![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Μαλλον , γιατι η ακραπα μπαινει παντου
![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Πέρα από το θόρυβο του μοτέρ, αυτά με Servo έχουν μαύρη τάπα στην εξάτμιση ενώ τα νεότερα ασημένια.
Επίσης το γράφει και στην τάπα του τεπόζιτου. Ο πιό σίγουρος τρόπος πάντως είναι να πατήσεις την μανέτα κα να ακούσεις το μοτέρ του Servo, για΄τί όλα τα άλλα αλλάζουν εύκολα. Εδώ απλά γίνονται ΑDVE... ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]()
άρα αυτό που ακούγεται κατά το check σε μοντέλο 11/2008 τι είναι αν δεν είναι ο servo μηχανισμός? (μετά τον ήχο της αντλίας της βενζίνης)
Last edited by cbak; 08-01-2013 at 14:42. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Bmw R 1200 GS '2005 - Car.gr |
#17
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Το μηχανάκι στο car ειναι από τα πρώτα, τα όργανα είναι σίγουρα μεταγενέστερα, η η φωτό απο αλλο μηχανάκι.
Επίσης το άσπρο χρώμα ειναι μεταγενέστερο άρα σίγουρα ξαναβαμένο και σύμφωνα με τα πίσω αυτοκόλλητα μάλλον ήταν μπλε παλιά. Εντύπωση μου κάνουν τα όργανα διότι αν στο παλιό μηχανάκι βάλεις τα νέα όργανα ( που στοιχίζουν μια περιουσία) δεν δουλεύουν όλες οι επιπλέον λειτουργίες εκτός και αν μαζί μετα όργανα αλλάξεις καλωδίωση και προσθέσεις επιπλέον αισθητήρες !!!! Πράγμα δύσκολο και δαπανηρό Πολύ εντύπωση μου κάνει !!! Sent from my iPad using Tapatalk HD Last edited by peterv; 07-05-2013 at 16:33. |
![]() |
|
|