GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιό 12-04-2013, 20:38
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Νεος με αποριες...καλως σας βρηκα

μην σε πιανει άγχος δεν εχει τπτ το μοτορι......ειτε εχει 60 ειτε 160......κανε την βολτα σου και καλοταξιδι να ειναι......
Reply With Quote
  #32  
Παλιό 12-04-2013, 23:47
Μιχάλης 1988 Ο/Η Μιχάλης 1988 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2012
Περιοχή: Μαρουσι
Μoto: R1200gs 07'
Μηνύματα: 774
Προεπιλογή Απάντηση: Νεος με αποριες...καλως σας βρηκα

Σου είπα ξανά μην το ψάχνεις άλλο, το εργαλείο ειναι οκ!!
Reply With Quote
  #33  
Παλιό 15-04-2013, 16:44
soferantza Ο/Η soferantza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2012
Περιοχή: chalandri
Μoto: gs 1200 triple black papaki kineziko
Μηνύματα: 39
Προεπιλογή Απάντηση: Νεος με αποριες...καλως σας βρηκα

Καλοτάξιδο το καινούργιο σου μωρό.
Να είσαι τακτικός και προσεκτικός με τα λαδάκια σου και μην το πηγαίνεις αίμα.
Αυτές οι μηχανές είναι για να πηγαίνουν κυρίες.Μην ξεχνάς ότι είναι αεροελαιόψυκτες και ο δίσκος του συμπλέκτη σου είναι μονός και ξηρός.Οπότε απαιτέιται μια σχετική ευγένεια στόν τρόπο χρήσης.Πολλά ντάκα της και ντούκα της κατεβάσματα και πάρε να'χεις, καλό ειναι να αποφεύγονται για να υπάρχει μακροζωία κινούμενα μέρη και εξαρτήματα αυτών.Καδένες,τεντωτήρες κτλ.
Καλά χιλιόμετρα σου εύχομαι και καλώς ήρθες στο σάιτ!
Reply With Quote
  #34  
Παλιό 01-07-2013, 23:07
Κολοκοτρώνης Ο/Η Κολοκοτρώνης βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2012
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS ADVENTURE
Μηνύματα: 80
Προεπιλογή Απάντηση: Νεος με αποριες...καλως σας βρηκα

Μη στενοχωριέσαι για όλους αυτούς τους θορύβους, έρχεται και η σειρά μου σε λίγο καιρό να αποκτήσω τον πρώτο boxer οπότε θα μοιραστώ μαζί σου και με τους υπόλοιπους συμφορουμίτες τις πρώτες εμπειρίες και βόλτες μου!!! Καιρός γαρ εγγύς!!!

Reply With Quote
  #35  
Παλιό 04-07-2013, 19:48
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Νεος με αποριες...καλως σας βρηκα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ θα έλεγα ότι η περιγραφή σου <<ενοχλητικο τριξιμο κατα την αποσυμπλεξη το οποιο τραβαει μεχρι τις 4.000στροφες σε καθε ταχυτητα.... βεβαια μεχρι την τριτη το ακουω, μετα ο αερας ειναι αρκετος και δεν ακουω κατι ..ολα αυτά χωρις κρανος , με κρανος αντε να ακουγετε λιγο στην 1...μετα τιποτα , εκτος αυτου κατα την διαρκεια του τριξιματος εχω και μικρες δονησεις.>> ανταποκρίνεται σε κάποιο πρόβλημα και δεν είναι φυσιολογική συμπεριφορά.



.......[/SIZE]


Τόσο το δικό μου 1100 όσο 1150 και 1200 απλά και adv φίλων μου ΔΕΝ παρουσιάζουν τέτοια συμπεριφορά θορύβου κατά την επιτάχυνση Συμφωνώ λοιπόν με τον :
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω για ποιους θορύβους λέτε … ???
Κανονικά μια μοτό σε καλή κατάσταση ΔΕΝ κάνει κανένα ιδιαίτερο θόρυβο, ούτε βαλβίδες ακούγονται ,ούτε στο άφηματου συμπλέκτη, ούτε στις αλλαγές των ταχυτήτων (δεν μιλάμε για τυχόν απότομο κατέβασμα). Στην δικία μου με 153.200 χιλ.( πλέον στα 158.900) και 15 χρόνια στην πλάτη …εεε … στην σέλλα της, ΔΕΝ ακούγεται ΤΙΠΟΤΑ ! Ούτε στις 1200αρες φίλων μου …
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από advtolis Εμφάνιση μηνυμάτων
λοιπον μολις βρεθηκα με τον Μιχαλη 1988 απο το φορουμ μας, πολυ καλο τυπακι και καλο τιμονι με ορεξη για παιχνιδι , και ανταλλαξαμε τις μηχανες μας για μια συντομη βολτα, και
διαπιστωσα οτι και η δικια του μηχανη κανει τον ιδιο θορυβο στις 4.000rpm , απο την αλλη ο μιχαλης μου ειπε οτι δεν εχει τιποτα το μηχανακι μου, του φαινεται χαρτι, οποτε ετσι κανουν ολες τελικα!!!
Λάθος συμπέρασμα ...
αντε ξε-αγχωθηκα επιτελους....
να δειτε τον μιχαλη να οδηγαει το adv λες και ειναι κανα παπακι ειναι ολα τα λεφτα!!!
σας ευχαριστω ολους και ιδιαιτερα τον μιχαλη οπου και προσφερθηκε απο μονος του εξαρχης να βρεθουμε για να δει-ακουσει το ανειπαρκτο προβλημα μου!!
υπόψιν χθες ειχα παει παλι απο Motion and style και τελικα το βολταρε και ο υπευθυνος συνεργειου και μου ειπε οτι δεν του φαινεται να εχει κατι το μηχανακι οποτε θα το συνηθησω θελω δεν θελω...και παντα κρανος και για ασφαλεια αλλα και για ηχομονωση!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από advtolis Εμφάνιση μηνυμάτων
να γραψω μια τελευταια παραγραφο για το θεματακι μου μιας και πλεον γνωριζω τι παιζει προς ενημερωση και για μελλοντικους κατοχους με το ιδιο προβλημα, κατα αρχην ενα ευχαριστω σε οσους με προετρεψαν να παω στο συνεργειο στη βουλιαγμενης 102 στο βασιλη, οπου και μετα απο δυο επισκεψεις εκει εφτιαξα το μηχανακι και φτηνα και σωστα, καταρχην εβαλα στην μηχανη motorkote και αμεσως ο θορυβος μειωθηκε αισθητα κατα δευτερων αλλαξαμε δεξι τεντωτηρα καδενας και σταματησε να κουδουνιζει ολο το μηχανακι και τελος αγορασα ενα ac schnitzer τελικο και δεν ακουω πλεον τιποτε αλλο εκτος της μελωδιας που βγαζει το τελικο.....
πανω στο προβλημα τωρα να πω οτι η σωστοτερη προσεγγιση πανω στο θορυβο στις 4.000στρ ειναι του βασιλη και μου ειπε οτι προερχετε στανταρ απο το μοτερ , οχι σαζμαν οχι μεταδοση, και οτι απλα ειναι ΓΗΡΑΤΕΙΑ, δηλαδη με 60.000χλμ μαλλον --- ΣΙΓΟΥΡΑ --- κακοδουλεμενα , (δεν <<γερνάει>> στα 60.000 χιλ. ένας κινητήρας των 300.000+χιλ.)

το μοτερ ειχε πλεον ανοχες τετοιες οπου και παραγει περισοτερο θορυβο στις συγκεκριμενες στροφες οπου ετσι και αλλιως ολα τον κανουν σε μικροτερο βαθμο, οσα οδηγησα τουλαχιστον το εκαναν, και οτι μπορει τα πιστονια να σκαμπλιλιζοντε μεσα στους κυλινδρους
οι οποιοι και θα γινουν οβαλ καποια στιγμη και καποια αλλη στιγμη θα τα παρω ολα στο χερι αλλα μεχρι τοτε βλεπουμε!!! 60.000χλμ λεει το κοντερ εαν εχει 160.000 δεν το ξερω!!!
Και στα 160.000 ΔΕΝ σκαμπιλίζουν τα πιστόνια εάν έχει δουλέψει σωστά ο κινητήρας.!!!
Για να καταλάβεις τι εννοώ ... γνωρίζω (πρώην) ιδιοκτήτη 1200adv που 2 δευτερόλεπτα από το πάτημα της μίζας έφευγε στην ρόδα με σπασμένη 1η-2α !!!


Τώρα είδα την συνέχεια της ιστορίας …

Εγώ στο είπα ότι δεν είναι φυσιολογικό να ακούγονται οι θόρυβοι που περιέγραψες.

Δυστυχώς η λανθασμένη φήμη ότι ο μπόξερ << χτυπάει-κουδουνάει κ.α. >> οδηγεί πολλούς σε αγορά μοτό με βλάβη, νομίζοντας ότι ... <<έτσι δουλεύουν αυτά>>.

Το καλό είναι ότι ο μπόξερ μπορεί να γράψει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με βλάβες που ένας άλλος κινητήρας θα πήγαινε άμεσα συνεργείο, όπως το σκαμπίλισμα των πιστονιών που ανέφερες…
Reply With Quote
  #36  
Παλιό 04-07-2013, 19:55
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Νεος με αποριες...καλως σας βρηκα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Κολοκοτρώνης Εμφάνιση μηνυμάτων
Μη στενοχωριέσαι για όλους αυτούς τους θορύβους, έρχεται και η σειρά μου σε λίγο καιρό να αποκτήσω τον πρώτο boxer οπότε θα μοιραστώ μαζί σου και με τους υπόλοιπους συμφορουμίτες τις πρώτες εμπειρίες και βόλτες μου!!! Καιρός γαρ εγγύς!!!

Κι εσύ φίλε να προσέξεις στην αγορά σου …. Και να ανησυχήσεις εάν ακούσεις <<κουδουνίσματα>> στον κινητήρα της υποψήφιας μοτό.
Για να μην διαπιστώσεις εκ των υστέρων ότι ...τα πιστόνια σου <<χορεύουν>> μέσα στους κυλίνδρους !!!
Reply With Quote
  #37  
Παλιό 04-07-2013, 20:17
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Νεος με αποριες...καλως σας βρηκα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soferantza Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλοτάξιδο το καινούργιο σου μωρό.
Να είσαι τακτικός και προσεκτικός με τα λαδάκια σου και μην το πηγαίνεις αίμα.
Αυτές οι μηχανές είναι για να πηγαίνουν κυρίες.Μην ξεχνάς ότι είναι αεροελαιόψυκτες και ο δίσκος του συμπλέκτη σου είναι μονός και ξηρός.Οπότε απαιτέιται μια σχετική ευγένεια στόν τρόπο χρήσης.
Πολλά ντάκα της και ντούκα της κατεβάσματα και πάρε να'χεις, καλό ειναι να αποφεύγονται για να υπάρχει μακροζωία κινούμενα μέρη και εξαρτήματα αυτών.Καδένες,τεντωτήρες κτλ.
Καλά χιλιόμετρα σου εύχομαι και καλώς ήρθες στο σάιτ!
Όταν ο κινητήρας φτάσει την θερμοκρασία λειτουργίας του … σκίστον, δεν παθαίνει τίποτα !!!
Ο συμπλέκτης δεν θέλει κάποια ιδιαίτερη μεταχείριση. Η φθορά είναι ανάλογη του τρόπου χρήσης, οποιαδήποτε είδος κι αν είναι ο συμπλέκτης.
Θυμάμαι σε περιοδικό (νομίζω ΜΟΤΟ) που πήραν καινούριο Yamaha R1 για δοκιμή. Το <<έστρωσαν>> καθ΄ οδόν για Σέρρες … στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών ο συμπλέκτης πέθανε στην τέταρτη προσπάθεια καταγραφής επιδόσεων !!! Δηλαδή με 4 βίαια συμπλεκταρίσματα, τέλος ο γιαπωνέζικος υγρός πολύδισκος του R1 !!!

Reply With Quote
  #38  
Παλιό 05-07-2013, 02:20
advtolis Ο/Η advtolis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2013
Περιοχή: marousi
Μoto: gs 1200 adv
Μηνύματα: 79
Προεπιλογή Απάντηση: Νεος με αποριες...καλως σας βρηκα

ΤEOSS εφοσον ενδιαφερθηκες για το θεματακι μου, και εχεις απολυτο δικιο σε οτι γραφεις εξηγησε μου κατι τωρα..... γιατι μετα απο 1.200χλμ που εχω κανει απο τοτε που την αγορασα ο θορυβος εχει μεταφερθει (ξαφνικα μια μερα) απο τις 4.000-4.500στροφες οπου και αλλαζω ταχυτητα καθημερινα και ολες τις ταχυτητες σχεδον, και εχει παει στις 5.500 στροφες?? και τον ακουω πλεον οταν χουφτωνω κανονικα το γκαζι για ανοιγμα?? εγω δεν μπορω να το εξηγησω.... να εκανε δουλεια το motorkote?? για τι πηγε ο ιδιος θορυβος σε αλλη περιοχη στροφων??
ζελατινες σφιξηματα και οτι μπορει να φανταστει κανεις τα εχω κανει και μονος και στα παιδια στην βουλιαγμενης που πλεον πηγαινω το μηχανακι..
Reply With Quote
  #39  
Παλιό 05-07-2013, 04:10
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Νεος με αποριες...καλως σας βρηκα

Πιθανώς όσο δουλεύει, ο ήχος θα μεταβάλλεται ανάλογα με την μεταβολή της φθοράς και τις επεμβάσεις σου (αλλαγή λαδιού, Αντιτριβικό, κ.α.). Ίσως το ΜΚ βοήθησε τον κινητήρα να δουλέψει ομαλότερα στις μεσαίες και πλέον συντονίζει και ακούγεται μόνο ψηλά…
Ο Βασίλης τι σου είπε ? Θα χρειαστεί set ελατήρια ?
Reply With Quote
  #40  
Παλιό 06-07-2013, 01:17
advtolis Ο/Η advtolis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2013
Περιοχή: marousi
Μoto: gs 1200 adv
Μηνύματα: 79
Προεπιλογή Απάντηση: Νεος με αποριες...καλως σας βρηκα

μου ειπε να μην κανουμε τιποτα απολυτος ακομα... βλεπουμε...
παντως δεν χειροτερευει, και με την εξατμιση ξεχνιεμαι και πλεον δεν το πολυ ακουω...βλεπουμε στο μελλον.....
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:36.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!