GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #10  
Παλιό 23-03-2013, 18:28
steliosx Ο/Η steliosx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αγία Παρασκευή
Μoto: BMW F650GS'08 (twin), ΧΤ500'01
Μηνύματα: 522
Προεπιλογή Απάντηση: Ανορθωτής - Σταθεροποιητής τάσης;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από steliosx Εμφάνιση μηνυμάτων
Ανορθωτής-Ρυθμιστής Ηλεκτρικής Τάσης - VoltageRegulator-Rectifier
Τεχνικές πληροφορίες
[COLOR=#003399][FONT=Arial]

Ελεγχος φόρτισης

Για να ελέγξουμε την φόρτηση της μοτοσυκλέτας μας χρειαζόμαστε ένα ψηφιακό πολύμετρο. Επιλέγουμε την κλίμακα 0-20νDC και το συνδέουμε στους πόλους της μπαταρίας. Θα πρέπει η ένδειξη με τα φώτα αναμένα στις 2500 στροφές να είναι 13,5-14,5v. Αν η τάση ξεπερνά τα 15,2v τότε ο ανορθωτής κάνει υπερφόρτωση και χρειάζετε αντικατάσταση.
Αν η τάση είναι λιγότερη από 13,5ν μπορεί να συμβαίνουν τα εξής:

α) κακές ή χαλαρές συνδέσεις καλωδίων και βυσμάτων
β) η γεννήτρια είναι χαλασμένη
γ) ο ανορθωτής είναι χαλασμένος

Στην α) περίπτωση ελέγχουμε όλα τα βύσματα και τα καλώδια απο τον ανορθωτή προς την μπαταρία και από τον ανορθωτή προς την γεννήτρια. Αν κάποιο έχει καεί το αντικαθιστούμε. Επίσης ελέγχουμε τους πόλους της μπαταρίας μήπως είναι βρώμικοι ή χαλαροί.

Στην β) περίπτωση για να κάνουμε έλεγχο στην γεννήτρια, συνδέουμε το πολύμετρο μεταξύ των φάσεων της.Στην κλίμακα Χ200 Ohms πρέπει να δείχνει αντίσταση 0,5-2 Ohms.
Ακολούθως συνδέουμε το ωμόμετρο μεταξύ ανά κάθε μιας φάσεως και της γείωσης.Στην κλίμακα Χ2Μhms θα πρέπει να δείχνει άπειρη αντίσταση. Αν οι παραπάνω μετρήσεις ξεφεύγουν από τα πανω όρια, τότε η γεννήτρια είναι κατεστραμμένη και χρειάζεται αντικατάσταση.

Στην γ) περίπτωση αντικαθιστούμε τον ανορθωτή.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yns Εμφάνιση μηνυμάτων
Με τον Τάκη το μεσημέρι χρησιμοποίησα την παλιά μπαταρία που είχα κρατήσει "just in case" και το μηχανάκι πήρε μπροστά. Χωρίς να σβήσω πήγα στο σπίτι ενός φίλου και με το πολύμετρο μετρήσαμε 10.3V στους πόλους (με την μηχανή αναμμένη). Το ερώτημα είναι πηνία ή ανορθωτής; Θα προσπαθήσω να ανοίξω το καπάκι των πηνίων να τσεκάρω την κατάστασή τους και αν είναι καμμένα θα ψάξω στο Ηράκλειο να κάνω περιέλιξη. Αλλιώς, έχετε κάποιον καλό να μου προτείνετε στην Αθήνα;
Προτού ανοίξεις το καπάκι, κάνε μία προσπάθεια με ένα πολύμετρο να διαπιστώσεις αν είναι από το πηνίο ή από τον ανορθωτή. Αν είναι ο ανορθωτής τότε μπορείς να να παραγγείλεις ένα και να τον περάσεις μόνο σου. Είναι πολύ εύκολο!
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:14.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!