GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιό 26-04-2013, 11:13
Azazil1200 Ο/Η Azazil1200 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2013
Περιοχή: Πειραιας
Μηνύματα: 21
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Να κάνω λίγο τον κακό






Όπως πάντα.....
Εννοειτε πως οπου υπαρχει καλο υπαρχει και κακο!!! αχαχαχαχαχα.Ολες οι γνωμες ειναι δεκτες.....!!!!
Reply With Quote
  #32  
Παλιό 26-04-2013, 13:58
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Azazil1200 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εννοειτε πως οπου υπαρχει καλο υπαρχει και κακο!!! αχαχαχαχαχα.Ολες οι γνωμες ειναι δεκτες.....!!!!


Ωραία.......



Επειδή κι εγώ έπαθα κάτι παρόμοιο από το πρώην μηχανάκι στο νυν (Tiger 1050), θα σου έλεγα να συμβιβαστείς με το χαρακτήρα του και να το απολαύσεις!
Είναι ένα απόλυτα ισορροπημένο μηχανάκι, άνετο, ταξιδιάρικο, στριφτερό, με φρένα και ικανότητα ελιγμών , στριψίματος και συμπεριφοράς, απίστευτα καλής για τα κιλά και τον όγκο του και όχι μόνο!
Έχει ροπάκλα και σχετικά κοντό κιβώτιο και οι ρεπρίζ του είναι πάρα πολύ καλές. Αρκέσου σ' αυτα και ευχαριστήσου τη μηχανή. Αν ψαχτείς να φτάσεις στην απόδοση του ΚΤΜ που είχες, απλά θα χαλάσεις τις ισορροπίες και ή δε θα έχεις μηχανή της προκοπής (για όλα όπως τώρα.... και κυρίως οικονομικά, μιας και η κατανάλωση είναι στα 2/3 του ΚΤΜ και πιο κάτω), ή θα φτάσεις πολύ ψηλά σε έξοδα
Αν το κάνεις βόλτα σε μια διαδρομή ορεινή, θα διαπιστώσεις ότι πας γρήγορα έως πάρα πολύ γρήγορα, χωρίς προσπάθεια! Με το ΚΤΜ στον ίδιο ρυθμό, κατεβαίνεις λαχανιασμένος. Ενδεχομένως να μπορούσες να πας ακόμα πιο γρήγορα (στο όριο της παραφροσύνης....), ναι το ΚΤΜ μπορεί να σε φτάσει και εκεί, αλλά χάνεις όλα τα άλλα


Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια, κι εγώ τη γνώμη μου την είπα

Last edited by forester; 26-04-2013 at 13:59.
Reply With Quote
  #33  
Παλιό 26-04-2013, 14:42
Μιχάλης 1988 Ο/Η Μιχάλης 1988 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2012
Περιοχή: Μαρουσι
Μoto: R1200gs 07'
Μηνύματα: 774
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραία.......



Επειδή κι εγώ έπαθα κάτι παρόμοιο από το πρώην μηχανάκι στο νυν (Tiger 1050), θα σου έλεγα να συμβιβαστείς με το χαρακτήρα του και να το απολαύσεις!
Είναι ένα απόλυτα ισορροπημένο μηχανάκι, άνετο, ταξιδιάρικο, στριφτερό, με φρένα και ικανότητα ελιγμών , στριψίματος και συμπεριφοράς, απίστευτα καλής για τα κιλά και τον όγκο του και όχι μόνο!
Έχει ροπάκλα και σχετικά κοντό κιβώτιο και οι ρεπρίζ του είναι πάρα πολύ καλές. Αρκέσου σ' αυτα και ευχαριστήσου τη μηχανή. Αν ψαχτείς να φτάσεις στην απόδοση του ΚΤΜ που είχες, απλά θα χαλάσεις τις ισορροπίες και ή δε θα έχεις μηχανή της προκοπής (για όλα όπως τώρα.... και κυρίως οικονομικά, μιας και η κατανάλωση είναι στα 2/3 του ΚΤΜ και πιο κάτω), ή θα φτάσεις πολύ ψηλά σε έξοδα
Αν το κάνεις βόλτα σε μια διαδρομή ορεινή, θα διαπιστώσεις ότι πας γρήγορα έως πάρα πολύ γρήγορα, χωρίς προσπάθεια! Με το ΚΤΜ στον ίδιο ρυθμό, κατεβαίνεις λαχανιασμένος. Ενδεχομένως να μπορούσες να πας ακόμα πιο γρήγορα (στο όριο της παραφροσύνης....), ναι το ΚΤΜ μπορεί να σε φτάσει και εκεί, αλλά χάνεις όλα τα άλλα


Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια, κι εγώ τη γνώμη μου την είπα
Συμφωνώ απολύτως!! Βεβαίως ένα τελικό έτσι για τη βαβουρα προβλέπεται
Reply With Quote
  #34  
Παλιό 26-04-2013, 14:43
Azazil1200 Ο/Η Azazil1200 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2013
Περιοχή: Πειραιας
Μηνύματα: 21
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Δηλαδη οκ να μην βαλω λαιμους(αν και εχω το μικροβιο μεσα μου αχαχα)τουλαχιστον ενα τελικο akrapovic το οποιο οταν το ακουω λιωνω πραγματικα!!!ενα φιλτρακι DNA,KN και αν χρειαστει ενα προγραμμα για να δουλεψει το τελικο και το φιλτρο σωστα εκτος αν η BMW δεν χρειαζεται χαρτογραφηση....
Reply With Quote
  #35  
Παλιό 26-04-2013, 14:46
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Azazil1200 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δηλαδη οκ να μην βαλω λαιμους(αν και εχω το μικροβιο μεσα μου αχαχα)τουλαχιστον ενα τελικο akrapovic το οποιο οταν το ακουω λιωνω πραγματικα!!!ενα φιλτρακι DNA,KN και αν χρειαστει ενα προγραμμα για να δουλεψει το τελικο και το φιλτρο σωστα εκτος αν η BMW δεν χρειαζεται χαρτογραφηση....

Είσαι "αρρωστάκι"


Βάλε "μια απ' όλα", να τελειώνουμε
Reply With Quote
  #36  
Παλιό 26-04-2013, 14:50
Azazil1200 Ο/Η Azazil1200 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2013
Περιοχή: Πειραιας
Μηνύματα: 21
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

αχαχαχαχα σας παω οχι απλα με 1000 αλλα με 1.070 αχαχαχα!ειμαι ειμαι!
Reply With Quote
  #37  
Παλιό 26-04-2013, 14:55
Azazil1200 Ο/Η Azazil1200 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2013
Περιοχή: Πειραιας
Μηνύματα: 21
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

off topic κατι που ξεχασα να αναφερω!προχτες ημουν καπου μαρουσι και εκανα το λαθος να βαλω 100 βενζινη στην μηχανη.Απο κεινη την ωρα εαν κολλησω στην κινηση η το παω χαλαρα κραταει ασυγχρονιστο ρελαντι κατω απο 1000 rpm και σβηνει καποιες φορες!Τωρα αν βρω απλα και το ανοιξω μετα στρωνει.Αυτο τωρα δεν ξερω τι ειναι και την τριτη εχω ραντεβου με τον γιατρο του να δω τι και πως.Αν ολα πανε καλα και δεν εχει κατι και ειναι μονο κακο καυσιμο η καποιος κα8αρισμος τοτε 8α προχωρησω σε εξατμιση κτλπ.μην τα δωσω απο τωρα και μου βγει κανα κουστουμι την τριτη
Reply With Quote
  #38  
Παλιό 26-04-2013, 15:18
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

΄Eτσι όπως το περιγράφεις, σαν ασυγχρόνιστες πεταλούδες εισαγωγής μου μοιάζει. Τίποτις δηλαδη
Αλλά θα το βρεις στο μάστορη
Reply With Quote
  #39  
Παλιό 26-04-2013, 15:24
phoenix Ο/Η phoenix βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Χαλκίδα
Μoto: R1200GS/05 βυζαντινο
Μηνύματα: 4,316
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
΄Eτσι όπως το περιγράφεις, σαν ασυγχρόνιστες πεταλούδες εισαγωγής μου μοιάζει. Τίποτις δηλαδη
Αλλά θα το βρεις στο μάστορη
Reply With Quote
  #40  
Παλιό 26-04-2013, 15:59
jmar Ο/Η jmar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ
Μoto: R 1200 GS '09
Μηνύματα: 4,932
Προεπιλογή Απάντηση: acrapovic και τα σχετικα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραία.......



Επειδή κι εγώ έπαθα κάτι παρόμοιο από το πρώην μηχανάκι στο νυν (Tiger 1050), θα σου έλεγα να συμβιβαστείς με το χαρακτήρα του και να το απολαύσεις!
Είναι ένα απόλυτα ισορροπημένο μηχανάκι, άνετο, ταξιδιάρικο, στριφτερό, με φρένα και ικανότητα ελιγμών , στριψίματος και συμπεριφοράς, απίστευτα καλής για τα κιλά και τον όγκο του και όχι μόνο!
Έχει ροπάκλα και σχετικά κοντό κιβώτιο και οι ρεπρίζ του είναι πάρα πολύ καλές. Αρκέσου σ' αυτα και ευχαριστήσου τη μηχανή. Αν ψαχτείς να φτάσεις στην απόδοση του ΚΤΜ που είχες, απλά θα χαλάσεις τις ισορροπίες και ή δε θα έχεις μηχανή της προκοπής (για όλα όπως τώρα.... και κυρίως οικονομικά, μιας και η κατανάλωση είναι στα 2/3 του ΚΤΜ και πιο κάτω), ή θα φτάσεις πολύ ψηλά σε έξοδα
Αν το κάνεις βόλτα σε μια διαδρομή ορεινή, θα διαπιστώσεις ότι πας γρήγορα έως πάρα πολύ γρήγορα, χωρίς προσπάθεια! Με το ΚΤΜ στον ίδιο ρυθμό, κατεβαίνεις λαχανιασμένος. Ενδεχομένως να μπορούσες να πας ακόμα πιο γρήγορα (στο όριο της παραφροσύνης....), ναι το ΚΤΜ μπορεί να σε φτάσει και εκεί, αλλά χάνεις όλα τα άλλα


Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια, κι εγώ τη γνώμη μου την είπα
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:42.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!