GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #8  
Παλιό 14-10-2009, 16:37
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ζυγοσταθμιση-Χρειαζεται ή οχι;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από georgekostas Εμφάνιση μηνυμάτων
Προσφατα αλλαξα ελαστικα.Τα αγορασα στο εμποριο
και τα αλλαξα σε εξουσιοδωτημενο της BMW (γιατι εκει με βολευε).
Ο τεχνικος του συνεργειου δεν μου εκανε ζυγοσταθμιση λεγοντας μου
οτι δε χρειαζεται (μονο σε καποια ADVE με ακτινες λεει)και οτι δεν κανει σε
καμμια μηχανη με ζαντες.
Η μηχανη πηγαινει καλα και δεν εχω ''τρεμουλο'' στο τιμονι αλλα επειδη
μου φαινεται περιεργο θα ηθελα και τη γνωμη των πιο ειδικων.
κουφό!!!!!!! όπως λεει και ο συναδελφος πιο κατω!!!! Ειναι αδυνατον μια ζαντα με ''αστερια'' (αχ αυτος ο χρόνος πως περνάει, ακου ''αστέρια''!!!!) ¨η μια ζαντα με ακτινες ¨η οτιδηποτε υλικο τελος παντων να ζυγιζει το ιδιο ανα τετραγωνικο εκατοστό!! Με άλλα λογια ειναι αδυνατον να εχει την ιδα ακριβως πυκνοτητα μαζας σε όλο το μηκος του, διαμετρο στην δικια μας περίπτωση!! Μανι-μανι η βαλβιδα ειναι ενα εξτρα βαρος σε καποιο σημειο του κυκλου! Αυτο σημαινει οτι κατα την περιστροφη αυτου του κυκλου στο σημειο της βαλβιδας η φυγοκεντρος θα τινει να εκτρέψει εκτος ζαντας το σημειο εκεινο της στεφάνης όπου βρισκεται η βαλβιδα!!!! Θα συμπεριφερεται δηλαδη σαν ελικας με π.χ. τρια πτερυγια όπου το ενα θα ειναι 5 γραμ. ελαφρυτερο/βαρυτερο των άλλων !!!!! Θανατος!!!!!!!
Αυτος ειναι και ό λογος οτι στις περισσότερες των περιπτωσεων (ειδικα στις ζαντες με ακτινες) το πρωτο βαρακι της ζυγοστάθμισης τοποθετειται απέναντι ¨η σχεδόν απέναντι απο την βαλβιδα!!
Μετα, δεν ειναι δυνατόν τα μπράτσα (''αστερια) να εχουν το ιδιο παχος σε ολο το μηκος τους διότι χρησιμοποιειται, για λογους κοστους, απλη χυτευση στο υλικο κι οχι χυτευση σε καλουπι αμμου όπου στην μεν πρωτη μεθοδο η μοριακη συζευξη του υλικου ειναι ασθενεστερη και δεδομενη ενω στην δευτερη ειναι solid δηλαδη απολυτως συμπαγης!!! Με την δευτερη μεθοδο κατασκευαζονται οι ζαντες των μοτο στα motoGP αλλα και καποιων μοτο παραγωγης π.χ. ducati 1198/1098 στην special εκδοση τους (ζαντες μαγνησιου αλλα και αλουμινιου). Παρ' όλα αυτά και στις δυο περιπτωσεις η ζυγοσταθμιση ειναι απαραιτητη, ακομα και στα motoGP γινεται ανελιπως και σε καθε αγωνα!!!!

Last edited by GeorgeP; 14-10-2009 at 16:39.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Η μαχη του Παραδεισου...η μηπως οχι???... Troublemaker Ανέκδοτα 5 04-09-2009 15:50
οχι ο μεγαλος .......... Alext Ανέκδοτα 6 19-07-2009 05:15
νεος αλλα οχι GS nightwish Καλώς ήλθατε 18 09-04-2009 21:54


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:32.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!