![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Στο δρόμο
![]() Στην πόλη θυμίζει μικρότερη μοτοσικλέτα, χάρη το εξαιρετικό ζύγισμα ![]() ![]() Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του F700GS, γνωστό και από το απερχόμενο μοντέλο, είναι η απόλυτη…ψυχραιμία που δείχνει σε κάθε είδους περίσταση, κάτι που περνά και στην ψυχολογία του αναβάτη. Στην πόλη θυμίζει μικρότερη μοτοσικλέτα, χάρη το εξαιρετικό ζύγισμα και τον πολύ καλό μοχλό που δίνει το τιμόνι. Στην άνετη μετακίνηση συνεισφέρουν και οι αναρτήσεις που προσφέρουν υψηλή ποιότητα κύλισης και απορροφούν με άνεση τις ανωμαλίες, ακόμη και στη “Sport” ρύθμιση. Οι διαφορετικές ρυθμίσεις πάντως, αν και αισθητές, έχουν μικρή επίδραση στη λειτουργία του αμορτισέρ. Στον επαρχιακό, το 700 GS είναι μια πραγματική αποκάλυψη. Θα κινηθεί πολύ γρήγορα, θα αλλάξει κατεύθυνση με μεγάλη ευκολία και θα πάρει εντυπωσιακές κλίσεις, όπου το επιτρέπει ο δρόμος. Όλα αυτά θα τα κάνει με απίστευτη ηρεμία δίνοντας στον αναβάτη την εντύπωση ότι δεν προσπαθεί. Μέχρι βέβαια να βρει κάποιο άλλο όχημα στο δρόμο του και να καταλάβει την ταχύτητα με την οποία κινείται. Αυτές είναι και οι καλύτερες συνθήκες για να ταξιδέψετε με το γερμανικό on-off, αφού με την κοντή ζελατίνα που φέρει από το εργοστάσιο, οι ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο περιορίζονται στα 130 χλμ./ώρα. Επίσης, σε πολύωρη οδήγηση στην εθνική οι βαρύτεροι ίσως νιώσουν τη σέλα να τους κουράζει πιο γρήγορα από το αναμενόμενο. Λόγω κατηφορικής κλίσης, ο αναβάτης “εγκλωβίζεται” σε ένα συγκεκριμένο σημείο όπου το μαλακό αφρώδες υποχωρεί λίγο περισσότερο από το ιδανικό. Ο ανανεωμένος κινητήρας βέβαια, αν και ακολουθεί την «ψύχραιμη» φιλοσοφία της υπόλοιπης κατασκευής, μπορεί να στείλει τη βελόνα του ταχύμετρου πάνω από τα 210 χλμ./ώρα σε ευνοϊκές συνθήκες και να σας φτάσει στον προορισμό σας μια ώρα αρχύτερα. Περιττό να πούμε ότι, ακόμη και σε αυτές τις ταχύτητες, η ευθυβολία της μοτοσικλέτας είναι υποδειγματική. Για εκείνους που βιάζονται, λοιπόν, μια ψηλότερη ζελατίνα, θεωρείται απαραίτητη. Συμπέρασμα: Το F700GS είναι μια πραγματική μοτοσικλέτα πολλαπλών ρόλων που δεν θα πει όχι σε τίποτα. Ακόμη και στο χώμα θα δείξει τον πραγματικό on-off χαρακτήρα της και θα κινηθεί με απόλυτη ασφάλεια. Ο ανανεωμένος κινητήρας κάνει τη συνύπαρξη μαζί της ακόμη πιο ευχάριστη, καθότι πιο ψυχωμένος από πριν, χωρίς να έχει αλλοιωθεί ο φιλικός και οικονομικός του χαρακτήρας. Σε συνδυασμό με τα σαφώς καλύτερα φρένα και το στάνταρ ABS, το F 700 GS βάζει πλώρη για την κορυφή των μεσαίων on-off συνεχίζοντας επάξια στα χνάρια του προκατόχου του. Τεχνικά Χαρακτηριστικά Κινητήρας 4T, 2Κ, Y/Ψ,8β Κυβισμός (κ.εκ.) 798 Διάμ. x Διαδρ. (χλστ). 82x75,6 Συμπίεση (:1) 12 Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 75/7.300 Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 7,85/5.500 Τροφοδοσία Ψεκασμός Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) 16 Κατ.(λίτρα/100χλμ.) 5 Βάρος (kg, κενό) 209 Τελ. Ταχύτ. (χλμ./ώρα) 202 Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Αναρτήσεις Ε Συμβατικό, 41 χλστ. Διαδρομή (χιλ.) 180 Αναρτήσεις Π Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ Διαδρομή 170 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 300 χλστ., διπίστονες δαγκάνες, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος, 265χλστ., ABS Τροχοί-Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-19 Ελαστικό Π 140/80-17 Διαστάσεις Μήκος (χλστ.) 2.280 Πλάτος (χλστ.) 855 Μεταξόνιο (χλστ.) 1.562 Ύψος σέλας (χλστ.) 820 Εξοπλισμός ABS v Μίζα v Μανιβέλα x Στροφόμετρο v Κοντέρ v Ένδειξη θερμοκρασίας v Ένδειξη βενζίνης v Μερικός χιλιομετρητής v Φέρινγκ v Ρυθμιζόμενες μανέτες v Κεντρικό σταντ v Πλάγιο σταντ v Σχάρα v Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση x Ρυθμιζ. πίσω ανάρτηση v |
|
|