![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
AN MΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ.ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΣΤΗΝ 850 ΒΜW ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΗΝΗΣΗ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΖΕΣΤΑΘΗ Ο ΚΗΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ.
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
1100, + - 50.
Με 100αρα βενζίνη μπορεί να πέσει στις 1000 χωρίς να παρουσιάζει προβλήματα (αρρυθμίες κ.α.). Το manual του Hαynes γραφεί 1000 ->1150 !!! ![]() Πόσες έχει το εργαλείο ? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
1500
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Πόσο καιρό δουλεύει έτσι ? Έχεις <<πειράξει>> κάτι στην μηχανή ?
Κοίτα τις ντίζες του γκαζιού, μήπως έχουν καβαλήσει ή τραβηχτεί και κρατούν ανοικτές τις πεταλούδες. Κοίτα μήπως έχει μετακινηθεί η πλακέτα του TPS. Εάν με μικρή πίεση, χωρίς να πειράξεις (ξεσφίξεις) τις βίδες, η πλακέτα μετακινηθεί σημαίνει ότι έχει ξεσφίξει, άρα με τους κραδασμούς έχει φύγει από την θέση της. Εάν γνωρίζεις το φτιάχνεις, αλλιώς … --> Μάστορα αμέσως ! ![]() http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/tps3.1.pdf Κάνε κι έναν μηδενισμό του TPS. ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ TPS ΣΕ BMW |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΦΤΑΝΕΙ 1500.ΤΑ ΕΛΕΝΞΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ.
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Κι εμένα το 1100 έτσι δούλευε περυσι, στις 1500, μέχρι που πήγα στο συνεργείο και μετά απο κάνα μισάωρο ρυθμίσεις δουλεύει 1100-1150. Οπότε μάλλον θελει μια καλή ρύθμιση
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ RESET ΚΑΙ ΘΑ ΔΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
ΕΒΓΑΛΑ ΤΗΝ ΓΕΙΩΣΗ ΓΙΑ 30ΛΕΠΤΑ.ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΑ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΔΩΣΑ ΤΡΕΙΣ ΓΚΑΖΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΗΓΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ.ΑΠΟ ΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΣΤΡΩΣΕ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ΄΄
![]() |
![]() |
|
|