|  | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Απόσπασμα: 
 Εμένα με κουράζουν. Ειδικά άμα παίζω κ κανα κυνηγητό με αρκετα χιλιόμετρα, το μηχανακη ειναι χάρος. Για τα τουριστικά δεδομένα του ειναι μια χαρα, εγω τα ήθελα πιο σφιχτά, πιο ξεκουραστα κ με μεγαλύτερη ακρίβεια. Τι να το κάνω αν το ΜΟΤΟ λεει πως εχει φρενάρες; Μονο μια φορα απο τα 100 θα το πλακωσεις; Για δοκίμασε να το κανεις καμία δεκαριά φορες σε μη ελεγχόμενες συνθήκες κ μετα κανε μου σύγκριση τα φρένα του CBR με τα φρένα του GS. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|  Απάντηση: Επαναπρογραμματισμός ECU BMW GS 1100 Απόσπασμα: 
 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|  Απάντηση: Επαναπρογραμματισμός ECU BMW GS 1100 Απόσπασμα: 
 Ειναι ενα φαινομενο ομως που αφορα τον ενα στους εκατο οδηγους GS. Και μαλιστα στο adv λογω βαρους θα ειναι και πιο εντονο. | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|  Απάντηση: Επαναπρογραμματισμός ECU BMW GS 1100 Απόσπασμα: 
 θεωρω οτι τα φρενα του 1200gs θελουν εναν χειρηζμο ιδιαιτερο ειδηκα στις κατηφορες σε σχεση με την ταχυτητα που εχεις στο σαζμαν και με την προβλεψη παντοτε του δρομου και των παραγοντων που μπορει να συναντησεις εχω πει και στο παρελθον οτι να οδηγεις μια bmw ειναι μια διαδικασια συμετοχης και του οδηγου και εντελει αυτη ειναι και η φιλοσοφια εναντι των αλλων κατασκευαστων | 
|  | 
| 
 | 
 |