![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Βάζω BelRay EXP 10w40, είμαι στην 2η αλλαγή (κάθε 7.500χλμ).
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
και service κάθε πότε;
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Παιδιά ευχαριστώ καταρχήν για τις συμβουλές σας. Απο ότι είδα οι προδιαγραφές του BEL-RAY είναι API SM,JASO MA2 ενώ της BMW είναι API SG, ή SF ή SH, JASO MA2 χωρίς να γνωρίζω βέβαια τι σημαίνουν.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Σημαίνει ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε λάδι κινητήρα της αγοράς φτάνει να έχει τα πρόσθετα για λίπανση και συστήματος συμπλέκτη -κιβωτίου.
Πρακτικά σημαίνει ότι σίγουρα όλα τα ημισυνθετικά και συνθετικά λάδια μοτοσικλέτας σου κάνουν. ΠΡΟΣΟΧΗ: Λάδια μοτοσικλέτας και ΟΧΙ αυτοκινήτου τα οποία αν και φθηνότερα, συχνά δεν κάνουν για κιβώτια συμπλέκτες γιατί εκεί τα αυτοκίνητα έχουν βαλβολίνη. Για να μην παιδεύεσαι τράβα μία από τον Λαμπριανίδη -έχει Καλιρόης μαγαζί αλλά και Φραντζή νομίζω- που έχει καλές τιμές και κάμποση ποικιλία και πάρε λάδια και φίλτρο να κάνεις τη δουλειά σου. Στο μαγαζί ΒΙΔΕΣ πιο κάτω στην Καλιρόης έχει και ροδέλα στεγανοποίησης για την τάπα λαδιού, αλλά πρέπει να του πεις την διάσταση, ή να έχεις την παλιά μαζί. Πάρε μερικές να έχεις να αλλάζεις. Εννοείται πως αν αλλάξεις μάρκα από Castrol της μαμάς καλό είναι να κάνεις πλήρη αλλαγή, δηλαδή και με φίλτρο λαδιού. Μην τρελαίνεσαι πάντως μια αλαγή λαδιών είναι. Αν καταφέρεις να μην φας το κεφάλι της τάπας ή τα πάσα του κάρτερ και τρέχεις για μηχανουργείο ή να το τιγκάρεις λάδι ως τα μπούνια και πετάξεις τις τσιμούχες, όλα καλά θα πάνε.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Κάποιος άλλος που να έχει γνώμη πάνω στο θέμα?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Η προδιαγραφές API αφορούν κυρίως κινητήρες αυτοκινήτων. Το API SM είναι το πιο πρόσφατο που σημαίνει ότι υπερκαλύπτει τις προηγούμενες προδιαγραφές (SG,SH,SJ). Αλλά η πιο σημαντική είναι η JASO-MA επειδή αφορά μόνο μοτοσυκλέτες και εδώ η Bel Ray μας καλύπτει .
Προσωπικά έβαζα castrol actevo extra 10-40. Τώρα θα δοκιμάσω τα bel ray EXP 10-40 για να δώ άν θα έχει διαφορά. Αλλαγή λαδιών κάθε 5000 χλμ. Τα σέρβις αν πιάνει το χέρι σου γίνονται εύκολα (εκτός απο την ρύθμιση βαλβίδων). Last edited by dan; 09-04-2013 at 10:11. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Παιδιά έχω την εξής απορία.
Το περσυνό servis έγινε στη BMW στα 8.049km. Τώρα έχω 12.770km και πάνω που έλεγα μετά και απο τις συμβουλές σας να αλλάξω λάδια τώρα που κοντεύω να κάνω 5.000km απο τότε πρίν λίγο μου βγήκε η ένδειξη κατά το άνοιγμα του διακόπτη servis 1.000km. Πώς γίνεται αυτό αφού ούτε στον χρόνο είμαι γιατί το servis είχε γίνει στις 14-07-12 αλλά ούτε στις 10.000km πλησιάζω όπου εκεί θα έπρεπε να με προειδοποιήσει ότι απομένουν 1.000km για servis? |
|
#8
|
|||
|
|||
|
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Xμμμ για να δούμε τα δεδομένα:
Το Rep Rom DVD της ίδιας της BMW στο παράρτημα "00 00 111 BMW Service" αναγράφει επί λέξη στη δεύτερη σειρά των διαδικασιών: ".. =>Αλλαγή λαδιού στον κινητήρα με το φίλτρο (Περιγραφή σε θέση: 11 00 611, Με ξεχωριστή χρέωση) Ετησίως ή κάθε 10.000km " To δε έντυπο εγχειρίδιο επισκευής που παραλαμβάνεις με την μοτοσικλέτα σου δεν έχει θέση στο serbice log του για σφραγίδα πιστοποίησης αλλαγής λαδιού ανά 5000 χιλιόμετρα. Η Bmw Hellas λέει ότι βγήκε όρντινο κατόπιν εορτής να αλλάζουμε λάδια κάθε 5.000 χλμ. Δεν είναι και απίθανο, στο παρελθόν έχει αλλάξει μέχρι και τιμές διάκενου βαλβίδων στα παλιά διβάλβιδα GS, γιατί με τις "σφιχτές" σε συνθήκες με μεγάλη ζέστη "αρπάζανε". To απόλυτο "ούπς σόρι!". Εμένα μου φαίνεται υπερβολή ένας τέτοιος κινητήρας να θέλει αλλαγές λαδιών λες και είναι καθαρόαιμο. Αλλά από την άλλη κακό δεν κάνει, καλό κάνει. Απλά για να μην κάνει κακό στην τσέπη κάνεις την αλλαγή μόνος σου -τι ##### adventure rider το παίζουμε άμα δεν μπορούμε να αλλάξουμε μία λάδια;- και βέβαια με τα λάδια που ταιριάζουν στην τσέπη μας, αφού άμα αλλάζουνε και κάθε 5000 χιλιόμετρα ε, δεν θέλει και τα λάδια του διαστημικού λεωφορείου. Αν πάλι δεν το πηδάς το μηχανάκι άλλαζε κάθε 10.000 αλλά ρίχνε και κάνα τσεκ στη στάθμη τους νωρίτερα. |
![]() |
|
|