![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#31
|
|||
|
|||
![]() μην σε πιανει άγχος δεν εχει τπτ το μοτορι......ειτε εχει 60 ειτε 160......κανε την βολτα σου και καλοταξιδι να ειναι......
![]() |
#32
|
|||
|
|||
![]()
Σου είπα ξανά μην το ψάχνεις άλλο, το εργαλείο ειναι οκ!!
|
#33
|
|||
|
|||
![]()
Καλοτάξιδο το καινούργιο σου μωρό.
Να είσαι τακτικός και προσεκτικός με τα λαδάκια σου και μην το πηγαίνεις αίμα. Αυτές οι μηχανές είναι για να πηγαίνουν κυρίες.Μην ξεχνάς ότι είναι αεροελαιόψυκτες και ο δίσκος του συμπλέκτη σου είναι μονός και ξηρός.Οπότε απαιτέιται μια σχετική ευγένεια στόν τρόπο χρήσης.Πολλά ντάκα της και ντούκα της κατεβάσματα και πάρε να'χεις, καλό ειναι να αποφεύγονται για να υπάρχει μακροζωία κινούμενα μέρη και εξαρτήματα αυτών.Καδένες,τεντωτήρες κτλ. Καλά χιλιόμετρα σου εύχομαι και καλώς ήρθες στο σάιτ! |
#34
|
|||
|
|||
![]() Μη στενοχωριέσαι για όλους αυτούς τους θορύβους, έρχεται και η σειρά μου σε λίγο καιρό να αποκτήσω τον πρώτο boxer οπότε θα μοιραστώ μαζί σου και με τους υπόλοιπους συμφορουμίτες τις πρώτες εμπειρίες και βόλτες μου!!! Καιρός γαρ εγγύς!!!
![]() |
#35
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Τώρα είδα την συνέχεια της ιστορίας … ![]() Εγώ στο είπα ότι δεν είναι φυσιολογικό να ακούγονται οι θόρυβοι που περιέγραψες. ![]() Δυστυχώς η λανθασμένη φήμη ότι ο μπόξερ << χτυπάει-κουδουνάει κ.α. >> οδηγεί πολλούς σε αγορά μοτό με βλάβη, νομίζοντας ότι ... <<έτσι δουλεύουν αυτά>>. Το καλό είναι ότι ο μπόξερ μπορεί να γράψει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με βλάβες που ένας άλλος κινητήρας θα πήγαινε άμεσα συνεργείο, όπως το σκαμπίλισμα των πιστονιών που ανέφερες… ![]() |
#36
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Για να μην διαπιστώσεις εκ των υστέρων ότι ...τα πιστόνια σου <<χορεύουν>> μέσα στους κυλίνδρους !!! ![]() |
#37
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Ο συμπλέκτης δεν θέλει κάποια ιδιαίτερη μεταχείριση. Η φθορά είναι ανάλογη του τρόπου χρήσης, οποιαδήποτε είδος κι αν είναι ο συμπλέκτης. Θυμάμαι σε περιοδικό (νομίζω ΜΟΤΟ) που πήραν καινούριο Yamaha R1 για δοκιμή. Το <<έστρωσαν>> καθ΄ οδόν για Σέρρες … στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών ο συμπλέκτης πέθανε στην τέταρτη προσπάθεια καταγραφής επιδόσεων !!! Δηλαδή με 4 βίαια συμπλεκταρίσματα, τέλος ο γιαπωνέζικος υγρός πολύδισκος του R1 !!! ![]() ![]() ![]() |
#38
|
|||
|
|||
![]()
ΤEOSS εφοσον ενδιαφερθηκες για το θεματακι μου, και εχεις απολυτο δικιο σε οτι γραφεις εξηγησε μου κατι τωρα..... γιατι μετα απο 1.200χλμ που εχω κανει απο τοτε που την αγορασα ο θορυβος εχει μεταφερθει (ξαφνικα μια μερα) απο τις 4.000-4.500στροφες οπου και αλλαζω ταχυτητα καθημερινα και ολες τις ταχυτητες σχεδον, και εχει παει στις 5.500 στροφες?? και τον ακουω πλεον οταν χουφτωνω κανονικα το γκαζι για ανοιγμα?? εγω δεν μπορω να το εξηγησω.... να εκανε δουλεια το motorkote?? για τι πηγε ο ιδιος θορυβος σε αλλη περιοχη στροφων??
ζελατινες σφιξηματα και οτι μπορει να φανταστει κανεις τα εχω κανει και μονος και στα παιδια στην βουλιαγμενης που πλεον πηγαινω το μηχανακι.. |
#39
|
|||
|
|||
![]()
Πιθανώς όσο δουλεύει, ο ήχος θα μεταβάλλεται ανάλογα με την μεταβολή της φθοράς και τις επεμβάσεις σου (αλλαγή λαδιού, Αντιτριβικό, κ.α.). Ίσως το ΜΚ βοήθησε τον κινητήρα να δουλέψει ομαλότερα στις μεσαίες και πλέον συντονίζει και ακούγεται μόνο ψηλά…
Ο Βασίλης τι σου είπε ? Θα χρειαστεί set ελατήρια ? ![]() |
#40
|
|||
|
|||
![]()
μου ειπε να μην κανουμε τιποτα απολυτος ακομα... βλεπουμε...
παντως δεν χειροτερευει, και με την εξατμιση ξεχνιεμαι και πλεον δεν το πολυ ακουω...βλεπουμε στο μελλον..... |
![]() |
|
|