![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Χρησιμοποιώ κράνος με Double D ring κ είναι το
ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ κλείσιμο για το κράνος. Ολα τα υπόλοιπα έτυχε σε εμένα ή φίλους να έχουν ξεκουμπωθεί. Να τονίσω πως δεν πιστεύω ότι το δικό μου είναι το καλύτερο (ότι κ αν είναι αυτό). Νίκο θα κάνω 2-3 παρατηρήσεις χωρίς να παρεξηγηθώ. Φοβερός σχεδιασμός, καλή ποιότητα βαφής, πολλοί κ μεγάλοι αεραγωγοί (βασικό για εμάς με ζελατίνα). -Το SHOEI GT AIR δεν το είδα στις μετρήσεις της SHARP κ πιθανόν να είναι λογικό γιατί είναι ολοκαίνουργιο. Απλά μου αρέσει να έχω μέτρο σύγκρισης κ σε δοκιμές. ![]() -Τα 1400 γρ για κορυφαίο κράνος τα θεωρώ ΠΟΛΛΑ κ εγώ κ το καραφλό κεφάλι μου. -Από τι υλικό είναι φτιαγμένο κ τι ημερομηνία λήξης έχει; -Ζελατίνα πόσα χιλιοστά κ είναι άθραυστη; -490-580 ευρώ (ανάλογα με την έκδοση) τα θεωρώ ΠΟΛΛΑ για το συγκεκριμένο κράνος. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Από το Motorcycle Jackets, Motorcycle Gear, Helmets & Accessories - RevZilla παρήγγειλα και μου ήρθαν ένα shoei gt-r για τη κοπέλα μου και ένα shoei neotec για μένα . Και τα δύο με double d ring . Στην Ελλάδα αυτά τα δύο κράνη έρχονται μόνο με κούμπωμα το οποίο είναι πολύ πιο βολικό , πλην όμως δε πληρεί κανόνες ασφαλείας που απαιτεί η αμερικανική αγορά (αν και για πρώτη φορά το κούμπωμα είναι φτιαγμένο από ατσάλι) . Για το gt-air έχω να σου πω πολύ καλά λόγια , αν και στην Ελλάδα πωλείται ακριβά . Έχει ίδια εφαρμογή με το xr-1100 , αεραγωγούς και γυαλί ηλίου από shoei neotec . Εμένα προσωπικά μου άρεσε πολύ σα κράνος αν και θα σου πρότεινα να το αγοράσεις από εξωτερικό . Το double d ring δεν ειναι τόσο βολικό αλλά όποιος κοιτάει πρώτα την ασφάλεια αυτό θα σου προτείνει.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τα μεγέθη είναι παντού ίδια , πληροφοριακά και εγώ και η κοπέλα μου small φοράμε . Συνολική αξία και τα δύο κράνη neotec kai gt-r , 1.118,68 δολλάρια = 860 ευρώ (με μεταφορικά) , όταν για τα ίδια κράνη στο τζωρτζόπουλο ήθελα 1099 ευρώ και σε άλλα ελληνικά σάιτ πιό φτηνά από τζωρτζόπουλο 1000 ευρώ περίπου. Ένας ακόμα λόγος που τα πήρα από Αμερική ήταν και το double d ring κλείδωμα , αχρείαστο να μας είναι . Πάντως και ένας άλλος φίλος πριν δύο μήνες πήρε από το συγκεκριμένο σάιτ το shoei multitec (299 δολλάρια = 230 ευρώ) κανονικά με το τιμολόγιο και δεν τον κάλεσαν να πληρώσει τελωνείο. Έξοδα αποστολής για κράνος από αμερική - ελλάδα , αν αποφασίσεις να βάλεις δική σου μεταφορική , νομίζω δε θα σου πάει πάνω απο 25 ευρώ , δεν είμαι και σίγουρος όμως. Ελπίζω να σε βοήθησα. Υ.Γ. Τα γυαλιά ηλίου είναι πολύ ποιοτικά και πολύ χρήσιμα. Last edited by xrhstos; 18-03-2013 at 20:48. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Παρεπιμπτόντως, δεν νομίζω ότι είναι τυχαίο το γεγονός στην Ευρώπη να λέγεται XR-1100 και στην Αμερική RF-1100, κάτι κρύβεται πίσω από αυτό. SHOEI North America | RF-1100 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Πάω πάσσο αν κ διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, προτιμώ carbon, με ζελατίνα αντιθαμβωτική κ άθραυστη στα 3,2 χιλ, 2η ζελατίνα φυμέ, τσάντα μεταφοράς, 1100 γρ. κ φυσικά Double D ring, 5αστερο στη SHARP κ τιμή στα 450 ευρά ![]() Καλό ψάξιμο κ αν σου κάνει εύχομαι να το αποκτήσεις γρήγορα κ να κοσμεί το κεφάλι σου. ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Ρώτησα την εταιρεία να μου απαντήσει ποια η διαφορά μεταξύ αμερικάνικων και ευρωπαικών shoei και συγκεκριμένα για το κράνος GT AIR και μου απάντησαν :
The only difference between the Euro and American GT- AIR is going to be a few ounces heavier than the ECE version. Other than that , they are pretty much identical. Το έψαξα λιγο παραπάνω και βρήκα ότι τα κράνη που κυκλοφορούν στην αμερική πρέπει να πληρούν τις DOT προδιαγραφές ενώ τα ευρωπαϊκά τις ECE . Οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές είναι πιο αυστηρές από τις αμερικάνικες. Γι'αυτό και τα Αμερικάνικα κράνη είναι λίγο πιο βαριά. Όμως βάση των προδιαγραφών αυτών στην αμερική μόνο το DOUBLE D RING ειναι εγκεκριμένο ενώ στην Ευρώπη και το rachet system. Ετσι λίγο - πολύ εξηγούνται οι διαφορές τους. |
![]() |
|
|