![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
![]()
Το ¨¨εργοστασιακό¨¨ έχει μια ροδέλα τεφλόν ανάμεσα στο λάστιχο του γκριπ και το παξιμάδι. Εάν δεν έχεις βάλει (από την φωτό δεν φαίνεται) να βάλεις, είναι απαραίτητη για να κλείνει εύκολα χωρίς να <<μαγκώνει>> και φθείρει το λάστιχο.
![]() |
#22
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δύσκολο να γίνει μια Sent by george via Tapatalk |
#23
|
|||
|
|||
![]()
Ανεβαζω ενα βίντεο παρόλο που δεν ειναι και πολύ καλο κατι δείχνει
http://http://www.youtube.com/watch?v=h2w0mEgx6FQ Sent by george via Tapatalk |
#24
|
|||
|
|||
![]()
lauos
|
#25
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=bmwgogagis;808551]Τελικά η κατασκευή έγινε
|
#26
|
|||
|
|||
![]()
Cruise control στα αγγλικά σημαίνει εξάρτημα κουλων
![]() |
#27
|
|||
|
|||
![]()
Γιώργη απο ότι βλέπεις όλοι έχουν γνώμη αλλά απο ελάχιστοι έως κανένας το έχουν δοκιμάσει τουλάχιστον σωστά...Είχα της Wundelich στο GS και σε πληροφορώ οτι είναι πολύ καλό και χρήσιμο στίς Εθνικές όταν ταξιδεύεις, θα το διαπιστώσεις και εσύ.!! Τώρα για τα 80 euro είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα τσέπης.
|
#28
|
|||
|
|||
![]()
Τα είπες όλα
![]() Και μην μου πει κανείς οτι είναι θέμα κόστους.Είναι αποκλειστικά θέμα ασφάλειας ![]() |
#29
|
|||
|
|||
![]()
Αν ήταν σε καλύτερη τιμή θα το δοκίμαζα
![]() ![]() |
#30
|
|||
|
|||
![]()
Νόμιζα ότι είχα απαντήσει στο νήμα μιας και είμαι κάτοχος/χρήστης του Throttle Control της Wunderlich.
Λοιπόν......εμένα προσωπικά ..ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ. Το χρησιμοποίησα 2 φορές που κατέβηκα/ανέβηκα αστραπή Καλαμάτα για την ψήφο και σε ένα 24ωρο και έδειξε να βγάζει τα λεφτά του. Τώρα, όσον αφορά στο θέμα ΑΣΦΑΛΕΙΑ......... Η προσωπική μου άποψη είναι ότι αν γνωρίζεις τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί και προσαρμόσεις ανάλογα τον τρόπο οδήγησής σου...τότε δεν υπάρχει θέμα. Ενεργοποιώντας το ακυρώνεις την επαναφορά του γκαζιού, (ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙ το συγκεκριμένο μαραφέτι (ΔΕΝ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ). Δηλαδή πρέπει να κλείσεις μόνος σου και συνειδητά το γκάζι, αυτό μπορεί να σου κλέψει λίγα δέκατα του δευτερολέπτου όταν έχεις το νου σου στην οδήγηση. Αν δεν τον έχεις τότε πηγαίνεις ελέω Θεού (με Throttle Control ή χωρίς). Αν αποφασίσεις να το ενεργοποιήσεις μέσα σε πυκνή (δηλαδή με πολλά οχήματα τριγύρω - όχι απαραίτητα αργά κινούμενα) κίνηση ή μέσα στην πόλη όπου μπορεί ανά πάσα στιγμή να συμβεί οτιδήποτε, τότε στενεύεις μόνος σου τα περιθώρια ασφαλείας. Για μένα προσωπικά, 999 ατυχήματα οφείλονται σε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ και 1 σε ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ. Η πρότασή μου............. αν σας περισσεύουν τα γκαφρά και βγαίνετε συχνά Εθνική, Αουτοστράντα, Αουτομπάν ή Χάιγουει ΚΑΙ βαριέστε στα 120-130 χ.α.ω. τότε ΠΑΡΤΕ ΤΟ. Αν τώρα το βρείτε μεταχείρω κανένα 40άρι-50άρι (όπως εγώ) τότε πάρτε το, δοκιμάστε το και αν δεν σας κάνει πουλήστε το στα ίδια χρήματα χωρίς να έχετε χάσει σέντς. Μην ξεχάσετε το 55άρι Torx που χρειάζεται για το αντίβαρο. Last edited by Translatoras; 22-12-2012 at 00:03. |
![]() |
|
|