![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
εγω πριν απο δυο μηνες περιπου το πηγα σε εξουσιοδωτημενο μου το βαλανε στον εγκεφαλο για μια ωρα και λιγο παραπανω
με αποτελεζμα να πηγαινει πολυ καλυτερα δεν ειμαι γνωστης αλλα μου ειπαν οτι ειχα πολυ παλιο προγραμα μεσα και οτι μου φορτωσαν το τελευταιο που ειναι απο αλλη εταιρεια πλεον λογο καινουργιας συνεργασιας της bmw απο το 11 με αλλον παροχο αυτα και αν εχω γραψει κατι το οποιο ειναι ανακριβες διορθωστε με παντω αδερφε καλα κανεις και το ψαχνεις γιατι και οι γερμανοι σε μηχανες παραγωγης δεν νομιζω ουτε το 50% να δινουν στα ηλεκτρονικα τους συστηματα για να δουλευουν καλυτερα τα μοτερ σε σχεση παντα με το περιβαλον και την χωρα που λειτουργουν |
#12
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Καλό είναι όσοι κάτοχοι να το πάνε μια βόλτα να τον κάνουν μια αναβάθμιση, αν και απ' ότι κατάλαβα η ίδια η bmw συνεργάζεται με άλλη εταιρία λογισμικού για ανβάθμιση χαρτών. Το πρόβλημα είναι ότι στις αναβαθμίσεις το πρόγραμμα μπαίνει κονσέρβα για όλα, σε απολύτως μαμά καταστάσεις, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η τυχόν οδηγία από το εργοστάσιο, πχ. "για θερμά κλίματα, για υψόμετρα κλπ. Μια συζήτηση με τον υπεύθυνο ηλεκτρολόγο της αντιπροσωπίας θα διαφωτίσει πολλά.. Kepp tuning ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Ναι, είναι η bmskp και η bmsk. Aυτή με το "p" είναι η κλειδωμένη. Αυτήν άνοιξες;
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
Κλειδωμένη σε τι ? Στο immo? Πες λεπτομέρειες αν έχεις.
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Ναι η αναβάθμιση γίνεται κάτω από την σέλα μέσω της θύρας που λέτε παραπάνω.
Σε κουβέντα με εξουσιοδωτημένα εδώ και χρόνια έχει συμβεί να κάνω αρκετές φορές αναβάθμιση στο μηχανάκι μου ( του 2004), Αυτό που εχω καταλάβει όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι το μηχανάκι έχει τρία διαφορετικά κυκλώματα - προγράμματα , ανεξάρτητα το ένα από το άλλο. 1) ρυθμίσεις κινητήρα (καυσεις, αισθητήρα λ κλπ) 2) ρυθμίσεις ηλεκτρικών (φώτα κλπ) 3) ρυθμίσεις πέδισης (abs) Αναβαθμίσεις γίνονται κατα καιρούς και στα τρία η μόνο σε κάποιο από αυτά. Πχ. Στην αναβάθμιση το 2007 ενεργοποιήθηκε το alarm με την πίεση ταυτόχρονα και των δύο φλας κάτι που πρίν γινόταν μόνο με το κόκκινο κουμπί στο τιμόνι μέχρι τότε.... Αλλη αναβάθμιση (που έκανα πρόσφατα) ειναι και η ρύθμιση και έλεγχος της μονάδας του abs πόσο πολύ η λίγο θα ασκεί πίεση στις δαγκάνες, πόσο και με ποιό τρόπο θα κατανέμει την πέδισης μπρός πίσω κ.α. Πολλά που πήραν 3/4 της ώρας για να τσεκαριστουν και να αυτορυθμιστούν μετά την αναβάθμιση. Αναβάθμιση στις ρυθμίσεις του κινητήρα έχω πολλαααα χρόνια να κάνω ........ Οπότε μένω και εγώ συντονισμένος παρακολουθώντας τις εξελίξεις...... Sent from my iPad using Tapatalk HD |
#16
|
|||
|
|||
![]()
παρακολουθώ με ενδιαφερον!
|
#17
|
|||
|
|||
![]()
Καλημέρα..
Οταν λέμε ότι το BMSK-P ειναι κλειδωμένο τι ακριβώς εννοούμε;;; το ρωτάω γιατι σε κάποιο ξένο forum διάβασα ότι γενικότερα η μονάδα δέχεται μόνο 14 αναβαθμίσεις;;;; |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Εκαναν την αναβάθμιση απο την θύρα κάτω απο την σελα
|
#19
|
|||
|
|||
![]()
Kαλά όλα αυτά, άλλα αν δεν έχεις τη δυνατότητα να αλλάζεις άμεσα με το πάτημα ενός κουμπιού (όπως στο καινούριο το γιαπωνέζικο) τη χαρτογράφηση, δεν το βρίσκω και πολύ χρηστικό.
![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
![]() |
|
|