GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #15  
Παλιό 24-04-2013, 09:49
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: R 1200 GS - μετάδοση- κροτάλισμα με περιστροφή στον αέρα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vtheo Εμφάνιση μηνυμάτων
Δημήτρη πιο πάνω αναφέρεις οτι άλλαζες βαλβολίνη κάθε 6.000 χλμ,σε κάθε αλλαγή έκανες και έλεγχο στον άξονα;Είχες δηλαδή διαπιστώσει αυτό το κόλλημα του σταυρού πολύ καιρό πριν;Για την επισκευή πήγες σε κάποιο μηχανουργείο ή ο μηχανικός σου άλλαξε τους σταυρούς στον άξονα;Αν επιτρέπεται πόσο σου κόστισε η όλη επισκευή;
Λοιπόν Θοδωρή, καταρχήν να διευκρινίσω ότι ο μηχανικός μου είναι φίλος μου και μηχανικός Guzzi και BMW εδώ και δεκαετίες.

Αλλάζουμε λιπαντικό στο διαφορικό κάθε 6.000 χλμ.
Μια αλλαγή γίνεται ρουφώντας το λιπαντικό με σύριγγα και η επόμενη κρεμώντας το διαφορικό κανονικά. Άρα λοιπόν, σε κάθε δεύτερη αλλαγή γίνεται έλεγχος του πίσω σταυρού (ο οποίος και την άκουσε).
Μέχρι και τον τελευταίο έλεγχο πριν 3.000 χλμ που τον γρασάραμε δεν παρατηρήσαμε τίποτα, αν και μπορεί να υπήρχε το μάγκωμα και απλά να μη το παρατηρήσαμε.

Ο λόγος που χάλασε ο πίσω σταυρός πρώτος ήταν ότι αυτός είναι περισσότερο εκτεθειμένος σε υγρασίες και νερά. Παρόλα αυτά είδες στη φωτο που έβαλα ότι οπτικά ήταν άριστος. Θέλει πολύ προσοχή στα πλυσίματα σε βενζινάδικα να μη πετάνε νερό υπό πίεση με τα πιεστικά τους διότι ότι και να γίνει το νερό θα περάσει μέσα.

Τώρα, όταν λέμε "χάλασε" μη φανταστείτε ότι δε θα έβγαζε άλλες 10 ή 20.000 χλμ. Θα τις έβγαζε. Απλώς, η μία από τις 2 κινήσεις είχε ένα σκάλωμα κουνώντας το άκρο. Αφού το λύσαμε όμως θα ήταν λάθος να το ξανακλείσουμε όπως ήταν και έτσι κάναμε την επεμβασούλα.

Ανταλλακτικά
Πήραμε όλο το driveshaft στα χέρια μας και το πήγαμε σε μαγαζί που πουλάει σταυρούς για μετάδοση κίνησης για αυτοκίνητα στην Σπ. Πάτση.
Στη συνέχεια σε μηχανουργείο το οποίο ξεπρεσάρισε τους μαμά και πρεσάρισε τους καινούργιους. Το κόστος ήταν 32€ / σταυρό, δηλαδή 64 € οι δύο σταυροί και 10 € το μηχανουργείο. Σημειωτέον, σταυροί υπήρχαν και με 25€ αλλά εμείς είπαμε να βάλουμε τους ακριβούς.

Τα εργατικά ήταν 50€ (με αφαίρεση όλου του ψαλιδιού).

Προσοχή : Οι σταυροί της αγοράς δεν έχουν τις ασφάλειες που χρησιμοποιεί η μαμά οπότε κάνουμε "πόντες" με καλέμι για να υποκαταστήσουμε την ασφάλιση (παρόλο που και να μη τους κάνουμε δε πάνε πουθενά αφού μπήκαν πρεσάροντας).

Εύχομαι να βοήθησα.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:06.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!