![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Εχθές κατάλαβα πως τα φώτα μας άφησαν χρόνους....ευκαιρία λέω να αλλάξω και τη λάμπα με λευκή και πιο δυνατή....βέβαια υπολόγιζα χωρίς τον ξενοδόχο την γκαντεμιά μου....
Η μηχανή λοιπόν δεν έχει ούτε την κανονική σκάλα φώτων ούτε την μεγάλη...αλλά έχει το σινιάλο που είναι η στιγμιαία ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας. ![]() Μήπως ο διακόπτης μας άφησε χρόνους;;;;; |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Σαν ασφαλεια μου ακουγεται παντως αυτο,ξαναπερνα απο το συνεργειο σου μια βολτα..
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ξέχασα να αναφέρω πως όλες οι ασφάλειες είναι εντάξει,καμία καμμένη....
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
μηπως το φυσακι που κουμπωνει η λαμπα με το ρευμα καηκε ;
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Αν ήταν ασφάλεια ούτε το φωτο κλάξον δεν θα δούλευε. Αλλού είναι το πρόβλημα.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Γνωμη μου ειναι (αν σου αρεσει ν ασχολεισαι και λιγο μονος σου),ν αγορασεις απο ενα εργαλειαδικο,ενα δοκιμαστικο 12 βολτ κ αφου ειπες πως η λαμπα ειναι καλη,να δεις αν ερχεται ρευμα στη φισα που κουμπωνει στη λαμπα.
Ακολουθως προχωρας προς τα πισω,ασφαλειοθηκη,διακοπτη φωτων,για να δεις σε ποιο σημειο εχεις διακοπη.Ειναι πανευκολο. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() ![]() (Σε περιπτωση που δεν εχεις δει αλλη φορα,αυτο ειναι το δοκιμαστικο) Βαζεις την ακρη με το τσιπιδακι,καπου να κανει γειωση (σωμα) και με την ακρη του κατσαβιδιου κοιτας μεσα στη φισα αν ερχεται ρευμα.Αν αναψει ,αλλαζεις λαμπα. Αν οχι,προχωρας προς την ασφαλειοθηκη και δεν αναψει αλλαζεις ασφαλεια. Αν αναψει,πας διακοπτη φωτων,τον ανοιγεις και ελεγχεις τις επαφες. |
#9
|
|||
|
|||
![]() ο ρελες των φωτον .........μαλλον δλδ, αλλά παλι αυτο δεν ειναι και σύνηθες φαινόμενο. .......αλλα ποτε δεν ξερεις........ο διακοπτης δεν το πιστεύω αλλα και δεν το αποκλειω ................(αλλα σπανια εως απίστευτα σπανια) .......γι αυτο και εχει τον ρελε για να μην καψει τον διακόπτη. ...
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
![]() |
|
|