GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 18-10-2009, 13:29
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?

Το μόνο που καταφέρνει το Κ.Ν είναι να μην το αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο τίποτε άλλο
Σε αντίθεση αν παίρνεις ΜΑΝ και δουλεύει καλύτερα και είναι πολύ πιο φτηνό από το μαμά
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 18-10-2009, 13:46
Carduelis Ο/Η Carduelis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Mπραχάμι - Αθήνα
Μoto: Τη "Χιονάτη"
Μηνύματα: 2,286
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?

Το μόνο που καταφέρνει το Κ.Ν είναι να μην το αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο τίποτε άλλο
Σε αντίθεση αν παίρνεις ΜΑΝ και δουλεύει καλύτερα και είναι πολύ πιο φτηνό από το μαμά


Που το βρίσκω αυτό το ΜΑΝ? θέλει αλλαγή σαν το μαμίσιο? ή είναι μόνιμο σαν Κ&Ν?

Ευχαριστώ όλους σας!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 18-10-2009, 13:50
Carduelis Ο/Η Carduelis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Mπραχάμι - Αθήνα
Μoto: Τη "Χιονάτη"
Μηνύματα: 2,286
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?

...και καμμιά τιμούλα ενδεικτικά?
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 18-10-2009, 18:03
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Carduelis Εμφάνιση μηνυμάτων
Το μόνο που καταφέρνει το Κ.Ν είναι να μην το αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο τίποτε άλλο
Σε αντίθεση αν παίρνεις ΜΑΝ και δουλεύει καλύτερα και είναι πολύ πιο φτηνό από το μαμά


Που το βρίσκω αυτό το ΜΑΝ? θέλει αλλαγή σαν το μαμίσιο? ή είναι μόνιμο σαν Κ&Ν?

Ευχαριστώ όλους σας!
Το ΜΑΝ το βρίσκεις στη Παλαμηδίου απέναντι από το 29ο ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ
Δεν είναι μόνιμο αλλά είναι "τσάμπα" σε σχέση με το μαμά
Δεν φαίνεται καμία διαφορά με το Κ.Ν στο δρόμο στο δυναμόμετρο ώμος φαίνεται
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 18-10-2009, 19:37
fmargaritis Ο/Η fmargaritis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: R 1100 RT
Μηνύματα: 526
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?

εσύ Σωτήρη τι φίλτρο έχεις στην μηχανή;
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 18-10-2009, 22:17
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από fmargaritis Εμφάνιση μηνυμάτων
εσύ Σωτήρη τι φίλτρο έχεις στην μηχανή;
μα φυσικά ΜΑΝ........ φορτηγατζήδικο
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 18-10-2009, 22:34
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από petkostas Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια τέτοια αλλαγή θα σε βοηθήσει απο την πλευρά του οτι το φίλτρο θα είναι μόνιμο πλέον και θα χρειάζεται απλά καθαρισμό στα διαστήματα που αναφέρει ο κατασκευαστής (συνήθως ανα 10000 χλμ).
Απο εκεί και πέρα θα αναπνεύσει ίσως και λίγο καλύτερα, αλλα σε γενικές γραμμές τα καλύτερα αποτελέσματα έρχονται μόνο σε συνδυασμό με μια εξάτμιση και μια μονάδα διαχείρισης (πχ power commander) ρυθμισμένη όμως για την δική σου μηχανή!
Κοινώς μην περιμένεις αναβαθμίσεις στην απόδοση σου, απλά μια επένδυση για να αποφεύγεις την αλλαγή του φίλτρου.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm Εμφάνιση μηνυμάτων
Το μόνο που καταφέρνει το Κ.Ν είναι να μην το αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο τίποτε άλλο
Oi προλαλησαντες σωστα εμιλησαν. Πολυ σωστα μάλιστα!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε αντίθεση αν παίρνεις ΜΑΝ και δουλεύει καλύτερα και είναι πολύ πιο φτηνό από το μαμά
Εδω εχω μια ενσταση, αν και η ΜΑΝ δεν ειανι τυχαια εταιρεια!! Τα παντος ειδους φιλτρα (λαδιου, αερα) εχουν διυθητικο χαρτι στο οποιο βασιζεται ολη η λειτουργια τους!! Τα φιλτρα βασιζουν την λειτουργια τους στο ανοιγμα των πορων του διυθητικου χαρτιου τα οποια μετριωνται σε microns. Τα φιλτρα της ''μαμας'' εχουν προδιαγραφες εστω ''χ'' microns'' αν το ''φτηνο'' ΜΑΝ εχει μεγαλυτερα microns τότε μικροσωματιδια σκονης θα περασουν στους θαλαμους καυσης βλαπτοντας σοβαρα τον κινητηρα (θα χρειαστεί επισκευη στους κυλινδρους-ελατηρια συντομα). Υπαρχουν παραδειγματα με ολικη κατστροφη κινητηρων μετά απο 50-60000κμ!! αν τα microns ειναι μικροτερα των προδιαγραφων της μαμας τοτε ο κινητρας δεν θα αναπνεει σωστα με αποτέλεσμα οχι καταστροφη σε ααυτην την περιπτωση αλλα υπερβολικη κατανάλωση!!! Αν η ΜΑΝ και η καθε ΜΑΝ βγάζει το ιδιο φιλτρο σε διαφορετικες (κι ακριβοτερες) ποιοτητες διάλεξε αυτες, αν οχι τότε θα εμπιστευτουμε το ονομα της εταιρειας και ........ολα καλα!!
Εγω στο θεμα φιλτρων παω με τα κεφια της ''μαμας'', εστω και για ψυχολογικούς λόγους!!!!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 18-10-2009, 23:39
syan Ο/Η syan βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R12RT
Μηνύματα: 7,143
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Oi προλαλησαντες σωστα εμιλησαν. Πολυ σωστα μάλιστα!!



Εδω εχω μια ενσταση, αν και η ΜΑΝ δεν ειανι τυχαια εταιρεια!! Τα παντος ειδους φιλτρα (λαδιου, αερα) εχουν διυθητικο χαρτι στο οποιο βασιζεται ολη η λειτουργια τους!! Τα φιλτρα βασιζουν την λειτουργια τους στο ανοιγμα των πορων του διυθητικου χαρτιου τα οποια μετριωνται σε microns. Τα φιλτρα της ''μαμας'' εχουν προδιαγραφες εστω ''χ'' microns'' αν το ''φτηνο'' ΜΑΝ εχει μεγαλυτερα microns τότε μικροσωματιδια σκονης θα περασουν στους θαλαμους καυσης βλαπτοντας σοβαρα τον κινητηρα (θα χρειαστεί επισκευη στους κυλινδρους-ελατηρια συντομα). Υπαρχουν παραδειγματα με ολικη κατστροφη κινητηρων μετά απο 50-60000κμ!! αν τα microns ειναι μικροτερα των προδιαγραφων της μαμας τοτε ο κινητρας δεν θα αναπνεει σωστα με αποτέλεσμα οχι καταστροφη σε ααυτην την περιπτωση αλλα υπερβολικη κατανάλωση!!! Αν η ΜΑΝ και η καθε ΜΑΝ βγάζει το ιδιο φιλτρο σε διαφορετικες (κι ακριβοτερες) ποιοτητες διάλεξε αυτες, αν οχι τότε θα εμπιστευτουμε το ονομα της εταιρειας και ........ολα καλα!!
Εγω στο θεμα φιλτρων παω με τα κεφια της ''μαμας'', εστω και για ψυχολογικούς λόγους!!!!
Σωστός ο Γιώργος...όπως ακόμη άν πηγαίνεις χώμα είναι κακή επιλογή το Κ&Ν.!
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 19-10-2009, 00:43
Carduelis Ο/Η Carduelis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Mπραχάμι - Αθήνα
Μoto: Τη "Χιονάτη"
Μηνύματα: 2,286
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από syan Εμφάνιση μηνυμάτων
Σωστός ο Γιώργος...όπως ακόμη άν πηγαίνεις χώμα είναι κακή επιλογή το Κ&Ν.!
Αμφιβάλλω αν μπορεί να μάθει κανείς εύκολα ποιό το εύρος των "οπών" του διηθητικού χαρτιού που αποτελεί το φίλτρο είτε της ΜΑΝΝ είτε της ΒΜW
Το φίλτρο της ΜΑΝΝ για το GS 1200 είναι αυτό:
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=1&ktlg_subpage=02&ktlg_01_mrksl=6&ktlg_01_mdrsl=11&ktlg_01_modsl=7&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=4
αλλά δεν μπόρεσα να βρώ περισσότερα με μια γρήγορη αναζήτηση..
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 19-10-2009, 01:07
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή φίλτρου αέρα. Χρήσιμη?

φαντάζομαι πως τα φίλτρα είναι ίδια απλά αλλάζουν συσκευασία
Οπτικά που τα έχω δει καινούργια δεν έχουν καμία διαφορά, τώρα αν στη λειτουργία τους δημιουργούν "άλλα" προβλήματα, αυτό δεν το έχω προσέξει. Πάντως στη συμπίεση που έχω μετρήσει είμαι σε πολύ μέσα στα οριακά σημεία και της βαλβίδες που έχω ρυθμίσει είμαι κατά πολύ μακριά από τα όρια.

Μέχρι τώρα που έχω κάνει αρκετά service σε όλες μου της μοτοσυκλέτες δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα καμία, και με πάρα πολλά χλμ η κάθε μια, και ρωτάω? ρε παιδιά γιατί πρέπει σόι και καλά να πληρώνουμε τα μαμά πράγματα με τιμή πολύ πιο πάνω από του εμπορίου? χωρίς να έχουμε κάποια καλλίτερη φροντίδα-προστασία-απόδοση στη μηχανή μας ? μήπως για να κερδίζουν στη πλάτη μας κάποιοι επιτήδειοι ? στη Αμερική γιατί δεν έχουν τέτοια θέματα? βάζουν ότι θέλουν και ισχύει η εγγύηση τους? κάνουν ατελείωτα ανέμελα χλμ ?
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Αυτοκίνητο με αέρα! !!!!!!!!!!!!!! riko46 Αυτοκίνητο 7 02-09-2009 02:47
Καθάρισμα φίλτρου αέρα Κ&Ν !!!!!!!!!! riko46 Τεχνικά θέματα διάφορα 11 15-08-2009 09:34
Αυτοκίνητο με αέρα! Black_Shadow Αυτοκίνητο 8 18-02-2009 17:10
Αλλαγή Ελαστικών KostasGS Τεχνικά θέματα διάφορα 11 24-01-2009 21:08
Νέα λάστιχα χωρίς αέρα!!! skippybi Τεχνικά θέματα διάφορα 7 29-12-2008 00:48


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:42.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!