![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπερα,
Αποτομα πριν απο λιγο αφου εβαλα μπροστα την μηχανη κρυα οπως ηταν, ακουσα ενα δυνατο κροταλλισμα στον αριστερο κυλινδρο του r1150gs (128000χλμ). ανοιξα καπακι και η καδενα με ενα κατσαβιδι παιζει και κανει τον θορυβο που ακουγα οταν την εβαλα μπροστα τα δοντια ειναι ok. αυριο την παω με οδικη στο συνεργειο, τι λετε να ειναι? τεντωτηρας? η καδενα σε φυσιολογικες συνθηκες παιζει? ευχαριστω |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Έτσι όπως το περιγραφεις, σαφώς και παίζει να θέλεις τεντωτηρα(ες)!
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Αν ειναι τεντωτηρας συνηθως χαλαει ο αριστερος
γιατι ειναι ψηλα και δεν κραταει λαδι. Εγω εβαλα απο το 1200 που κραταει λαδι και ολα καλα. ![]() Δεν υπαρχει προβλημα ταιριαζει κανονικα. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
θα δουμε αυριο, θα ενημερωσω.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
+1150 τεντωτηρας απλο να το αλλαξεις και μονος σου εχει και καπου φωτοοδηγο
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Αν το κανεις μονος σου οταν βγαλεις το σωμα του
ψεκασμου να μην πειραξεις το TPS. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
spam on
Αυτο να το γράψεις στο άλλο θέμα... ![]() 1200 εναντίον... 1150 ![]() ![]() ![]() (δεν υπάρχει θέμα, αλλα λέμε τώρα ![]() Spam of |
#9
|
|||
|
|||
![]()
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ! ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕ ΤΟ!
Mπορει να ναι τεντωτήρας ή γλυστρα ή και τα δύο. Κατω απο την χαρακτηριστικη πλακετα του ψεκασμου (προσεχε μην αγγιξεις τις βιδες της πλακετας , ειναι ρυθμισμενη), λυνεις τη βιδα - καπακι του τεντωτήρα. 1. Αν βρεις τον τεντωτηρα στη θεση του , σημαινει οτι η γλυστρα (ειναι πιο μεσα και την παταει ο τενωτηρας) ειναι ακομα στη θεση της. Αρα ξεκινας αλλαζοντας τεντωτηρα. Ζητα τον βελτιωμενο που δουλευει με το λαδι , χωρις ελατηριο - λενε οτι δεν χαλαει ποτε! απο οτι θυμαμαι ~65€. 2.ΑΝ ΔΕΝ βρεις τον τεντωτηρα στη θεση του ξεκινα προσευχες... Πας απο καπακι (εγω θα πήγαινα σε μαστορα...) λυνεις και βρισκεις τη γλυστρα σπασμενη (όπου και περασε- έπεσε ο τεντωτήρας). Αν Δεις και ψαρεψεις τον τεντωτήρα αλλαζεις γλυστρα και μετα τεντωτηρα (ετσι κι αλλιως τον βελτιωμένο) Αν δεν φαινεται , προφανως περασε στο καρτερ (χωραει!!) Δεν γλυτωνεις το λυσιμο. By the book, η αλλαγη γλυστρας θελει κατεβασμα το μισό μοτερ (αφου πρώτα λυσεις τη μιση μοτοσυκλετα) Αλλα υπαρχει κολπο παρακαμψης (δεν το ξερω, δεν το χρειαστηκα, ΑΚΟΜΑ!). Ρωτα που θα πέσεις γιατι τα νουμερα που παιζουνε για εργασια ειναι αγρια... Καλή τυχη |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
![]() |
|
|