GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 06-11-2009, 15:16
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν βοηθάς καθόλου έτσι, ιδιαίτερα όταν καθήμενος μπροστά από ένα πληκτρολόγιο λες σε κάποιον ότι έχει κάνει λάθος και έμπλεξε...
Πισω απο το πληκτρολογιο μου, το οποιο ειναι και επωνυμο για όποιον θέλει, το μονο που μπορω να κανω ειναι να πω αυτο με το οποιο ενδεχομενως να προστατευθουν άλλοι με το ιδιο προβλημα στο μελλον!!
Το προβλημα του συναδέλφου εγινε και πισω δεν γυρνάει οποταν οτι και να γράψω ευχαριστο δεν θα ειναι!! Τουλαχιστον ας ξερει/ουμε την διαδυκασια αν ξαναπαρει μοτοσυκλετα για τεστ ντραιβ και του συμβει κατι αναλογο το οποιο και φυσικα αντευχομαι για όλους μας!!!!
Εγω ευχολογια του τύπου ''ποσο λυπάμαι....'', ''πω,πω τι σου ετυχε μεγάλε...'', καλη τυχη σου ευχομαι...'' κ.λ.π. δεν τα προτιμω και δεν τα χρησιμοποιω!! Μ' ένδιαφερει η ουσια και η γιατρειά της οχι τα κανακεύματα!!!!!!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 06-11-2009, 21:04
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Πισω απο το πληκτρολογιο μου, το οποιο ειναι και επωνυμο για όποιον θέλει, το μονο που μπορω να κανω ειναι να πω αυτο με το οποιο ενδεχομενως να προστατευθουν άλλοι με το ιδιο προβλημα στο μελλον!!
Το προβλημα του συναδέλφου εγινε και πισω δεν γυρνάει οποταν οτι και να γράψω ευχαριστο δεν θα ειναι!! Τουλαχιστον ας ξερει/ουμε την διαδυκασια αν ξαναπαρει μοτοσυκλετα για τεστ ντραιβ και του συμβει κατι αναλογο το οποιο και φυσικα αντευχομαι για όλους μας!!!!
Εγω ευχολογια του τύπου ''ποσο λυπάμαι....'', ''πω,πω τι σου ετυχε μεγάλε...'', καλη τυχη σου ευχομαι...'' κ.λ.π. δεν τα προτιμω και δεν τα χρησιμοποιω!! Μ' ένδιαφερει η ουσια και η γιατρειά της οχι τα κανακεύματα!!!!!!
Θα συνεχίσω με ευχολόγια, και σου εύχομαι να μην σου τύχει εσένα ποτέ λοιπόν.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 07-11-2009, 12:23
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα συνεχίσω με ευχολόγια, και σου εύχομαι να μην σου τύχει εσένα ποτέ λοιπόν.
Αγαπητε μου φίλε,

Εγω δεν θα επαιρνα ΠΟΤΕ μοτοσυκλέτα που τα υγρα φρενων περνανε μεσα απο τις πλακες του τιμονιου!!! ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!! Οπόταν δεν θα μου τυχει ποτέ!!!!!
Και οι δαγκανες ειναι απο αλουμινιο αλλα εχουν ατσαλενιο helicoil εκει που βιδωνουν τα banjos ΓΙΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩς ΤΟΝ ΛΟΓΟ & ΣΚΟΠΟ. Ενω σε εκεινο το σημειο που εγινε η διαροη δεν ειναι δυνατη η τοποθετηση του (helicoil).

Ενα κλικ λαθος σφιξιμο στο banjo bolt (εκει που εγινε η διαροη) απο καποιο ''χερι'' που ''ξερει'' και λες αντιο στο σπειρωμα του αλουμινίου!! Διότι ατσαλενια βιδα σε αλουμινιο=ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ στο σφιξιμο!!! Τοση οση δεν φανταζεσαι!!! Χωρια που λογω της κινησης του εμπρος συστηματος εξασκουνται πιεσεις στο σημειο αυτο με αποτέλεσμα 1/10,000 περιπτωσεις το λασκαρισμα του banjo bolt και διαροη υγρών!! Οχι Κυριε ΠΟΤΕ δεν θα επαιρνα κατι τετοιο!!!!!!!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 07-11-2009, 18:27
mjtir Ο/Η mjtir βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΕΛΛΗΝΙΚΟ GS1200ADV
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 373
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Εγω διαβαζοντας αυτην την καταχωρηση , αποφασισα να προβω αμεσα σε αγορα after-market αξεσουαρ για ενισχυση της γεφυρας .

Η ενημερωση αυτη ειναι χρησιμοτατη για ολες τους ιδιοκτητες GS για να προβουν σε διορθωτικη κινηση αφαιρετικη της τσεπης αλλα προσθετικης της υγειας τους.

Γιωργο να το ξαναπω . Η μηχανη ειναι ερωτας και οτι αγαπας δεν το σκοτωνεις.

Τωρα δεν εχει νοημα να βριζουμε ουτε να εκτοξευουμε καταρες.

Ωστοσο ειμαι ανοιχτος σε οποιαδηποτε μορφη διαμαρτυριας εγω και το θηριο μου σε μια προσπαθεια πιεσης προς την επισημη αντιπροσωπεια.

Αν ποτε αποφασισουμε για μια ομαδικη διαμαρτυρια ειμαι μεσα ...


Περιμενουμε τα νεοτερα απο τον παθοντα ....
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 09-11-2009, 15:42
hercu Ο/Η hercu βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αγαπητε μου φίλε,

Εγω δεν θα επαιρνα ΠΟΤΕ μοτοσυκλέτα που τα υγρα φρενων περνανε μεσα απο τις πλακες του τιμονιου!!! ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!! Οπόταν δεν θα μου τυχει ποτέ!!!!!
Και οι δαγκανες ειναι απο αλουμινιο αλλα εχουν ατσαλενιο helicoil εκει που βιδωνουν τα banjos ΓΙΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩς ΤΟΝ ΛΟΓΟ & ΣΚΟΠΟ. Ενω σε εκεινο το σημειο που εγινε η διαροη δεν ειναι δυνατη η τοποθετηση του (helicoil).

Ενα κλικ λαθος σφιξιμο στο banjo bolt (εκει που εγινε η διαροη) απο καποιο ''χερι'' που ''ξερει'' και λες αντιο στο σπειρωμα του αλουμινίου!! Διότι ατσαλενια βιδα σε αλουμινιο=ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ στο σφιξιμο!!! Τοση οση δεν φανταζεσαι!!! Χωρια που λογω της κινησης του εμπρος συστηματος εξασκουνται πιεσεις στο σημειο αυτο με αποτέλεσμα 1/10,000 περιπτωσεις το λασκαρισμα του banjo bolt και διαροη υγρών!! Οχι Κυριε ΠΟΤΕ δεν θα επαιρνα κατι τετοιο!!!!!!!!
Θα ήθελα να σου αναφέρω ότι στο προηγούμενο μοντέλο R1150GS η κάτω πλάκα δεν ήταν κούφια όπως του R1200GS αφενός,αφετέρου αυτό το διαπιστώσαμε εκ των υστέρων και νομίζω οτι μια καινοτομία για να εφαρμοστεί περνά από κάποια στάδια εκτίμησης,αρα ελέγχεται πρώτα,όμως ειλικρινά και εγώ προσπαθώ να καταλάβω το κέρδος σε ότι αφορά το βάρος από αυτό!
..όμως το σπουδαιότερο είναι ότι ο μάρτυρας της Εταιρίας στο Δικαστήριο δήλωνε οτι ήταν ψευδείς οι ισχυρισμοί μας ότι αυτή η κάτω πλάκα είναι κούφια..που υποτίθεται οτι είναι εκπαιδευμένοι !!!
Εχει ενδιαφέρον πως θα τοποθετηθούν σε ενδεχόμενη ενημέρωση της BMW στο Βερολίνο για τέτοιες λεπτομέρεις..στήν συνέχεια !
Ηρακλής.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 09-11-2009, 16:34
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από hercu Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα ήθελα να σου αναφέρω ότι στο προηγούμενο μοντέλο R1150GS η κάτω πλάκα δεν ήταν κούφια όπως του R1200GS αφενός,αφετέρου αυτό το διαπιστώσαμε εκ των υστέρων και νομίζω οτι μια καινοτομία για να εφαρμοστεί περνά από κάποια στάδια εκτίμησης,αρα ελέγχεται πρώτα,όμως ειλικρινά και εγώ προσπαθώ να καταλάβω το κέρδος σε ότι αφορά το βάρος από αυτό!
..όμως το σπουδαιότερο είναι ότι ο μάρτυρας της Εταιρίας στο Δικαστήριο δήλωνε οτι ήταν ψευδείς οι ισχυρισμοί μας ότι αυτή η κάτω πλάκα είναι κούφια..που υποτίθεται οτι είναι εκπαιδευμένοι !!!
Εχει ενδιαφέρον πως θα τοποθετηθούν σε ενδεχόμενη ενημέρωση της BMW στο Βερολίνο για τέτοιες λεπτομέρεις..στήν συνέχεια !
Ηρακλής.
Ηρακλη

γνωριζω οτι το 1150 δεν ειχε κουφια πλάκα τιμονιου αφου ειμουν κατοχος μιας τέτοιας!! Πιστεψε με, για καθε μοντέλο που με ενδιαφερει πρωτα κοιταζω τα τεχνικα χαρακτηριστικα στις διαφημισεις, μετα κοιταζω τις μοτο που κυκλοφορουνε εξερευνόντας τες απο κοντά, λαμβανω γνωμες, κοιταω ιντερνετ, υπολογιζω την ιστορια του μοντέλου/κινητηρα και άλλα πολλά και μετα αγοράζω!!!!
εξάλλου με την μηχανολογια τα παω παρα πολυ καλα (σε αυτο το επιπεδο-εχω εξ'αλλου περάσει απο εκει που κι εσυ ξεκινησες το επαγγελμα σου αλλα χωρις συνεχεια δυστυχως) κι ετσι καταλαβαινω ''ποσο χρησιμη'' ειναι μια κουφια πλάκα και ιδιαιτερα η κατω σε μια μοτοσυκλέτα διότι ξερω τι σημαινει κατω πλάκα!! Χρόνια ολοκληρα στο μοτοκροςς και το εντουρο ενα απο τα πρωτα πραγματα που προσεχαμε πριν μπουμε στην πιστα ηταν .........η κατω πλάκα!!!!!
Όπως λες κι εσυ ''.......οτι μια καινοτομία για να εφαρμοστεί περνά από κάποια στάδια εκτίμησης........'' αλλα.........ποιος συνεκτιμησε το λαθος του ''παιδιου'' (μαθητευόμενος μηχανικός σε εξουσιοδοτημενο ¨η οχι) ο οποιος θα εσφιγγε το banjo bolt ενα κλικ περισσότερο απο οσο λεει η μαμα με αποτελεσματα σαν τα δικα σου κι ακομα χειρότερα? Διότι αυτο συνεβηκε στην περιπτωση σου!!!! Αλλαξανε το μαρκουτσι (σωληνας μεταφορας υγρων) για τον αλφα/βητα λογο και το ''παιδί'' το εσφιξε κατι τις παραπάνω για να ''ειμαστε σιγουροι''!!!! Κι ακομα χειρότερα, μπορει να μην μεσολαβησε αλλαγη μαρκουτσιου αλλα να σφιχτηκε ετσι απο το εργοστάσιο (όπως τα κολαρα του Βαραντερο που τρεχουν νερα απο την 3η μερα κατοχης του αγορασμενο καινουριο). Σκεψου το κι ετσι!!
Γιαυτο λεω οτι ειναι λαθος η διαταξη αυτή!!!! Τεχνολογικα μπορει να ειναι μια ακομα εξέλιξη στο βωμο του ''ελαφραινω'', τις συνεπειες όμως δεν τις συνυπολόγισαν σωστά!!!

Last edited by GeorgeP; 09-11-2009 at 16:36.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 10-11-2009, 03:22
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ηρακλη

γνωριζω οτι το 1150 δεν ειχε κουφια πλάκα τιμονιου αφου ειμουν κατοχος μιας τέτοιας!! Πιστεψε με, για καθε μοντέλο που με ενδιαφερει πρωτα κοιταζω τα τεχνικα χαρακτηριστικα στις διαφημισεις, μετα κοιταζω τις μοτο που κυκλοφορουνε εξερευνόντας τες απο κοντά, λαμβανω γνωμες, κοιταω ιντερνετ, υπολογιζω την ιστορια του μοντέλου/κινητηρα και άλλα πολλά και μετα αγοράζω!!!!


Γιαυτο λεω οτι ειναι λαθος η διαταξη αυτή!!!! Τεχνολογικα μπορει να ειναι μια ακομα εξέλιξη στο βωμο του ''ελαφραινω'', τις συνεπειες όμως δεν τις συνυπολόγισαν σωστά!!!
Τι εννοειτε οταν λετε οτι ειναι "κουφια" η πλακα;;;;
Την εχετε δει, και ειναι κουφια ή εχει απλος ενα "τουνελ" (μια εσωτερικη οπη δηλαδη) που ενωνει το ενα σωληνακι υγρων φρενων με το αλλο, που ειναι απο την αλλη πλευρα της πλακας;
Και ας υποθεσω οτι ειναι ΟΛΗ κουφια (και οχι μια, και μονο μια οπη "ή τουνελ"), ξερεις για ποσα γραμμαρια μιλαμε τωρα Γιωργο;
Αν αυτα τα γραμμαρια τα υπολογιζεις σαν ελαφρωμα της μηχανης.... τοτε παω πασο!!!!!!
Δεν υπαρχει ακομα η περιπτωση, αστοχιας υλικου;;; Δηλαδη η συγκεκριμενη πλακα να ειχε μεσα της μια ή και περισσοτερες φυσαλιδες αερα, και δεδομενου οτι καμμια εταιρεια πλεον,λογο κοστους δεν κανει ελεγχο στα εξαρτηματα της, να συνεβηκε αυτο;
Και οσο αφορα αυτο το, κατι τις παραπανω δυναμη που μπορει να εβαλε ο πιτσιρικας, ο καποιος πιτσιρικας, δεν ειναι τοσο απλο για να γινει, ουτε και ειναι τοσο ευαισθητο οσο το παρουσιαζεις. Δεν λεω οτι δεν μπορει να γινει (εδω εχουν καταφερει να "κλωτσησουν" και χαλβανιζε και ανοξειδωτες βιδες διαφοροι κατα καιρους...), αλλα οχι οπως το παρουσιαζεις.
Αρκετοι που τα διαβαζουν και δεν ασχολουνται ή δεν εχουν σχεση με τεχνικα, θα νομιζουν οτι μολις το αγγιξεις... θα σπασει!!!
Ειναι "τεχνη" να μπορεις να καταστρεψεις ενα σπειρωμα, οποιουδηποτε υλικου και αν ειναι αυτο, και αν καποιος μπορει να το κανει, δεν το χρεωνεται η εταιρεια κατασκευης αυτο!!!
Αυτο που χρεωνεται στην καθε εταιρια ειναι η αστοχια υλικου.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 10-11-2009, 10:42
hercu Ο/Η hercu βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι εννοειτε οταν λετε οτι ειναι "κουφια" η πλακα;;;;
Την εχετε δει, και ειναι κουφια ή εχει απλος ενα "τουνελ" (μια εσωτερικη οπη δηλαδη) που ενωνει το ενα σωληνακι υγρων φρενων με το αλλο, που ειναι απο την αλλη πλευρα της πλακας;
Και ας υποθεσω οτι ειναι ΟΛΗ κουφια (και οχι μια, και μονο μια οπη "ή τουνελ"), ξερεις για ποσα γραμμαρια μιλαμε τωρα Γιωργο;
Αν αυτα τα γραμμαρια τα υπολογιζεις σαν ελαφρωμα της μηχανης.... τοτε παω πασο!!!!!!
Δεν υπαρχει ακομα η περιπτωση, αστοχιας υλικου;;; Δηλαδη η συγκεκριμενη πλακα να ειχε μεσα της μια ή και περισσοτερες φυσαλιδες αερα, και δεδομενου οτι καμμια εταιρεια πλεον,λογο κοστους δεν κανει ελεγχο στα εξαρτηματα της, να συνεβηκε αυτο;
Και οσο αφορα αυτο το, κατι τις παραπανω δυναμη που μπορει να εβαλε ο πιτσιρικας, ο καποιος πιτσιρικας, δεν ειναι τοσο απλο για να γινει, ουτε και ειναι τοσο ευαισθητο οσο το παρουσιαζεις. Δεν λεω οτι δεν μπορει να γινει (εδω εχουν καταφερει να "κλωτσησουν" και χαλβανιζε και ανοξειδωτες βιδες διαφοροι κατα καιρους...), αλλα οχι οπως το παρουσιαζεις.
Αρκετοι που τα διαβαζουν και δεν ασχολουνται ή δεν εχουν σχεση με τεχνικα, θα νομιζουν οτι μολις το αγγιξεις... θα σπασει!!!
Ειναι "τεχνη" να μπορεις να καταστρεψεις ενα σπειρωμα, οποιουδηποτε υλικου και αν ειναι αυτο, και αν καποιος μπορει να το κανει, δεν το χρεωνεται η εταιρεια κατασκευης αυτο!!!
Αυτο που χρεωνεται στην καθε εταιρια ειναι η αστοχια υλικου.
Φαντάζομαι σε οτι αφορά την πλάκα θα υπάρχει μια μορφή διάτρησης και μάλιστα με τέτοιο σχεδιασμό ακολουθίας αφού στην πλάκα έρχεται μια σωλήνα και στην συνέχεια απο την άλλη πλευρά φεύγουν δύο μία για κάθε φρένο.Ομως είναι απαράδεκτο να το έχουν κατασκευάσει, χωρίς τους απαίτητους ελέγχους δοκιμών πρίν την χρήση τέτοιων εξαρτημάτων δομικά συναρτώμενες για την ανάλογη χρήση..αφού η καταπόνηση σε αυτό το σημείο είναι δεδομένη !!!
ΗΡΑΚΛΗΣ
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 10-11-2009, 12:38
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι εννοειτε οταν λετε οτι ειναι "κουφια" η πλακα;;;;
Την εχετε δει, και ειναι κουφια ή εχει απλος ενα "τουνελ" (μια εσωτερικη οπη δηλαδη) που ενωνει το ενα σωληνακι υγρων φρενων με το αλλο, που ειναι απο την αλλη πλευρα της πλακας;
Και ας υποθεσω οτι ειναι ΟΛΗ κουφια (και οχι μια, και μονο μια οπη "ή τουνελ"), ξερεις για ποσα γραμμαρια μιλαμε τωρα Γιωργο;
Αν αυτα τα γραμμαρια τα υπολογιζεις σαν ελαφρωμα της μηχανης.... τοτε παω πασο!!!!!!
Ναι ενα ''τουνελ'' όπως το λες ειναι, μικρο/μεγάλο δεν εχει τοση σημασια οσο εχει το οτι υπάρχει!!! Τα γραμαρια μετατρέπονται σε κιλα οταν την ιδια μεθοδο εφαρμοζεις και σε άλλα σημεια της μοτοσυκλέτας!!! Το 1000RR της Χοντα εχασε 10 κιλα αρχιζοντας απο τα 3γρ ανα πιστόνι!!! Μετα πηγε στα 0,04γ ανα ελατηριο πιστονιου κι εφτασε στις μπιελες που ειναι απο μαγνησιο!!!!!!!!
Ακομα να σου υποενθυμίσω οτι μεχρι το GS1150 δεν υπήρχαν κουφιες πλακες!! Κατι λεει αυτό!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν υπαρχει ακομα η περιπτωση, αστοχιας υλικου;;; Δηλαδη η συγκεκριμενη πλακα να ειχε μεσα της μια ή και περισσοτερες φυσαλιδες αερα, και δεδομενου οτι καμμια εταιρεια πλεον,λογο κοστους δεν κανει ελεγχο στα εξαρτηματα της, να συνεβηκε αυτο;
Φυσικα και ειναι δυνατόν, αλλα άλλο να εχεις μια solid αλουμινενια πλακα με μια φυσαλιδα μεσα της κι άλλο μια τρυπια (εστω τουνελ) με την ιδια φυσσαλιδα καπου στο εσωτερικό της!!! Αλλο το ''firm solid'' κι αλλο το ''partially solid'' και ειδικα σε κράμμα αλλουμινίου!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER Εμφάνιση μηνυμάτων
Και οσο αφορα αυτο το, κατι τις παραπανω δυναμη που μπορει να εβαλε ο πιτσιρικας, ο καποιος πιτσιρικας, δεν ειναι τοσο απλο για να γινει, ουτε και ειναι τοσο ευαισθητο οσο το παρουσιαζεις. Δεν λεω οτι δεν μπορει να γινει (εδω εχουν καταφερει να "κλωτσησουν" και χαλβανιζε και ανοξειδωτες βιδες διαφοροι κατα καιρους...), αλλα οχι οπως το παρουσιαζεις.
Αρκετοι που τα διαβαζουν και δεν ασχολουνται ή δεν εχουν σχεση με τεχνικα, θα νομιζουν οτι μολις το αγγιξεις... θα σπασει!!!
Ειναι "τεχνη" να μπορεις να καταστρεψεις ενα σπειρωμα, οποιουδηποτε υλικου και αν ειναι αυτο, και αν καποιος μπορει να το κανει, δεν το χρεωνεται η εταιρεια κατασκευης αυτο!!!
Το service manual της GS1200 λεει για το σημειο αυτο ροπης συσφιξης 1,00kgrf-m αν ενθυμουμαι καλως. Το 1.00kgrf-m ειναι οσο να ''πατησε'' η βιδα συν 1/6 της στροφης ακομα!! Ενα σπειρωμα αλουμινενιο οταν βιδωνει επανω του βιδα ατσαλενια χωρις προσθετο ατσαλενιο helicoil (όπως στο σημειο αυτο) χρειαζεται 1,2 kgrf-m για να αχρηστευθεί!!!
Δηλαδη αν αντι για 1/6 της στροφης (απο το ''πατημα'' της βιδας) παμε στο 1/5 το σημειο κλωτσησε!!!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο που χρεωνεται στην καθε εταιρια ειναι η αστοχια υλικου.
Δεν διαφωνει κανενας με αυτό!!!
Εκει που διαφωνω εγω ειανι
α) στην λυση της κουφιας πλάκας απο την BMW
β) στην ασυντηρητη μοτοσυκλέτα που εδοθη για τεστ ντραιβ και
γ) οτι αυτοι που κανουν τα σερβις δεν ειναι οσο χρειαζεται προσεκτικοι δουλευοντας μονον εμπειρικα και οχι με ροποκλειδα!!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
BMW and Connect Ride essel Τεχνικά θέματα διάφορα 7 16-08-2009 09:55
BMW Megamoto με ABS!!!!! riko46 Νέα μοντέλα BMW 3 29-06-2009 02:17
TEST RIDE nsepsas Γενικά - Αναβάτης 21 03-06-2009 21:12
R1200GS με τεπόζιτο από Adventure! Arkas Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 14 23-04-2009 01:04
BMW Connected Ride. arisxios Γενικά - Μοτοσυκλέτα 1 11-04-2009 02:12


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:16.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!