GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 21-04-2013, 17:24
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δυστυχώς απ' ότι κατάλαβα, η λειτουργία του αυτόματου ή φιξ τεσπα Tps του 1200 δεν αφήνει περιθώρια για χρήση μεταβλητού voltage επάνω σε μοτορ του EXUP, οπότε ο συμβιβασμός μάλλον είναι αναπόφευκτος.

Για τα 1100 και 1150 όμως, νομιζω οτι θεωρητικά γίνεται.
Αναρωτιέμαι ομως τι αποτελέσματα μπορεί να έχει (έστω και με ιδανική λειτουργία), και πόση αυξημένη είναι η πίεση στις ψηλές στροφές που να χρειαστεί ένα τέτοιο σύστημα..
Στα μεταχειρισμένα πάντως υπάρχουν πολλές πωλήσεις που αξίζει να κάνει κανείς τη πατέντα.
..Τουλάχιστον για οικονομία και χρήση μέσα στη πόλη.
Αυτο δεν ειναι κάτι ανάλογο με το κλαπετο που έβαλε η BMW στα νέα μοντέλα;
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 21-04-2013, 19:18
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Επειδη το καλοκαίρι ειναι κοντα...

Για το back press κάνε κάτι αντίστοιχο όπως στη φωτό :

Αν παρατηρήσεις στην "ένωση" των πρωτεύοντων σωλήνων (1η φωτό) κάνουν μία στένωση και γωνία και στην 2η φωτό εσωτερικά του σωλήνα έχουν "φρένο".

Για το κλαπέτο ναι, το GS 2013 έχει και ακολουθούν τα ΗP2, RT κλπ, απλότητα στη λειτουργία, οικονομία και επιδόσεις χωρίς πατέντες στην εξάτμιση..




Last edited by JohnGS1100; 21-04-2013 at 19:20.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:11.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!