GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #31  
Παλιό 02-05-2013, 14:41
vaska Ο/Η vaska βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: YAMAHA IT 490 SUZUKI DR 650 SE BMW R1200GS
Μηνύματα: 1,289
Προεπιλογή Απάντηση: καταστροφη κινητηρα σε f 650 gs twin 08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Κ.Καββαθάς, νοθεία στα καύσιμα
<<Απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων RON Νοθεύεται με την προσθήκη άλλων χημικών ουσιών όπως τολουόλιο η αλκοόλες. Είναι το πιο σπάνιο, αλλά και το πιο επικίνδυνο είδος νοθείας. Κι αυτό γιατί όχι μόνον δε μειώνει την απόδοση του κινητήρα, αλλά αντίθετα μπορεί να την αυξήσει, αφού η τολουόλη μπορεί να έχει υψηλό αριθμό οκτανίου. Ωστόσο, το τολουόλιο μπορεί να προκαλέσει σημαντικές ζημιές, καθώς είναι διαβρωτικό και αποσυνθέτει όλα τα ελαστομερή του κινητήρα, όπως τσιμούχες, φλάντζες, σωληνάκια κλπ. Επίσης, προκαλεί αυξημένη κατανάλωση αλλά έχει και καταστροφικές εκπομπές ρύπων.>>
Ο βαθμός οκτανίων αυξάνεται (121 εχει η τολουολη), ΔΕΝ χτυπά <<πυρακια>> και ο σενσορας είναι άχρηστος για την προστασία του κινητήρα από αυτήν την απειλή !!! Η απειλή που φέρνει την καταστροφή, δηλαδή υπερθέρμανση- κόλλημα, είναι η μεγάλη θερμοκρασία που αναπτύσσεται σε συνδυασμό με την έντονη διάβρωση που προκαλεί.!!!
Ευαίσθητοι είναι κυρίως σύγχρονοι κινητήρες με μεγάλη σχέση συμπίεσης !!!
Ρίξε μια ματιά, τι εστί τολουόλη …Τολουόλιο - Βικιπαίδεια


εάν σου θυμίζει κάτι η λέξη είναι μάλλον γιατί αποτελεί συνθετικό της λέξης νιτροτολουόλη …το γνωστό ΤΝΤ !!!
2,4,6-τρινιτροτολουόλιο - Βικιπαίδεια

Ευχαριστώ για την αμεσότητα της απάντησης, θα το ψάξω περαιτέρω.
Reply With Quote
  #32  
Παλιό 02-05-2013, 16:31
TASOS GS Ο/Η TASOS GS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Chalkidiki 40° 14' 38" (40.2439°) north
Μηνύματα: 845
Προεπιλογή Απάντηση: καταστροφη κινητηρα σε f 650 gs twin 08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vaska Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό να το πεις σ' εκείνους που διασχίζουν Αφρικές, Ινδίες κλπ. να μην ξαναπάνε και βάλουν παλιοβενζίνη. Διάβασε στα ταξιδιωτικά ότι ανεφοδιάζονται από βαρέλια με αμφίβολης ποιότητας βενζίνη. Άλλωστε γι' αυτόν τον λόγο τα σύγχρονα μηχανάκια είναι εφοδιασμένα με Νοκ σένσορ. Εδώ καίμε νοθευμένη και είμαστε κι ευχαριστημένοι από την απόδοση. Υπ' όψιν δεν μιλάω για mixed βενζίνη δίχρονου αλλά για απλή ή 100στάρα που βάζουμε στα μηχανάκια μας, αν και στο χορτοκοπτικό μου που παίρνει mixed μια φορά το χρόνο που το δουλεύω καίω κανονικά την παλιά που έχει στο ντεπόζιτο και μετά βάζω καινούρια.( στη mixed βενζίνη με λάδι, έχει ένα νόημα η παλιά. Η βενζίνη είναι πτητική και αν την αφήσεις πολύ καιρό στο ντεπόζιτο, η βενζίνη εξατμίζεται, το λάδι όχι, οπότε αλλάζει το ποσοστό μίξης, βγάζει ντουμάνια όταν δουλεύει το μοτέρ ή δεν παίρνει εύκολα μπροστά, αλλά μέχρις εκεί.
το συγκεκριμένο έχει αυτό τον σενσορα ?
Reply With Quote
  #33  
Παλιό 02-05-2013, 17:16
vaska Ο/Η vaska βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: YAMAHA IT 490 SUZUKI DR 650 SE BMW R1200GS
Μηνύματα: 1,289
Προεπιλογή Απάντηση: καταστροφη κινητηρα σε f 650 gs twin 08

Στο προφίλ του φίλου μιλάει για το f650gs twin το οποίο ναι έχει σε αντίθεση με το παλιότερο που δεν είχε

F650GS(2001) 95RON question - Horizons Unlimited - The HUBB

ποστ 11
Reply With Quote
  #34  
Παλιό 03-05-2013, 03:42
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: καταστροφη κινητηρα σε f 650 gs twin 08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Eftixis Εμφάνιση μηνυμάτων
Πριν λίγο ήμουν στο σέρβις της bmw εδώ στο Ηράκλειο Ήταν έξω ένα GS F 800 με σπασμένο κινητήρα Το μηχανάκι ήταν ένα χρόνο ακίνητο με παλιά βενζίνα στο ρεζερβουάρ.




Την έβαλε μπροστά δεν δούλευε σωστά χτυπούσαν τα πιράκια την πλάκωσε νομίζοντας ότι ήταν μπουκωμένη μέχρι που τα έσπασε όλα μέσα.
...εντελώς φυσικό !!!



Άκουσα τον μηχανικό να λέει πως δεν αναλαμβάνει να την επισκευάσει διότι από την κακή καύση του παλαιού καυσίμου τα μέταλλα έχουν στραπατσαριστεί και πως του συστήνει αντικατάσταση κινητήρα επισκευή θέλει αλλαγή πιστόνια βαλβίδες και διάφορα άλλα αλλά η ζημιά η μεγάλη είναι στα μέταλλα.



Οφείλετε στην βραδεία καύση () του παλιού καυσίμου και όχι στις σωστές εκρήξεις εντός του θαλάμου καύσης.

Για αυτό παιδιά προσοχή τα μηχανάκια μας δεν πρέπει να ξεκουράζονται καθόλου είναι για να ταξιδεύουν
Τώρα είδα αυτό το νήμα και μεταφέρω τις κουβέντες άριστου μηχανικού του Γιώργου του Δημόπουλου Προφανώς είναι πρόβλημα των συγκεκριμένων κινητήρων εφόσον δεν χρησιμοποιούνται τα σωστά καύσιμα.
Καλά … τώρα … μάλιστα …
Αρχική αιτία (π.χ. κακή ποιότητα βενζίνης*) = Αυτανάφλεξη μείγματος (πυράκια) --> αισθητήρας = μείωση προπορείας ανάφλεξης (αβάνς) = κινητήρας ρετάρει (<<μπουκώνει>>) ___--> Γκάζι να ξεμπουκώσει = υπερθέρμανση στον θάλαμο καύσης = προανάφλεξη μείγματος = κόλλημα πιστονιού = <<μπουκώνει>> χειρότερα = περισσότερο γκάζι = ...
... = τέλος το γκάζι = οδική = συνεργείο = !!!!

*Κακή ποιότητα βενζίνης = άλλη μεγάλη συζήτηση…
Reply With Quote
  #35  
Παλιό 03-05-2013, 11:28
stelth1 Ο/Η stelth1 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2011
Περιοχή: ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Μoto: GS 1200 ADV 2007-KTM EXC 400- BEVERLY 300
Μηνύματα: 814
Προεπιλογή Απάντηση: καταστροφη κινητηρα σε f 650 gs twin 08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
ΑΑΑαααα συγγνώμη για την ερώτηση στο άλλο θέμα ….
Κατάλαβα, περιμένεις να χαλάσει το adv ώστε να στο φτιάξουν τζάμπα και μετά να το πουλήσεις με εγγύηση!!! …. Ο.Κ. !!!
Ειχε χαλασει περσι ,3 μηνες στο συνεργειο λογο press direct, αντικατασταση με καινουριο κιβωτιο ,με good will (μετα απο κοπο) κ κοστος 650 ευρο ,δισκος πλατο χτενι .Ολα αυτα στα 14.500χιλ.Δεν γραφω για τα αλλα απλα προβληματακια που εβγαλε ,γιατι τα γνωριζουμε ολοι.Το πουλαω 13.500 αφου μου πηγε 20.000.
Εαν βρεις κανενα αγοραστη ενημερωσε με, φωτο στο profile μου.
Φιλικα
Reply With Quote
  #36  
Παλιό 03-05-2013, 11:44
katsim Ο/Η katsim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2011
Περιοχή: Ροδος
Μoto: Bmw R1150 GS-Bmw R51/3
Μηνύματα: 112
Προεπιλογή

Θα έλεγα ότι όλες οι θεωρίες περί στρωσιματος και παλιάς βενζίνης είναι υπερβολικές και οφείλεται καθαρά σε αστοχία υλικού!
Είναι γνωστό πια ότι τα μέταλλα που χρησιμοποιούν οι εταιρίες είναι ανακυκλωμενα και είναι φυσικό να υπάρχουν αστοχίες...


Amstrad 6128
Reply With Quote
  #37  
Παλιό 03-05-2013, 12:57
phoenix Ο/Η phoenix βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Χαλκίδα
Μoto: R1200GS/05 βυζαντινο
Μηνύματα: 4,316
Προεπιλογή Απάντηση: καταστροφη κινητηρα σε f 650 gs twin 08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από katsim Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα έλεγα ότι όλες οι θεωρίες περί στρωσιματος και παλιάς βενζίνης είναι υπερβολικές και οφείλεται καθαρά σε αστοχία υλικού!
Είναι γνωστό πια ότι τα μέταλλα που χρησιμοποιούν οι εταιρίες είναι ανακυκλωμενα και είναι φυσικό να υπάρχουν αστοχίες...


Amstrad 6128
συμφωνω
Reply With Quote
  #38  
Παλιό 03-05-2013, 13:39
Eftixis Ο/Η Eftixis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Ηράκλειο Κρήτης
Μoto: R 1200 RT 2011 καλοτάξιδο
Μηνύματα: 5,159
Προεπιλογή Απάντηση: καταστροφη κινητηρα σε f 650 gs twin 08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλά … τώρα … μάλιστα …
Αρχική αιτία (π.χ. κακή ποιότητα βενζίνης*) = Αυτανάφλεξη μείγματος (πυράκια) --> αισθητήρας = μείωση προπορείας ανάφλεξης (αβάνς) = κινητήρας ρετάρει (<<μπουκώνει>>) ___--> Γκάζι να ξεμπουκώσει = υπερθέρμανση στον θάλαμο καύσης = προανάφλεξη μείγματος = κόλλημα πιστονιού = <<μπουκώνει>> χειρότερα = περισσότερο γκάζι = ...
... = τέλος το γκάζι = οδική = συνεργείο = !!!!

*Κακή ποιότητα βενζίνης = άλλη μεγάλη συζήτηση…
Reply With Quote
  #39  
Παλιό 04-05-2013, 12:35
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: καταστροφη κινητηρα σε f 650 gs twin 08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από katsim Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα έλεγα ότι όλες οι θεωρίες περί στρωσιματος και παλιάς βενζίνης είναι υπερβολικές και οφείλεται καθαρά σε αστοχία υλικού!
Είναι γνωστό πια ότι τα μέταλλα που χρησιμοποιούν οι εταιρίες είναι ανακυκλωμενα και είναι φυσικό να υπάρχουν αστοχίες...


Amstrad 6128
Ποιος έκανε αυτές τις θεωρίες ???
Πως βγάζεις συμπέρασμα ότι <<οφείλεται καθαρά σε αστοχία υλικού>>
Έχεις υπ΄ όψιν σου αστοχία υλικού που να προκαλεί κόλλημα πιστονιού και μάλιστα ότι αυτή η αστοχία οφείλεται στο ότι το εξάρτημα (ποιο εξάρτημα?) είναι κατασκευασμένο από μέταλλο που προέρχεται από ανακύκλωση μετάλλων και όχι από ορυχείο???
Έχεις έστω ένα στοιχειό για τα ανωτέρω ???
Reply With Quote
  #40  
Παλιό 04-05-2013, 13:06
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: καταστροφη κινητηρα σε f 650 gs twin 08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από stelth1 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ειχε χαλασει περσι ,3 μηνες στο συνεργειο λογο press direct, αντικατασταση με καινουριο κιβωτιο ,με good will (μετα απο κοπο) κ κοστος 650 ευρο ,δισκος πλατο χτενι .Ολα αυτα στα 14.500χιλ.

Το πλατό και ιδίως το χτένι γιατί αλλαχτήκαν ? ο δίσκος πόση φθορά είχε ???Τα παλιά τα κράτησες ή έμειναν στο συνεργείο ???

Δεν γραφω για τα αλλα απλα προβληματακια που εβγαλε ,γιατι τα γνωριζουμε ολοι.Το πουλαω 13.500 αφου μου πηγε 20.000.
Σε αυτήν την τιμή πολύ δύσκολα θα βρεθεί αγοραστής.
Εαν βρεις κανενα αγοραστη ενημερωσε με, φωτο στο profile μου.
Φιλικα

Σου άλλαξαν και όχι επισκεύασαν, ολόκληρο το κιβώτιο και μάλιστα μετά το πέρας της εγγύησης και λες …ότι λες !!! Σκέψου να ήσουν κάτοχος καινούριου Vstorm που του άλλαξαν κάρτερ γιατί είχε <<φυσαλίδα>> αντί να του βάλουν καινούριο κινητήρα… σκέψου να ήσουν κάτοχος GSXR 1000 με κολλημένο στρόφαλο στα 3.500 χιλ. εξ αιτίας <<αστοχίας εδράνων>> και να στο επισκεύαζαν …. Εάν συνεχίσω θα βραδιάσουμε … και μιλάμε για καινούριες, μέσα στην εγγύηση μοτοσυκλέτες … γιατί εάν περάσει 1 μέρα δεν σου αλλάζουν ούτε βίδα κι ας έχεις 2.000 χιλ....
... μην θυμηθώ σπασμένα Γιαπωνέζικα πλαίσια που έκαναν ανάκληση μετά από 4 χρόνια και μέχρι τότε τους έλεγαν ότι έκαναν πολλές σούζες !!!
Ο.Κ.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:10.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!