![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Να ρωτήσω κάτι ακόμα?
Υπάρχει περίπτωση να διαβάζει ελλιπή πέδηση και να μου βγάζει πρόβλημα? ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Τι εννοείς? Να μην πάτησαν ακόμα τα τακάκια?
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Ακριβός αυτό!!!!
Επίσης παρατήρησα ότι μετά την αλλαγή τον υγρών η μονάδα κάνει λιγότερο θόρυβο. |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Μόνο το διαγνωστικό θα δώσει τις σωστές απαντήσεις.
![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Εγω πιστεύω απο τα λεγόμενα σου ότι έχεις περισσότερα υγρα φρενων στο όλο κύκλωμα απο ότι χρειάζεται. Ανεφερες ότι το πρόβλημα στο παρουσίασε και στις δυο περιπτώσεις (πίσω και εμπρός) μετα απο αλλαγη τακακιων.
Μήπως κάποιος ή εσυ, όσο φθηρονταν τα τακακια και έπεφτε φυσιολογικά η στάθμη στα δυο δοχεία αντίστοιχα, συμπλήρωσε σε αυτα υγρα φρενων; Και ενννοω να συμπλήρωσε καποια στιγμη πριν την αλλαγη των τακακιων. Αν συνεβει αυτο, τότε πολυ σωστά, όταν πιεσες τα εμβολα των δαγκανων για να βάλεις τα καινούργια τακακια σου ξερασε την οποία ποσότητα! Πήγαινε την μηχανη σε ένα εξουσιοδοτημένο, και πες τους να σου αφαιρέσουν ολα τα υγρα φρενων και να στα ξαναβαλουν (τα ίδια εφόσον όπως είπες είναι φρεσκοαλλαγμενα), αλλα στην σωστη ποσότητα! |
#16
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Η ποσότητα στα κύπελα δεν πέφτει όση φθορά και να έχουν τα τακάκια (αν ισχύει αυτό που γράφει η ΗΑΥΝES) στις μονάδες με servo τουλάχιστον. Εκτός αυτού, τα περιττά υγρά τα βγάζει η μονάδα απ'τους εξαερωτήρες που υπάρχουν στις τάπες πλήρωσης ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Ρε μάγκες μήπως κατά την αλλαγή των υγρών στην μονάδα πρέπει με κάποιο τρόπο τα ποτηράκια στις δαγκάνες και είναι εντελώς ανοιχτά?
|
#18
|
|||
|
|||
![]()
Ποιά λες "ποτηράκια"? τα έμβολα?
|
#19
|
|||
|
|||
![]()
Ναι τα έμβολα στης δαγκάνες.
|
#20
|
|||
|
|||
![]()
Καλό θα είναι, για να απομακρυνθούν εντελώς τα παλιά υγρά από τις δαγκάνες.
![]() |
![]() |
|
|