|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
BMW F650 FUNDURO - Υψηλές θερμοκρασίες
Γειά σας παιδιά!
Καλώς σας βρίσκω στο forum. Είναι το δεύτερό μου Post και γίνεται επειδή έγινα ένας χαρούμενος κάτοχος ενός BMW F650 Funduro. Ωστόσο, με ανησυχεί το γεγονός ότι ανεβάζει αρκετά εύκολα θερμοκρασίες. Και όταν είναι κρύο, πάλι φτάνει πολύ γρήγορα σε καλή θερμοκρασία. Να ενημερώσω ότι η διαδρομή για δουλειά περιέχει μποτιλιάρισμα από την άποψη ότι μπορεί να περιμένω 2 λεπτά σε φανάρι, και μετά από 50 μέτρα πάλι φανάρι. Οι θερμοκρασίες φτάνουν στις κόκκινες κουκίδες πριν τη κόκκινη περιοχή και μετά φτάνει και στην κόκκινη περιοχή. Το βαντιλατέρ ανοίγει αρκετά πριν τις κόκκινες κουκίδες, έως και καθόλου διαφορά. 'Οταν φεύγω από το φανάρι λοιπόν, και πιάνω 40-50 χιλιόμετρα χωρίς να φτάσω υψηλά σε στροφές κινητήρα, βλέπω το πολύ μια σχεδόν μικρή αλλαγή αλλά χωρίς να πέφτει απ τις κόκκινες κουκίδες. Σήμερα ερχόμουν και ήταν σχεδόν συνεχώς λίγο πάνω από αυτές. Σέρβις έγινε πριν 150-200 χιλιόμετρα σε λάδια, φίλτρο αέρα, μπουζί (λάστιχα αλλά αυτό είναι άσχετο ). Πήγα ξανά στον μηχανικό και μου είπε ότι επειδή σαν όλα τα μονοκύλινδρα, θα συμπεριφέρεται έτσι, και απ την στιγμή που το βαντιλατέρ ανοίγει να μην ανησυχώ. Παρ' όλα αυτά, θα ήθελα και τις δικές σας γνώμες για το μοντέλο μου, και ίσως οδηγίες για τον τρόπο οδήγησης. Ευχαριστώ! Last edited by giorgath; 02-04-2013 at 12:59. |
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW F650 FUNDURO - Υψηλές θερμοκρασίες
Τι να πούμε εμείς με τα αεροελαιόψυκτα. Ολα είναι καλά. Keep driving!
|
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW F650 FUNDURO - Υψηλές θερμοκρασίες
Απόσπασμα:
Δηλαδή: 1) να μην ανησυχώ, 2) ούτε να σταματάω στην άκρη και να σβήνω για να κρυώσει . Σωστά; Να σημειώσω ότι ειναι η πρώτη μου μηχανή και γι αυτό να συγχωρήσετε την επίμονη ανησυχία μου! χεχε... |
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW F650 FUNDURO - Υψηλές θερμοκρασίες
Η προηγούμενη μου ήταν funduro.
Κατ αρχήν τι εννοείς κόκκινη κουκκίδα ; Το μηχανάκι άν είναι απο τα πρώτα μοντέλα έχει αναλογικό όργανο θερμοκρασίας. Η βελόνα πρέπει να είναι στη μέση της κλίμακας και σίγουρα όχι κοντά στο κόκκινο. Το συγκεκριμένο μηχανάκι ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία και το βεντιλατέρ του δουλεύει συχνά αλλά χωρίς ποτέ να φτάνει στην κόκκινη περιοχή. Το δικό σου τη όργανο θερμοκρασίας έχει ; |
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW F650 FUNDURO - Υψηλές θερμοκρασίες
Απόσπασμα:
Το μοντέλο πρέπει να είναι από τα πρώτα, του 1997. Το όργανο είναι μία βελόνα, που πατάει επάνω σε ένα ημικύκλιο. Αυτό είναι λευκό στα 4/7 του, έχει μια περιοχή 1/7 με κόκκινες κουκίδες και μια περιοχή 2/7 με κόκκινο. Μπορείς να δεις μια πρόχειρη φώτο από το ιντερνετ εδώ Last edited by nivam; 02-04-2013 at 15:45. |
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW F650 FUNDURO - Υψηλές θερμοκρασίες
Τη στάθμη του νερού στο ψυγείο, την έχεις ελέγξει?
|
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW F650 FUNDURO - Υψηλές θερμοκρασίες
Μιας και κάτοχος του ίδιου εργαλείου,
γενικά το φουντουράκι ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία ιδιαίτερα στην πόλη και καλοκαίρι ! Ποτέ δεν μου δημιουργήσε πρόβλημα ... Κοίταξε υγρά ψυγείου είσαι οκ? |
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW F650 FUNDURO - Υψηλές θερμοκρασίες
To ειχα πριν χρονια
ΝΑΙ, ανεβαζε ευκολα θερμοκρασια αλλα οχι κοντα και ΠΟΤΕ μεσα στα κοκκινα, ουτε με 40άρια και παραπάνω, ποσο μαλλον τέτοια εποχη! Οταν καποτε το έκανε, ειχε προβλημα η αντλια του νερου και ήταν πολυ κοντα στο κολλημα. Το οτι δουλευει το βεντιλατερ δεν σημαινει σχεδόν τιποτα... Κοιτα ο μηχανικος που το βλεπει να ξερει τι κανει, αλλιως οι μπελαδες ειναι κοντα. Ερώτηση: Τσεκαροντας τα λαδια, βλεπεις αφρό? Αν η απαντηση ειναι ΝΑΙ, αλλαξε μηχανικό αυριο το πρωί! |
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW F650 FUNDURO - Υψηλές θερμοκρασίες
Ας τα πάρουμε με τη σειρά .
Η βελόνα πρέπει να είναι μέχρι τη μέση εκεί που γράφει TEMP. Αν πάει στο κόκκινο υπάρχει πρόβλημα. Τι μπορεί να συμβαίνει : -Χαλασμένο όργανο θερμοκρασίας . -Δεν έχει ψυκτικό υγρό. -Κόλλησε ο θερμοστάτης. -Μπλοκαρισμένο ψυγείο. Το μοντέλο αυτό έχει πρόβλημα με την αντλία νερού. Στην αριστερή μεριά , όπως κάθεσαι , στον κινητήρα στο σημείο που δένουν οι δυο μαύροι σωλήνες , αν βάλεις το ...δάκτυλο απο την κάτω μεριά υπάρχει μια μικρή τρύπα. Αν δείς απο εκει διαρροή ψυκτικού υγρού τότε αντλία καπούτ. Μην το αμελήσεις γιατί μπορεί το υγρό να καταλήξει στο λάδι του κινητήρα και μετά χαιρετάει ! Εγώ στο δικό μου σε 70000 χιλ. άλλαξα 3 αντλίες ! Ο μηχανικός σου είπε να μην ανησυχείς που η βελόνα μπαίνει στο κόκκινο ; Α ρε κατακαημένε.... |
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: BMW F650 FUNDURO - Υψηλές θερμοκρασίες
Αν έχει παραφλού το ψυγείο σου, κύριος ύποπτος η αντλία νερού μιας κι εμφάνιζε προβλήματα σε αυτό το μοντέλο, όπως σου είπαν και πιο πάνω. Επίσης αν ο μηχανικός σου, σου είπε τέτοιες παπάντζες, άλλαξε και μηχανικό όπως σου είπαν και παραπάνω.
|
|
|