
01-10-2009, 12:32
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Χωρις φοβο και παθος...........
Απο το παραθετόμενο λινκ ( http://bmwr1200gsservicehistory.blogspot.com/) και μεσα σε 3,5 χρονια και 160,000κμ συμειωνω τα εξης:
- 1400miles/2240km
Engine oil warning light on (three days after 600-mile service!)
500ml σε 1280κμ!!
- 2600miles/4160km
Dead battery
- 5827miles/9323km
Transmission input shaft seal failure causes clutch failure
Σημ. Η γνωστη εσωτερικη τσιμουχα που δεν χρειαζεται να φτασεις τα 34000κμ ¨η τα 60000κμ όπως εχει αναφερθει εδω σε άλλο νημα αλλα χαλαει πολυ ομορφα και στα 9500κμ!!!!!!!
- 6200miles/9920km
Right front brake caliper detached – top bolt missing, bottom bolt loose
- 10613miles/16980km
Along Dalton Highway, mudguard broke from vibration. One bolt snapped off, others worked loose.
Detached and discarded
Σημ. Αν και ήσσονος σημασίας το συμπεριελαβα διότι ειναι απαραδεκτο για μια μοτοσυκλετα που τα ‘’σπαει’’ στο χωμα να ξεβιδωνεται η ποδια προστασιας της!!!
- 15360miles/24576Κm
Windshield rattle becoming progressively worseΣημ. Οπως και το ‘’5’’ οι παρατηρησεις μου, ησσονος σημασιας, ομως λες ΓΙΑΤΙ? Για άλλους δεν σημαινει τίποτε για ‘’ανωμαλους’’ σαν του λογου μου το ερωτημα ‘’τοσα λεφτα και ξεβιδωνονται βιδες?’’ με διακατεχει!!!
- 18000miles/28800Κm
Gear oil leaking from drive shaft boot onto catalytic converter.
- 18310miles/29296Κm
α) Leaking oil at boot from transmission to drive shaft.β) Possible leak at rear of transmission at shift potentiometer.
- 19192miles/30707Κm
Front brakes are not smooth.
Discs are warped.
- 22735miles/36375Κm
α)Charcoal cannister inlet (or outlet) nipple snapped off. Possible clearance issue.β) Fuel gauge reading erratically - replace fuel pump
- 26550miles/42480Κm
Failure to start - fuel pump regulator (electronics) failureΣημ. Ειναι γνωστη η βλάβη και ποσο μπορει να ταλαιπωρηθει ο αναβάτης ειδικα οταν η BMWδοβοηθεια δεν υφισταται οπως αναφερει ο παρον αναβατης!!!! Πρέπει να ηταν εξοχως δυνατος στο να σπρωξει το βαρυφορτωμενο GS για 8 μιλια (13κμ!!!) Γιαυτο και το βαζω ολοκληρο το θεμα του!!!
- 37700miles/60320Κm
Outer rear axle seal leaking
- 38420miles/61472Κm
α)Replace rear brake rotor (cupped)
β)Replace rear axle outer sealγ) Front brake discs warped (ξανα)
- 38700miles/61920Κm
Front brakes disks bad

Και για την φωτο παραπάνω μεταφραζω αυτολεξή:
’’Αυτη η περιοχη ηταν η πηγη ενος αριθμου προβληματων: δυό φορές το πισω προστατευτικο λασπης ‘’κοπηκε’’ λογω κραδασμών!!! Μετα τηνδευτερη φορα οδηγουσα με το ενα κομματι!! Η εξωτερικη τσιμουχα του πισω αξονα (ευρισκομενη κατω απο το κυκλικό μαυρο προστατευτικο σκονης καπακι) παρεδωσε πνευμα, και η πισω δισκόπλακα βρεθηκε σε κοίλη μορφη και απαιτηθηκε αλλαγη του!!’’
- 39130miles/62608
Various electronic problems over past few days
39,130 – Speedometer functions intermittently (needle slowly falls to zero, or near zero, even at sustained speeds)
39,353 – Brake failure warning, EWS and light failure – all bogus warnings?
39,440 – Speedometer stops again, then okay 100 miles later.
39,900 - Speedometer not working much of the day
- 54250miles/86800km
Top box falls off
- 58,000miles/92800km
Signs that the starter may soon need replacement. On cold start-ups, the starter continues to engage after the engine has started firing.
- 72762miles/116419km
Louder than normal gearbox noise?
According to technician, this could be worn clutch plates rattling - considered normal with this kind of wear.
Work deferred
When cold, starter pinion remains engaged momentarily after starter button is released. Replacing clutch and flywheel (which will probably be required soon) may remedy this.
Apparently drive shaft is showing some rust (from water in housing at some point), and u-joints are no longer tight. Technician recommends replacing drive shaft.
- 73688miles/117900km

Rear drive seal is failing again
Σημ. Πάλι?????? Στα 37000μιλια δεν την ειχε ξαναλλάξει?
- 83576miles/133721km
Front brake discs warped
- 97596miles/156153km
Replace driveshafΤ
Αν μεσα σε 160,000κμ εχω τοσες βλαβες, εχω σπρωξει επι χιλιομετρα, εχω πληρωσει του κοσμου τα λεφτά, εχω αλλαξει δισκοπλακες 4 φορές (ανα 20,000κμ οπως λεει και ο ιδιος μεση διαρκεια ζωής) και γενικα να ειμαι στο τρεξιμο............ασε καλυτερα!!!!!!
|