|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αγορά r1150rt ή r1200rt. Τι να προσέξω;
Με προλαβες.....
Αλλα να κανει παρεα με 1150ρηδες ο ανθρωπος για να ειναι σιγουρος Last edited by panagiotis.farmer; 08-04-2013 at 12:36. |
#22
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αγορά r1150rt ή r1200rt. Τι να προσέξω;
Τι λέτε για μοτό από Βουλγαρία; Ή να μην ψωνίσω από εκεί; Κ1200Gt motori.cars.bg - Нови и употребявани мотори
Επίσης r1150rt από Used-Moto.gr BMW R 1150RT 2002 Και τελευταία r1200rt από car.gr Bmw R 1200 RT '05 - € 8.000 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr Για r850rt να μην ψαξω; |
#23
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αγορά r1150rt ή r1200rt. Τι να προσέξω;
το 850 με πολλους μηχανικους που εχω συζητησει το θεωρουν πολυ καλο καλυτερο απο το 1150
βεβαιως και αυτο πειραματιζμος ηταν αλλα μαλλον τους πετυχε |
#24
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αγορά r1150rt ή r1200rt. Τι να προσέξω;
Ενα ξέρω να πω πως το RT 1200 του 2011 εχει τα καλύτερα φρένα στις μοτο που κυκλοφορουν και το εχω διαπιστώση αρκετές φορές στην πράξη
|
#25
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αγορά r1150rt ή r1200rt. Τι να προσέξω;
Φίλε μου εχω το 1200RT και κατεβαίνω κάθε μέρα στο γραφείο (κεντρο Αθήνας) από το κρυονέρι..η μηχανή δεν πέζεται με τίποτα...κανένα πρόβλημα στην κίνηση μικρότερο μεταξόνιο από την GS λίγο χαμηλότερη (λίγο περισότερη προσοχή στους καθρέφτες)..κατανάλωση θα έλεγα μικρότερη από το GS ειδικά στο ταξίδι, μέσα στην πόλη λόγω μακρύτερου διαφορικού είναι πάνω κάτω ίδια με του GS...αλλά θα εκτιμήσεις επιπλέον άλλα πράγματα...σκέψου την αναβάθμιση που κάνεις.....στην προηγούμενη μοτο σου σε χτυπουσε ο αγέρας πολυυυ......στο RT αν σηκώσεις την ζελατίνα και πηγαίνεις με 80 ανάβεις τσιγάρο...
Ομως κάθε μηχανή είναι φτιαγμένη για διαφορετικό σκοπό....με to GS θα πας παντού με το RT οχι....με το GS θα καβαλάς και πεζοδρόμια με το RT με πολύ προσοχή...αλλά στην Εθνική οδό και στα πολλά θα καταλάβεις την φιλοσοφία της....αυτά απο μένα....οτι θελεις ρωτάς... Εχω οδηγήσει και το 1150...νομίζω ότι το 1200 είναι μονόδρομος......τα στριψιματά του σε κλειστά είναι απιστευτα.... Last edited by dionysisgs; 11-04-2013 at 09:13. |
#26
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αγορά r1150rt ή r1200rt. Τι να προσέξω;
Απόσπασμα:
Χθες ήμουν Θεσσαλονίκη και τηλεφώνησα σ' αυτόν που έχει την αγγελία της 1200 στο Car.gr και μιλήσαμε λίγο στο τηλέφωνο γιατί τελικά δεν μπόρεσα να πάω να τη δω από κοντά, λόγω του ότι ο ιδιοκτήτης είχε δουλειά. Μου ανέφερε όμως, ότι είναι χαλασμένος ο αισθητήρας του δείκτη βενζίνης και είναι καμμένη και μία λάμπα (προφανώς από τον προβολέα μπροστά). Τα χιλιόμετρα της μηχανής είναι 26.500 Η μηχανή μου είπε δεν κινείται. την πουλάει 8000 ευρώ συζητήσιμη. Είναι μοντέλο του 2005 με ράδιο-CD. Με τόση λίγη χρήση, πως είναι δυνατόν να έχει πρόβλημα με αισθητήρα βενζίνης και με λάμπες; Μήπως στο μέλλον θα βγάλει και άλλα προβλήματα; Εχω διαβάσει και πολλά προβλήματα στο φόρουμ γενικά για τις BMW αλλά και σε άλλο αντίστοιχο ελληνικό φόρουμ. Γιατί τόσο αναξιοπιστία με τις BMW; Μία τόσο μεγάλη βιομηχανία και μάλιστα με πανάκριβα μοντέλα, γιατί τόσα περίεργα και πολλά προβλήματα; Ευχαριστώ, Γιάννης |
#27
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αγορά r1150rt ή r1200rt. Τι να προσέξω;
Απόσπασμα:
κι ένας αισθητήρας, είναι σοβαρές ζημιές για οποιοδήποτε όχημα 8 ετών και μιλάμε για "αναξιοπιστία" ; |
#28
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αγορά r1150rt ή r1200rt. Τι να προσέξω;
Απόσπασμα:
Για τα 26.500 χιλιόμετρα δεν λές όμως τίποτα !!!! Απλώς αναφέρεις τη χρονολογία της μηχανής..... Όπως μου είπε ο κάτοχος η μηχανή δεν κινείται. Για τις τσιμούχες στα σέρβο και στο κιβώτιο ταχυτήτων τι λες; Για τα ίδια τα σέρβο που χαλάνε; Για τις μπαταρίες που αποφορτίζονται; Και πολλά άλλα που αναφέρονται κατά καιρούς στα φόρουμ.... !!! Ο ιάπωνας που έχω, ματαχειρισμένος και αγορασμένος με 25.000 χλμ, και τώρα 72.000, που ένας Θεός ξέρει αν είναι και τα πραγματικά του (μάλλον πολλά πολλά περισσότερα), γιατί είναι εισαγωγή από Γερμανία με αθηναϊκές πινακίδες, δεν μου έχει κάνει "κιχ" από ηλεκτρικά, μόνο μία λάμπα φλας και μία λάμπα πίσω στοπ. Και μία αλλαγή δίσκων συμπλέκτη πριν πέντε χρόνια στα 40.500 χλμ και διανυθέντα άλλα 32.500 από τότε. Στα ΒΜW ακούω για διαρροές, για αλλαγή συμπλέκτη πότε στα 15000 πότε στα 30000 πότε στα 35000 και δεν ξέρω και εγώ και σε πόσα άλλα διαφορετικά διαστήματα και μιλάμε για ξηρό μονόδισκο συμπλέκτη όπου στα αυτοκίνητα αλλάζεται κάθε ...... 60.000 και βάλε χλμ. Γιατί στον καινούριο Μποξερ του 2013 ο συμπλέκτης είναι ΠΙΑ ΥΓΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ; ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΒΜW. Και δεν ξέρω αν θα γίνω κάποτε, αν και εδώ που τα λέμε, ΠΟΛΥ ΞΥΝΟΜΑΙ !!!! |
#29
|
|||
|
|||
Κατ´ αρχήν,
για το συγκεκριμένο RT που αναφέρεσαι, βασίζεσαι σε όσα σου λέει ο κάτοχος, χωρίς ιδίαν αντίληψη. Κατά δεύτερον, εάν παραδεχθούμε πως τα χλμ είναι πραγματικά, η ακινησία βλάπτει, παρά ωφελεί. Στη συνέχεια, μην παρασύρεσαι από τυχόν προβλήματα που διαβάζεις σχετικά με άλλου τύπου μοτοσυκλέτες πλην RT. Ακόμα, προβλήματα σε συμπλέκτη αλλά και αλλού, έχουν περισσότερο να κάνουν με τη φαγούρα του ιδιοκτήτη στο αριστερό και στο δεξί χέρι, κοινώς με τη χρήση της μοτό και λιγότερο με αυτήν καθεαυτή την αξιοπιστία της. Τέλος, σε μια παρέα πλέον των 7.000 μελών, αυτό που θα ακούσεις κυρίως, είναι τα προβλήματα και τα παράπονα που τυχόν προκύπτουν. Αντιθέτως, σπάνια γράφει κανείς για το αυτονόητο, την μη ύπαρξη δηλ. προβλήματος ... Sent by Arkas via Tapatalk ! |
#30
|
|||
|
|||
Απάντηση: Αγορά r1150rt ή r1200rt. Τι να προσέξω;
Σωστός ο Μίμης... Αν και ξύνονται οι βλαβίτσες, αλλά καβαλάς εργαλείο.
|
|
|