GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Νέα μοντέλα BMW

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Παλιό 03-04-2013, 16:08
Skyhigh Ο/Η Skyhigh βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 601
Προεπιλογή Απάντηση: Η Νέα BMW R 1200 GS LC 2013 στην πραγματικότητα..

Λοιπον καλοταξιδη και απο μενα Γιαννη

Αν δεν εχεις αντίρρηση να προσθεσω 2 πραγματακια (για να μην τα γραφουμε σε 15 μεριές) που με εκαναν πολυ εντυπωση στη μηχανη :

Λειτουργια ABS+ASC : Η μηχανη ειναι μεταρφωμενη και στους 2 τομεις... Το ABS μπαινει οπου χρειάζεται με αψεγάδιαστη λειτουργεια, ΔΕΝ αμολάει καθολου ουτε σε βρεγμενο δρομο και το μονο πραγμα που νιωθεις ειναι μια συνεχομενη επιβραδυνση!! τα ιδια ακριβως ισχυουν και στο χωμα.... Με λαστιχα ασφαλτινα και ειτε σε γαρμπιλι ειτε σε πατημενο χωμα με "τσαρουχωμα" το φρεναρισμα ηταν εξισου δυνατο (αλλα πολυ ομαλότερη η λειτουργεια...) σε σχεση με την παλια φορωντας χωματινα... Τουλαχιστον αυτη την αισθηση αποκόμισα εγω... αναμένονται συγκριτικές δοκιμες !!

Το ASC ή "αντισπιν" επιτελους εγινε οπως πρεπει να ηταν απο την αρχη... Στην προηγουμενη του εκδοση ηταν απότομο, θορυβώδες και τουλαχιστον επικυνδυνο αν ησουν πλαγιασμενος εντονα σε καποια στροφη... 2 φορες που το δοκιμασα στις παραπανω συνθήκες στην παλια μηχανη με σηκωσε τοσο αποτομα που κοντεψα για highsiding... χωρια η ταλαντωση, σαν τραμπολινο εκανε... η LC που λετε... πνιγει το σπιναρισμα του τροχου εν τη γενεση του!!!! πραγματικα ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ σωστης λειτουργίας ενος τετοιου συστηματος... Πληρως αθορυβο, βελουδινο και αποτελεσματικοτατο!!! Ειδικα στο mode: RAIN σου δινει απιστευτη σιγουρια οτι δε προκειται να χυμαρεις σαν τον ηλίθιο ξεκινωντας στο πιο κεντρικο φαναρι της Σαλονικης επειδη πατας τη λευκη διαγραμιση των πεζων με την πισω ροδα ειδικα οταν περιμενουν ολες οι πιτσιρικες να περασουν απεναντι... ...
(επισης μια προσωπικη γνωμη επειδη με εχει γλυτωσει το αντισπιν σε βροχη απο σιγουρη σαβούρντα διπλα απο νταλικα(!) οποιος δεν πιστευει οτι χρειαζονται αυτα τα συστηματα στις μηχανες ειναι αμόρφωτος τρισχ@ζοτατος τσομπαναρος και του αξιζουν μονο τα γιδια και τα βουνα... Αν τα ειχαν ολες οι μηχανες καποιοι σιγουρα θα ηταν αναμεσα μας ακομη... αυτα! )

Οσον αφορα αυτα τα 2 ηλεκτρονικα βοηθηματα η διαφορα ειναι απο τεραστια εως χαοτικη.... Αυτα προς το παρον ερχονται κι αλλες δοκιμες side to side με την προηγουμενη...

Reply With Quote
 

Tags
r 1200 gs lc, review


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:58.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!