|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#41
|
|||
|
|||
Απάντηση: Tροφοδοσια απο can-bus
Απόσπασμα:
Τον υπόλοιπο καιρό το βάζεις μια Κυρια΄κή για να πας μια "δύσκολη" βόλτα, η μέσα στην πόλη για να βρεις καμιά διεύθυνση στου διαόλου τη μάνα Τον υπόλοιπο καιρό, μέσα στη θήκη του. Και μιλάω για το 660 που έχει τη δυνατότητα να επιλέξεις να μην σου σβήσει 2. το ότι το έβαλε εκεί ο Άγγλος, δεν σημαίνει οτι είναι και το σωστό. Και Έλληνες ηλεκτρολόγοι κάνουν το ίδιο(πολλές φορές λόγω άγνειας για το φισάκι κάτω από το φανάρι) 3.Οι ασφάλειες αυτή τη δουλειά κάνουν. Ασφαλίζουν την γραμμή και όχι το όργανο. Γιατί με 30Α ασφάλεια πρέπει να πάρει φωτιά πρώτα το όργανο και μετά θα καεί η ασφάλεια. Αλλά θέλω να κάνεις τη δοκιμή. Βάλε σε ένα καλώδιο μια 30άρα ασφάλεια και σπινθίρισέτο.(όχι να το ακουμπίσεις σταθερά πάνω στο πλην της μπαταρίας) Θα δεις οτι σπινθιρίζει και η ασφάλεια δεν καίγεται. Αυτό φοβάμαι με τα καλώδια κάτω από το τεπόζιτοΤον σπινθιρισμό και τον ενδεχόμενο κίνδυνο(μια στο εκατομύριο που λένε) για να πάρεις φωτιά 4. και εγώ δεν προσπαθώ να σε πείσω. Απλά γράφω τις σκέψεις μου και πως εγώ το έχω φτιάξει |
#42
|
|||
|
|||
Απάντηση: Tροφοδοσια απο can-bus
Όχι δεν το έχω φουσκώσει πλήρως. Μόνο δοκιμή και συμλήρωμα.Εκεί δεν έκοψε (με αναμένη τη μηχανή). Αλλά αν μιλάμε για τρόμπες και για πλήρες φούσκωμα, μιλάμε για μεγάλες καταναλώσεις. Και από ότι έχω δει τα καλώδια δεν είναι πολύ χοντρά. Οπότε η άποψή μου είναι ειδικά για την τρόμπα να την έχουμε με κροκοδειλάκια και να παίρνουμε ρεύμα κατευθέιαν από την μπαταρία. Έτσι γλυτώνεις και τις απώλειες με τα μπριζάκια. Γιατί πόσες φορές μπορεί να χρειαστείς τρόμπα;;; Ίσως και ποτέ. Άρα δεν είναι δύσκολο να βγάλεις τη σέλα μια φορά στις τόσες
|
#43
|
|||
|
|||
Απάντηση: Tροφοδοσια απο can-bus
Απόσπασμα:
|
#44
|
|||
|
|||
Απάντηση: Tροφοδοσια απο can-bus
Απόσπασμα:
|
|
|