κατεβασμα το μισό μοτερ (αφου πρώτα λυσεις τη μιση μοτοσυκλετα) Αλλα υπαρχει κολπο παρακαμψης (δεν το ξερω, δεν το χρειαστηκα, ΑΚΟΜΑ!).

Ρωτα που θα πέσεις γιατι τα νουμερα που παιζουνε για εργασια ειναι αγρια...
Καλή τυχη
Θα σας ενημερωσω αυριο το μεσημερι για το τι ειναι, μακαρι να ειναι τεντωτηρας!!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:29.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!