Τελικά αυτό το "πράμα" αρέσει μόνο σε όσους έχουν 1200 GS

(no offense)
Έμενα πάντως δε μου αρέσει, γιατί στη κατηγορία που παίζει, εξέλιξη/Adventure θα ήταν να του πέταγαν πάνω δύο ohlins, δύο ζάντες ακτινωτές αλλά χωρίς σαμπρέλα, να του ανέβαζαν λίγο δύναμη/ροπή, να του μειώναν βάρος....... κάτι τέτοιο τελος πάντων....
Με το να βάλεις ένα μεγάλο (και ΠΑΝΑΣΧΗΜΟ) ντεπόζιτο, ενώ με το μικρό 16λτ βγάζεις άνετα 280-300Km... και με το να το στρουμπουλέψεις μπροστά χωρίς κανένα πρακτικό λόγο (μιας και το ρεζερβουαρ, είναι κάτω από την σέλα) απλά και μόνο για να μοιασει κάπως στο μεγάλο Adv..... δεν.....
Κατ'εμε πολύ αποτυχημένη marketing κίνηση και τίποτα παρα πάνω... καμια ουσία.....