Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Pilatos
Το ανα 10.000km της αντιπροσωπειας το βαζει ο Γερμανος για τις περισότερες Ευρωπαικες χωρες όπου οι θερμοκρασίες ειναι πιο normal. Καλοκαιράκι με 25-28 βαθμούς maximum. Οταν εδω βιώνουν οι μηχανές 35 και 40 βαθμούς + την ζεστη των aircondition των αυτοκινήτων αν κυκλοφορείς εντος πολης δεν θα εμπιστευόμουν το λάδι για 10.000. Στην καλύτερη περίπτωση στα 10.000 θα έχουν γίνει νεράκι.
Εγώ λοιπόν κάθε 5.000 κάνω λαδι και φίλτρο και δεν τα λυπάμαι τα ευρώ. Παράλληλα σε κάθε αλλαγή κάνουμε έλεγχο συνολικα στη μηχανή και ότι χρειάζεται το βλεπουμε επι τόπου. Φυσικά όλα αυτά δεν μπορείς να τα κάνεις σε οποιδήποτε επίσημη αντιπροσωπεία. Πρέπει να βρείς κάποιο "μερακλή" μηχανικό να σε συμβουλεύει και φυσικά να τον εμπισεύεσαι για ότι σου λέει.
Έτσι για την ιστορία να αναφέρω οτι έχω F800gs 2008, με 40.000km χρησιμοποιώ Motorex λαδι και προς το παρόν δουέυω ρολοι.
|
Aν ο "Γερμανός" το είχε προβλέψει θα το είχε έστω ως σύσταση στο μάνιουαλ. Δεν το έχει άρα... ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του.
Αλίμονο μας αν το λάδι έκλανε με +10 κελσίου, σε ένα on off. Δηλαδή, όταν θα το ανοίξεις με το μισό μοτέρ καλυμένο με λάσπη -μηδενική απαγωγή θερμότητας- τι θα πρέπει να κάνει, να ανατιναχτεί;

Και όταν το πας άμμο; Τι; θα πρέπει να αλλάζεις λάδια κάθε μέρα; Ούτε στα καθαρόαιμα δεν γίνονται αυτά.
Γενικά υπερβολή μου φαίνεται όλο αυτό. Ούτε με το λάδι που βάζουμε στη σαλάτα μας δεν έχουμε ασχοληθεί τόσο, που πάει και στο άντερό μας βρε αδερφέ!
Στο κάρτερ και "νεράκι" να σου γίνουν τα λάδια το τσεκάρεις πανεύκολα. Ανοίγεις την τάπα-δείκτη και βλέπεις. Αν έχει γίνει "νερό" το λάδι αφενός θα αρχίσει να το καίει και να πέφτει η ένδειξη, αφετέρου θα ανεβάζεις θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα από το κανονικό, κάθε μέρα. Εγώ κάτι τέτοιο δεν το έχω παρατηρήσει.
Όποιος πάντως "σκίζει" το μηχανάκι του είναι έτσι και αλλιώς στο τσεκάρισμα αν δεν θέλει ντράβαλα. Και μπορεί να θέλει αλλαγή λαδιών και στα ...2500 χλμ.